Perjataina tuli viimenen jakso mut ei sitä kyllä enää tarvi uusia!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23777476:pieni talo preeriallahan tulee kakkoselt....
:lauhg:Alkuperäinen kirjoittaja vappu vielä kerran yrittää;23777620:miksihän mun viesti joutui spämmiksi?
vastasin tähän, että "hynttyyt yhteen"...
No totta!Alkuperäisen Galactican haluaisin ruutuun.
Sarja oli lopua kohden aikamoista höttöä, kun kirjoja ei enää pidetty tarinassa mukana. Olen käynyn Lauran kotimuseossa, hyvin viehättävä paikka. Siellä oli erikielisiä käännöksiä kirjoista ja olipa suomenkielinenkinJoo, pieni talo preerialla just tosiaan loppu. Haluaisin nähdä ne ensimmäiset kaudet kun en tiedä olenko niitä ikinä oikein kunnolla nähnyt tai korkeitaan joskus ihan lapsena. Nyt kiinnostuin sarjasta vasta kun tuli näitä viimeisia kausia. Mutta eiköhän se vielä joskus tule ja olen ajatellut että voisin jopa lukaista ne ihan oikeat kirjat, jotka ovat siis ihan todellisen henkilön, Laura Ingalls Wilderin kirjoittamia ja joihin koko sarja perustuu.
Missä päin maailmaa toi museo on?Sarja oli lopua kohden aikamoista höttöä, kun kirjoja ei enää pidetty tarinassa mukana. Olen käynyn Lauran kotimuseossa, hyvin viehättävä paikka. Siellä oli erikielisiä käännöksiä kirjoista ja olipa suomenkielinenkin