G: Millaisen miehen kanssa ET voisi elää?

• Viestiketjun aloittaja utelia
  • Ensimmäinen viesti
Jos jokin tästä listasta täsmää mieheen niin kierrän kaukaa:

- Alistava
- Pahasti riippuvainen jostain (tupakkaa en laske tähän)
- Sivistymätön
- Väkivaltainen
- Petollinen
- Ei osaa asettua muiden asemaan
- On sitä mieltä etteivät miehet itke ja tunteilut on nössöille
- Ei osaa eikä halua keskustella
- Ei ole ulkonäöltään makuuni
- Ei ota minua huomioon
- Ei rakasta minua
- Jäkättää jatkuvasti
- Pinnallinen
- Raha on tärkeintä
- Ei arvosta taiteita
- Ei lue eikä halua lukea kirjoja
- Ei tykkää pelata esim. xboxilla, tietokoneella jne. Eikä ymmärrä, että joku siinä pelimaailmassa voi viihtyä
- "kasvikset on pupujen ruokaa"
- Tyhmempi kuin minä, pidän itseäni älykkäämmistä miehistä
- Huono kunto, ei (näkyviä) lihaksia, huono ryhti, kapeat hartiat, pieni nenä

Viimeksi muokattu:
"Sisko"
Hyi helvetti.
Tuli sitten todettua että minulla on todellakin noissa exissäni sellaisia aarteita joita kukaan muu ei halua :D
johtuneeko heistä sitten että olen päättänyt elää loppuelämäni yksin?

-Jääkiekkoilija tai jalkapalloilija. Ne vaan on kaikki niin yksinkertaisia ihmisiä. Siis sellasta jonka koko elämä on urheilu ja yleissivistyksetä ei oo tietoakaan kun koulunkäynnin sijaa on urheiltu koko ikä.
-Tyylitajuton. Ei tartte olla muotipelle, mutta verskoissa ja crocseissa ei liikuta kaupungilla eikä kaupoissa kun ehkä mökillä.
-Huumorintajuton. Tylsät miehet nyt vaan on tylsiä. Miehen kanssa pitää olla kivaa viettää aikaa.
-Sosiaalinen. Ei kiitti mitään tuppisuuta ujoa. Miehen pitää olla mies. Vahva ihminen joka on tukena henkisesti ja mielellään vielä fyysisesti.

Lukaisin nopeasti tuon ekan sivun ja siinä tulikin jo paljon piirteitä, joita en miehessä siedä. Teiniauton tuunaajat, päihe/peliriippuvaiset, aggressiiviset jne.

Lisäksi juoksen karkuun kaikenmaailman lässyttäjiä ja niitä, jotka kutusuvat naista jollakin ällöllä hellittelynimellä kuten muru, höpönassu, mussukka, söpöläinen ym. oksettavat vastaavat.

Tuossa on monta sellaista asiaa jo listattu, jotka löytyisi minunkin ei- listaltani.
Yhden hyvin tärkeän lisäisin siihen, että jos mies ei haluaisi lapsia/ jos hänellä / meillä olisi lapsia, eikä mies haluaisi viettää aikaa heidän kanssaan ja olla vastuullisena aikuisena rinnallani osallistumassa heidän arkeensa.

En jaksisi miestä, joka olisi äärimmäisen riippuvainen jostain, joka ei antaisi minulle omaa tilaa, joka olisi erityisen kunnianhimoinen, joka olisi fanaattinen asioistaan, jolla ei olisi omaa uraa ja omia harrastuksia. Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleeni.

"vieras"
[QUOTE="Sisko";23740796]Ihan oikeasti, kyllä niillä narkkareillakin naisia on :D ja kaikilla noilla muillakin mitä olette luetelleet. Rakkaus on sokea.[/QUOTE]

Tämä on aivan totta.

Toinen tulossa syyskuussa...
*Väkivaltasen
*Sairaan mustasukkasen
*Pihin (tietyissä asioissa piheys on toki hyväks)
*Narkkarin
*Juopon
*Miehen joista täällä kirjotellaan... " Mies ei tullu kotiin..."

rtee
[QUOTE="vieras";23739186]Seuraatkos sitten itse uutisia, politiikkaa ja maailmantapahtumia? :)[/QUOTE]

Kyllä ja haluan miehen kenen kanssa voin keskustella asioista. Aina parempi jos mies on minua sivistyneempi ja enemmän ajan tasalla, oppii iteki samalla :D

"vieras"
Moni on sitä mieltä että työtön ei kelpaa. Onko merkitystä sillä, tarviiko mies sitä työtä elääkseen vai ei? Sossupummi vs. esim lottomiljonääri.
Niin ja onko sillä merkitystä, että mistä työttömyys johtuu? Jos mies saa potkut töistään tai mies irtisanotaan tai hän lomautetaan tai hänen työsopimuksensa päättyy, niin katkaiseeko nämä naiset heti suhteen miehensä kanssa?

rtee
[QUOTE="vieras";23741238]Jos miehesi työsopimus loppuu niin lopetatko samantien suhteen hänen kanssaan?[/QUOTE]

Lukutaitoa kannattaisi opetella. Lentokala sanoi "työttömän, joka ei edes halua töihin". Tästä voimme vetää johtopäätöksen, että Lentokala ei lopettaisi suhdetta samantien kun työsopimus loppuu, mitä voi sattu kenelle tahansa, vaan kyse oli juuri siitä haluttomuudesta saada töitä.

Yhteistyössä