Lapset ja uusi miesystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh-äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh-äippä

Vieras
Kuinka pian esittelisitte uuden miesystävänne lapsillenne? Ja miten olette järjestäneet miehen tapaamiset ilman lapsia?

Kun ei koko ajan viitsisi vaivata muita hoitamaan lasta. Toki silloin on helppoa kun lapsi isällään, mutta pitääkö tyytyä tapaamaan uutta miestä vain sitten joka toinen viikonloppu?

No mun mielestä siihen uuteen kumppaniin tulisi tutustua itse ensin ennen kuin esittelee lapsille. Meillä ei ole lapsen isä ainakaan vielä uutta naisystäväänsä esitellyt lapsellemme vaikka ovat yhdessä jo hetken olleet. Heidän toki on hepompi tapailla muuten ja sit isäviikonloppuina isä on ihan lapsen kanssa.

mä en esittelis kovin nopeesti, ainakin kun lapset alaikäsiä, jos olisivat aikuisia, niin vaikka joka viikko voisin uuden ystävän tuoda näytille

Kertoisin, että tapailen jotakuta ja sit kun lapset alkais kysellä ja udella ja haluais nähdä, niin kävis näytillä.

mä en esittelis kovin nopeesti, ainakin kun lapset alaikäsiä, jos olisivat aikuisia, niin vaikka joka viikko voisin uuden ystävän tuoda näytille

Kertoisin, että tapailen jotakuta ja sit kun lapset alkais kysellä ja udella ja haluais nähdä, niin kävis näytillä.

Tapailu on vaan hieman hankalaa kun lapsi vasta 4vuotias. Eli olisi oltava hoitaja aina paitsi niinä isäviikonloppuina. Sinänsä lapsen esittely miehelle auttaisi tapailua, mutta mietin vain koska se on edes soveliasta.

Voittehan te tavata sinun luonasi kun lapsi on mennyt nukkumaan, ei se niin hankalaa ole, vaikkakin aika ykstoikkosta.

Mä esittelin lapseni uudelle miehelle puolen vuoden päästä. silloin kun olin 100 prosenttisen varma että juttu toimii ja yhdessä halutaan elää loppuelämä.

Ja hyvin on mennytkin, ainakin viimeset 8 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja yh-äippä;23758485:
Tapailu on vaan hieman hankalaa kun lapsi vasta 4vuotias. Eli olisi oltava hoitaja aina paitsi niinä isäviikonloppuina. Sinänsä lapsen esittely miehelle auttaisi tapailua, mutta mietin vain koska se on edes soveliasta.

Voisiko miehen esitellä äidin kaverina? Kai sulla käy kylässä muitakin mieshenkilöitä?

lasten kaveri, 7v oli innoissaan kertonut meidän mummille, että hänellä on uusi isä (äidillä uusi miesystävä). Eli lapset herkästi sotkevat näitä asioita- voihan se olla, että tästä miesystävästä ajanmyötä kehkeytyy oiva isä (tai isänkaltainen olento), tai sitten vain pettymys lapselle.

[QUOTE="tui";23758538]Voisiko miehen esitellä äidin kaverina? Kai sulla käy kylässä muitakin mieshenkilöitä?[/QUOTE]

Tätä olen itse miettinyt, mutta pakosti miettii tuleeko joku sit sanomaan jotain... Vaikka eipä se muille kuulu mut aina sitä muiden sanomisia miettii...

Tavattiin lauantaina, mies näki muksun sunnuntaina. Mies tuli kahville siinä missä kuka tahansa kaveri...tämä kaveri jäi sitten vaan vähän pidemmälle visiitille, eikä ole siis poistunut vieläkään.

[QUOTE="koko";23758541]lasten kaveri, 7v oli innoissaan kertonut meidän mummille, että hänellä on uusi isä (äidillä uusi miesystävä). Eli lapset herkästi sotkevat näitä asioita- voihan se olla, että tästä miesystävästä ajanmyötä kehkeytyy oiva isä (tai isänkaltainen olento), tai sitten vain pettymys lapselle.[/QUOTE]

Meillä lapsi on kyllä läheinen isänsä kanssa enkä ikinä haluaisi että lapsi pitäisi miesystävääni isänään koska en myöskään haluaisi isän naisystävän olevan äiti lapselle.

Riippuu ihan miehestä, suhteesta ja lapsesta. En ole halunnut, että lapseni kiintyvät liikaa ihmisiin, jotka ovat vain läpikulkumatkalla lasteni elämässä. Lapsen ikä on myös vaikuttanut eli isompien lasteni kohdalla en ole esitellyt miesystäviä lainkaan.

Mä esittelin samantien mut en poikaystävänä vaan kaverina. Halusin nähdä, miten suhtautuu lapsiini ja lapset mieheen, ennen kuin aloin edes miettimään mitään vakavaa. Mä en olis voinu kuvitellakaan olevani suhteessa miehen kans, jonka kanssa lapset ei tule toimeen, siks näin.

Yhteistyössä