Mustat vai ihonväriset sukkikset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Jos on musta lyhythihainen "neulepaita" ja mustapohjainen hame jossa valkeita kukkia, niin kumpiko sopis paremmin, mustat vai "ihonväriset" sukkikset?

Voi apua taas, yritän taistella ees jonkinlaista vähän juhlavampaa asua isompiin synttärijuhliin..

Nyt kun itselläni on ikää jo yli kolmekymppiä reilusti niin käytän aina mustia, tulee pikkutyttö mieleen ihonväristen sukkien kanssa. Itse laitoin mustat sukat vaikka mulla oli musta hame, ruskeakuvioinen paita ja musta bolero päällä ja tyylikäs oli.

Nyt kun itselläni on ikää jo yli kolmekymppiä reilusti niin käytän aina mustia, tulee pikkutyttö mieleen ihonväristen sukkien kanssa. Itse laitoin mustat sukat vaikka mulla oli musta hame, ruskeakuvioinen paita ja musta bolero päällä ja tyylikäs oli.

Ihonvärisistä mieleen pikkutyttö? Minusta se menee ihan toisinpäin ;)
En käytä mustia sukkia kuin erittäin suurissa juhlissa ilta-aikaan, siis iltapukujuhlissa, enkä välttämättä sielläkään. Paksuja käytän kyllä talvella vaikka farkkuhameen kanssa, mutta ohuita en oikeastaan ikinä.
Onko kyseessä päivä- vai iltajuhla? Riippuu vähän siitäkin.

Ainiin tähäänhän oli perjantai! Jee... :)

Sori, totaali OT, mutta yllätyin niin iloisesti kun tajusin että nythän alkaa viikonloppu! Vielä pari tuntia toimistolla.

:D

Ihonvärisistä mieleen pikkutyttö? Minusta se menee ihan toisinpäin ;)
En käytä mustia sukkia kuin erittäin suurissa juhlissa ilta-aikaan, siis iltapukujuhlissa, enkä välttämättä sielläkään. Paksuja käytän kyllä talvella vaikka farkkuhameen kanssa, mutta ohuita en oikeastaan ikinä.
Onko kyseessä päivä- vai iltajuhla? Riippuu vähän siitäkin.

Juu tyylitön pikkulikka niistä tulee mieleen. Mustan kanssa laitetaan mustaa, opetti anoppini, joka on muuten kaikista muista tyylittömyyksistään huolimatta pukeutumisessa varsin tyylikäs nainen ollut aina.

Juu tyylitön pikkulikka niistä tulee mieleen. Mustan kanssa laitetaan mustaa, opetti anoppini, joka on muuten kaikista muista tyylittömyyksistään huolimatta pukeutumisessa varsin tyylikäs nainen ollut aina.

Minusta mustat sukkahousut päiväsaikaan ovat aika tyylittömät ;)
Vaikka olisi musta hame.
Mutta ehkä me vaan pidämme tyylikkäänä eri tavalla pukeutuneita ihmisiä. Ja se on ihan ok se.

Minusta mustat sukkahousut päiväsaikaan ovat aika tyylittömät ;)
Vaikka olisi musta hame.
Mutta ehkä me vaan pidämme tyylikkäänä eri tavalla pukeutuneita ihmisiä. Ja se on ihan ok se.

Mulla ehkä tulee aina mieleen se mielikuva kun näin eräissä hautajaisissa yhden itseni ikäisen naisen, joka omassa aviokriisissään katsoi sopivaksi pukeutua vesirajaminihameeseen ja ihonvärisiin sukkahousuihin ja laskea kukkia haudalle perse vilkkuen. Meinasin oksentaa myötähäpeästä! Sen jälkeen olen aina koittanut joka hameeni kohdalla kummat sukat on paremmat ja minusta useimpien tummien hameiden kanssa sopii ne mustat. Samoin kenkien kanssa jos on kärjet auki kuten nykyään taas on muotia korkkareissa.

Mustat, absolut! Ei mun mielestä tossa ole edes kahta sanaa, varsinkin jos on sellasia ohuita mustia sukkahousuja. Nehän on varsin imartelevat jaloillekin.

Sit jos olis enemmän väriä, varsinkin punaista niin sitten ihonväriset. ;)

Kiitoksia vastauksista!
Taidan päätyä näihin mustiin sukkiksiin, ei näy niin selvästi/helposti miun viritelmät. On nimittäin pikkisen liian isot nääkin miun avokkaat ja jossain ohjelmassa neuvottiin että kun laittaa hiuspompulan(sopivan värisen tietty) siihen jalkapöydän kohtaan, menemään sieltä kengän alta niin se pysyy paremmin jalassa. En tiä sit miten juntilta tää näyttää mut on vähän pakko.

Hitto kun ei tuu ikinä ajoissa alettua kiertelemään kauppoja ja ostaa sopivaa vaatetta :ashamed:

Yhteistyössä