Ruokakuvaketju

[QUOTE="Inkku";23724956]Olen katsonut useasti noita sinun ruokakuvia ja teet tosi näyttäviä ruokia ja annoksia =)
Paljonko teillä menee rahaa ruokaan kuukaudessa?[/QUOTE]

Kiitos, mutta tämän illan tarjottavat olivat kyllä vanhimman tyttäreni pannusta peräisin.

Ja tämä on tainnut olla täällä jo, mutta kerta kiellon päälle:
Meillä menee päivittäistavaraostoksiin noin 2000 euroa kuussa ja aterioilla on keskimäärin 6-22 henkeä kerrallaan syömässä.

Keittiönoita
Kamerassa jälleen paristot ja tässä tän päivän päivällinen eli pekoniin käärittyä haloumia, naudan filettä ja jättikatkarapuja vartaassa, viipaleperunoita ja salaattia

rtee
Mummeliisa, saanko mä muuttaa teille? :D Löysin ketjun vasta tänään ja olen katsonut sen alusta loppuun. Niin ihanan näkösiä ruokia, että ei ole tottakaan. Ja niin kekseliäitä annoksia, aivan mahtavaa. Voi kun sitä itsekin jaksaisi, olen vaan maailman laiskin kokki :D

Mummeliisa, saanko mä muuttaa teille? :D Löysin ketjun vasta tänään ja olen katsonut sen alusta loppuun. Niin ihanan näkösiä ruokia, että ei ole tottakaan. Ja niin kekseliäitä annoksia, aivan mahtavaa. Voi kun sitä itsekin jaksaisi, olen vaan maailman laiskin kokki :D
Heh. Kiitos ja muuttamisesta en tiedä mutta aterialle olet toki tervetullut poikkeamaan.
:)

"Hih"
Mä oon kanssa ennenkin kehunut Mummeliisan ruokia, kerätään porukka ja tulla Mummeliisalle syömään, otetaan sit kuva tänne palstalle ku ollaan pöydäs. Eväs tarvikkeet voidaan tuoda mut Mummeliisa tekee :D

[QUOTE="Hih";23727648]Mä oon kanssa ennenkin kehunut Mummeliisan ruokia, kerätään porukka ja tulla Mummeliisalle syömään, otetaan sit kuva tänne palstalle ku ollaan pöydäs. Eväs tarvikkeet voidaan tuoda mut Mummeliisa tekee :D[/QUOTE]

Ei hullumpi idea. Kesämiitti Tönön terassille.
:)

rtee
[QUOTE="Hih";23727648]Mä oon kanssa ennenkin kehunut Mummeliisan ruokia, kerätään porukka ja tulla Mummeliisalle syömään, otetaan sit kuva tänne palstalle ku ollaan pöydäs. Eväs tarvikkeet voidaan tuoda mut Mummeliisa tekee :D[/QUOTE]

Mä oon niin mukana! :D

rtee
[QUOTE="Hih";23727751]Koskas tällänen järjestetään :D No voin mää salaatin teossa vaikka auttaa tai mitä nyt tekiskin :D[/QUOTE]

Mä voin tuoda viinit ja istua pöydän ääressä viinilasillisen kanssa ja katsoa kun muut kokkaa :D

Keittiönoita
Päivälliseksi tänään risotto nokkosista ja herneistä, salaatissa varhaiskaalia, voikukkaa, makeaa sipulia, kurkkua ja pisaratomaatteja. Lisäksi viimeisiä etikkapunajuuria.

hm
Ruuat näyttää hyviltä mutta nuo kasvikset, niitä ei ole ollenkaan tai sitten ihan vähän. Lisätkää vähän juureksia, vihanneksia ja jotain muuta salaattia kuin jäävuorisalaattia....
Meillä tänään silakkapihvejä, perunamuussia, parsakaalia, porkkanaa, vihreä salaatti (lollo roso, rucola)

Keittiönoita
Ruuat näyttää hyviltä mutta nuo kasvikset, niitä ei ole ollenkaan tai sitten ihan vähän. Lisätkää vähän juureksia, vihanneksia ja jotain muuta salaattia kuin jäävuorisalaattia....
Meillä tänään silakkapihvejä, perunamuussia, parsakaalia, porkkanaa, vihreä salaatti (lollo roso, rucola)
Meillä salaattia rajoittaa tuon pienen lähi-Siwan valikoima. Esim rucolaa ja lollo rosoa siellä ei ole muistaakseni koskaan ollut.

Yhteistyössä