K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karoliina, rahalla saa ja hevosella pääsee. Etenkin pankin rahalla.
Ihan asian ohi..jos olet vielä kiinnostunut siitä takista, pukkaa mulle yytä.mä aina hämmästyn täällä palstalla ja en taaskaan positiivisesti. miten voi olla nykypäivänä tällaisia karoliinan eli ap:n kaltaisia ihmisiä? miten joku on voinut jämähtää tuollaiseen tilaan ja nytkin vaikka koko pitkä ketjullinen ihmisiä koettaa selittää hänelle asioita niin ei. ei millään.
ehkä kuitenkin vähemmän haitallista hänelle, että ei näe sitä minkä muut hänestä näkevät vaan elää sitten kai tyytyväisenä noin. jokaisesta kertomastaan asiasta paistaa läpi miten jokainen elämänsä asia saa arvon vasta kun sitä vertaa muihin. arvo on tietysti vääristynyt ja elämänasenne perustuu muiden ihmisten valintojen arvosteluun ja sitä kautta itsensä valheellisesti paremmaksi kokemiseen.
aika paljon tietämättömyyttä ja suoranaista tyhmyyttä noissa teksteissään.
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23770178:Onko tällä ihan oikeasti merkitystä? Mä antaisin ihan mitä tahansa jos me oltais se tavallinen normaali perhe. Täällä vaan kinastellaan näin tyhmistä ja hölmöistä asioista. Teidän pitäisi olla kiitollisia siitä että jos teillä on terveet lapset niin teillä tosiaan on terveet lapset.
Tämä keskustelu sarahti kyllä mun silmään aika pahasti, ottaen huomioon että mun lapseni voi kuolla joten...tämä on ihan hölmöä, idioottimaista. Olkaa onnellisia siitä mitä teillä on
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23770178:Onko tällä ihan oikeasti merkitystä? Mä antaisin ihan mitä tahansa jos me oltais se tavallinen normaali perhe. Täällä vaan kinastellaan näin tyhmistä ja hölmöistä asioista. Teidän pitäisi olla kiitollisia siitä että jos teillä on terveet lapset niin teillä tosiaan on terveet lapset.
Tämä keskustelu sarahti kyllä mun silmään aika pahasti, ottaen huomioon että mun lapseni voi kuolla joten...tämä on ihan hölmöä, idioottimaista. Olkaa onnellisia siitä mitä teillä on
Samaa mieltä minäkin, antaa jokaisen elää tavallaan ja omistaa mitä omistaa...
Kuinka muuten sun lapsi jakselee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23763241:Musta kuullostaa siltä että se olet sinä joka on kateellinen... Ai viidesluokkalaisella ei saisi olla unelmia?
Voi tyttöäAlkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23770296:nefroblastooma toisella nimellä Wilmsin tuumori stage 4 selkokielellä pahalaatuinen munuaiskasvain laajalle levinneenä. Etäpesäke oli keuhkoissa mikä saatiin tuhottua mutta munuaisen ja kasvaimenpoiston yhteydessä huomattiin syövän levinneen imusolmukkeisiin. Hyvä ennuste on silti, n.90 prosenttia paranee, mutta tässä on riski että tämä uusiutuu joten...varmuutta tulevaisuudesta ei tosiaan ole
Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23770288:Tällä hetkellä palautuu edellisestä sytostaatista mikä oli pääsiäisenä, aika pahat myrkyt oli kun joutui viikon verran pistää tyttöä kasvuhormoneilla ettei luuydin lamaannu. Nyt on tällä hetkellä flunssa tytöllä joten tässä odotellaan onko kuumetta tulossa, jolloin joudutaan lähtee päivystykseen heti. Seuraava magneettikuvaus on 2 viikon päästä sekä lääkäri aika jolloin saadaan tietää seuraavan sytostaatin aika
Rankkaa aikaa elätte, sekä tyttö että äiti ja muut läheiset.
Ihan hirveän paljon voimia toivotan teille taistelussa, onneksi eletään nykyaikaa, joten mitään ei vielä ole menetetty! No jotain tietysti on, mutta se sitä arvokkainta ei![]()
Tässä koko jutun pointti lieneekin: on kauhean tärkeää tuntea, että joku kadehtii. En tiedä, onko se sitten jotenkin suomalaista. Toisaalta tunnen kuitenkin niin monia, jotka "köyhäilevät" omaksi ilokseen tai järkisyistä (vähentääkseen maapallon kuorimittamista turhalla materialla). Akateemisuudella ei tietääkseni ole suoraa korrelaatiota kateuden määrään.