Aloituspäivästä 600 grammaa vek. Jeee!
Vaikka mun ruokavalio on koostunu surujäätelöstä ja pahanmielenpopkorneista.
Vaikka mun ruokavalio on koostunu surujäätelöstä ja pahanmielenpopkorneista.
No oli kyllä! Mummon kanssa juttelin ja kerroin tästä niin se luuli kysy että soittaako ambulanssin. Mä alan kohta tekemään herkkusieni-pekoni- aurajuusto rullia ja vähän piffiä kylkeen. Taas on näitä karppauksen ihanuuksia Ja kesähän on tunnetusti karpin parasta aikaa kun vaan grillaillaan ja voi kastiketta saa syödä paaaljonTäällähän on hyvä draivi päällä! Ihanaa!
Mä oon kans koukussa jo tohon kiloklubiin! Se on niin kätsy.
Ja Nutrilett-kuuri on mielenkiintoinen -siinä ainaki on selvää pässinlihaa mitä "syödään" ja milloin. Ei tartte pohtia jatkuvasti että mitäs nyt tänään söis...
Ja PinkLily: sul on niin hyvä treeni ollu et mun on kans hilattava oma fat assini pihalle lenkille!!
Mäki kyttään nykyään enemmän senttejä, ku niitä kiloja, vaikka saa niitä kilojaki pudota vielä se 10kg joskus.Mulla ei vielä mitään muutosta painossa mut ei haittaa Ihan hyvin oon kuitenkin saanut treenattua ja syömisetkin suht ok et eiköhän tässä kohta ala painokin tippua. Tärkeämpää olisi kuitenkin sen, että niitä senttejä lähtee, kiloilla ei niin väliä jos kuitenkin olen pienemmässä paketissa ja selkeästi kiinteämpi.
Mitä pelejä pelasit siinä?Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23716924:Hui, 70 minuuttia Wiin fit plussan kovimpia treenejä ja meinasin pyörtyä :O Kulu kumminki onneks energiaaki hyvin.
Öööm.. free steppiä, kungfu-juttua, sitte tein pari sellasta valmiiks asetettua treeniohjelmaa ylipainosille ja omppuvartaloisille, jonka jälkeen kyllästyin ja tein oman routinen, mihin pistin kaikki maholliset muskelitreenit mitä oli saatavilla.Mitä pelejä pelasit siinä?
Minä pelaan Wiin Active 2 -peliä. 168 kaloria kului tänään. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23717016:Öööm.. free steppiä, kungfu-juttua, sitte tein pari sellasta valmiiks asetettua treeniohjelmaa ylipainosille ja omppuvartaloisille, jonka jälkeen kyllästyin ja tein oman routinen, mihin pistin kaikki maholliset muskelitreenit mitä oli saatavilla.
Mie sain kulumaan himpun vähän yli 300 kalorin verran, mutta mulla onki sitte ongelmia tuon syömisen kanssa. :ashamed: Pohdinki eilen ahmiessani (!), että tällanen skabamainen pudottaminen ei sovi mulle - ajatukset pyörii koko ajan ruuassa ja koko ajan on nälkä.Minä pelaan Wiin Active 2 -peliä. 168 kaloria kului tänään. =)
Muutenkin on päivä mennyt ihan hyvin, ei ole tullut syötyä liikaa ja olo on muutenkin energinen ja on sellainen mukava "hoikka olo", kun on syönyt ja liikkunut sopivasti. Nyt jo 3 päivää ilman herkkuja, harvinaista minulle ja nyt ei oikeastaan tee enää edes mieli herkutella. =)
Wau, mitä oot tehnyt et on noin paljon tippunut?-2,4kg maanantaista =) Nesteitähän nämä vasta, mutta silti. Lisää motivaatiota
En oo tainnut mainita GO FAT GO-haastetta kokeilen. Eli tietty ruokavalio ja kotitreeni.Wau, mitä oot tehnyt et on noin paljon tippunut?
Sori, jos oot jo aiemmin kirjottanu keinoistas, en oo koko ketjua lukenu.
Sisko on laihduttanut läskistä laihaksi ja mä taas oon aina ennen ollut laiha, mut nyt läski. Olen aloittamassa laihdutuskuuria..... Ostettu on noi laihdutusvalmisteet.Eli tarkoitus ottaa tsemppi päälle vielä kesän kynnyksellä -nyt ehtii vielä muutaman kilon karistaa ennen uimarantakelejä!
Nyt loppuu jahkaus ja tekosyyt!
Tyyli on vapaa, kunhan paino putoaa! Vinkkejä jakoon ja kysyä saa.
3-5kg tavoitteena pudottaa toukokuun aikana, pidempään ei ole tässä tarkoitus jatkaa. Toki jokainen jatkaa jos intoa riittää, mutta tässä on tarkoitus nyt vetää kuukauden verran mahd paljon kiloja alas!
Nyt mukaan apinanraivolla -jumaliste kyllä kuukauden kestää vaikka pyhällä hengellä jos saa hieman katseita kestävämmän kropan ja hyvän alkusysäyksen jopa pidemmälle taipaleelle laihdutuksessa
Mutta nyt: tämä toukokuu- jokainen tyylillään, 3-5kg kevyemmäksi! =)
Ihquu.Heti aiheeseen tutustuttuani ajattelin josko alottais tälläsen dieetin; Lantio-reisidieetti --- ** | Dieetit.fi . Jos osaa ajatella ruuat oikein :O