Mitä wanhoja tv-sarjoja kaipaat uusintana?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Joo, pieni talo preerialla just tosiaan loppu. Haluaisin nähdä ne ensimmäiset kaudet kun en tiedä olenko niitä ikinä oikein kunnolla nähnyt tai korkeitaan joskus ihan lapsena. Nyt kiinnostuin sarjasta vasta kun tuli näitä viimeisia kausia. :) Mutta eiköhän se vielä joskus tule ja olen ajatellut että voisin jopa lukaista ne ihan oikeat kirjat, jotka ovat siis ihan todellisen henkilön, Laura Ingalls Wilderin kirjoittamia ja joihin koko sarja perustuu. :)

[QUOTE="Kenguru";23776650]Musta olis hauska jos Dallaisa lähettäs taas pyörittämään alusta.[/QUOTE]

Dallas tulee joka arkipäivä maikkarin maksukanavalta, muistaakseni Sarjalta...

Ja Komedialta tulee kanssa monia vanhoja sarjoja.

Joo, pieni talo preerialla just tosiaan loppu. Haluaisin nähdä ne ensimmäiset kaudet kun en tiedä olenko niitä ikinä oikein kunnolla nähnyt tai korkeitaan joskus ihan lapsena. Nyt kiinnostuin sarjasta vasta kun tuli näitä viimeisia kausia. :) Mutta eiköhän se vielä joskus tule ja olen ajatellut että voisin jopa lukaista ne ihan oikeat kirjat, jotka ovat siis ihan todellisen henkilön, Laura Ingalls Wilderin kirjoittamia ja joihin koko sarja perustuu. :)
Sarja oli lopua kohden aikamoista höttöä, kun kirjoja ei enää pidetty tarinassa mukana. Olen käynyn Lauran kotimuseossa, hyvin viehättävä paikka. Siellä oli erikielisiä käännöksiä kirjoista ja olipa suomenkielinenkin:)

[QUOTE="vieras";23777128]Robin Hood (pääosassa ihana Michael Praed)[/QUOTE]

Ah, kyllä! Tää tuli Suomi-tv:ltä viime vuoden puolella, mutta turhan myöhään.

Lellikki olisi kiva nähdä, samoin kuin Elämä voittaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23777128]Robin Hood (pääosassa ihana Michael Praed), Taistelupari (Dempsey & Makepeace), Kate & Allie, Tyttökullat ja menishän tuo Dallaskin... :)[/QUOTE]

Voi vitsi mää niin fanitin tuota Robin Hoodia!

"Joku vaa"
[QUOTE="Halikatti";23779075]No totta!

Sitten kans sellainen minisarjakuin Bankok-Hilton kelpais

ja Kate&Allie[/QUOTE]

Oliks toi bankok-Hilton se missä oli Nicole Kidmann pääosassa?

Yhteistyössä