Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Mä oon ihan surkea tässä. Joko vedän heti överiksi, eli syön jotain 500kcal/pvä, tai sitten napostelen vähän väliä. Ja coca-colan vois kieltää lailla. :headwall:

Aloituspaino oli 52,2, nyt mittari näytti 51,4.

"sari"
Moikka! Mäkin voisin hypätä mukaan! Alkupaino oli 71 kg ja pituutta siunaantunut 174 cm. Maanantaista alkaen oon syönyt 1100-1200 kaloria päivässä ja painoa on pudonnut 2,5 kg (nesteitä toki suurin osa). Eilen iski flussa, joten saattaa hieman haitata projektia, mutta tsemppi on kova! Tarkoitus olis päästä 65 kg kuun loppuun mennessä.

Täällähän on hyvä draivi päällä! Ihanaa! :D
Mä oon kans koukussa jo tohon kiloklubiin! Se on niin kätsy.
Ja Nutrilett-kuuri on mielenkiintoinen -siinä ainaki on selvää pässinlihaa mitä "syödään" ja milloin. Ei tartte pohtia jatkuvasti että mitäs nyt tänään söis...:)

Ja PinkLily: sul on niin hyvä treeni ollu et mun on kans hilattava oma fat assini pihalle lenkille!!
No oli kyllä! Mummon kanssa juttelin ja kerroin tästä niin se luuli kysy että soittaako ambulanssin. :D Mä alan kohta tekemään herkkusieni-pekoni- aurajuusto rullia ja vähän piffiä kylkeen. Taas on näitä karppauksen ihanuuksia :p Ja kesähän on tunnetusti karpin parasta aikaa kun vaan grillaillaan ja voi kastiketta saa syödä paaaljon :D

S.
Mulla ei vielä mitään muutosta painossa mut ei haittaa :) Ihan hyvin oon kuitenkin saanut treenattua ja syömisetkin suht ok et eiköhän tässä kohta ala painokin tippua. Tärkeämpää olisi kuitenkin sen, että niitä senttejä lähtee, kiloilla ei niin väliä jos kuitenkin olen pienemmässä paketissa ja selkeästi kiinteämpi.

Mulla ei vielä mitään muutosta painossa mut ei haittaa :) Ihan hyvin oon kuitenkin saanut treenattua ja syömisetkin suht ok et eiköhän tässä kohta ala painokin tippua. Tärkeämpää olisi kuitenkin sen, että niitä senttejä lähtee, kiloilla ei niin väliä jos kuitenkin olen pienemmässä paketissa ja selkeästi kiinteämpi.
Mäki kyttään nykyään enemmän senttejä, ku niitä kiloja, vaikka saa niitä kilojaki pudota vielä se 10kg joskus. :D

"Minka"
Ekojen päivien raastava makeanhimo on selätetty ja nyt on ihan pirtsakka olo.Aamulla paino tasan 60. Jokohan huomenna päästäs sen alle.. :)
Käytiin pizza buffassa lasten kans kauppareissulla ja yllättäen niitä pitsoja ei tehny ees mieli. Salaattia vaan reilusti ja vähän kalaa ja uunijuureksia, eipä silti nälkä jääny ja ihana olo ku vältty siltä ähkyltä mikä yleensä noissa paikoissa vierailua seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23717016:
Öööm.. free steppiä, kungfu-juttua, sitte tein pari sellasta valmiiks asetettua treeniohjelmaa ylipainosille ja omppuvartaloisille, jonka jälkeen kyllästyin ja tein oman routinen, mihin pistin kaikki maholliset muskelitreenit mitä oli saatavilla. :D
Minä pelaan Wiin Active 2 -peliä. 168 kaloria kului tänään. =)

Muutenkin on päivä mennyt ihan hyvin, ei ole tullut syötyä liikaa ja olo on muutenkin energinen ja on sellainen mukava "hoikka olo", kun on syönyt ja liikkunut sopivasti. Nyt jo 3 päivää ilman herkkuja, harvinaista minulle ja nyt ei oikeastaan tee enää edes mieli herkutella. =)

Minä pelaan Wiin Active 2 -peliä. 168 kaloria kului tänään. =)

Muutenkin on päivä mennyt ihan hyvin, ei ole tullut syötyä liikaa ja olo on muutenkin energinen ja on sellainen mukava "hoikka olo", kun on syönyt ja liikkunut sopivasti. Nyt jo 3 päivää ilman herkkuja, harvinaista minulle ja nyt ei oikeastaan tee enää edes mieli herkutella. =)
Mie sain kulumaan himpun vähän yli 300 kalorin verran, mutta mulla onki sitte ongelmia tuon syömisen kanssa. :ashamed: Pohdinki eilen ahmiessani (!), että tällanen skabamainen pudottaminen ei sovi mulle - ajatukset pyörii koko ajan ruuassa ja koko ajan on nälkä.

En yhtään ihmettele, vaikka mulla nousis paino tämän kuun aikana. :snotty:

Mies tuossa just totes että hällä jää huomiseksi siivottavaa...Sillä on vp, mä meen töihin. Mä oon nyt hurahtanu niin tähän laihuttamiseen etten enää huomaakaan et talo on ku pommin jäljiltä! :xmas::D

Zumbaa vetasin ton cardioparty-cd:n. 959kcal on syöty, iltapala tosin on vielä syömättä. Varmaan tomskua ym vihanneksia tulee syötyä, onneks ei oo kova nälkä...ainakaan vielä :kieh:

Onpas piristävää tosiaan lukea ku kaikil on niin hienosti menny! Tässä kuussa kuulkaa on valtava läskimäärä haihdutettu hornan kuuseen! :flower:

Mulla ei edelleenkään oo toimivaa vaakaa :mad: En siis tiedä onko paino yhtään tippunut. Ilman karkkia ja muita makeita herkkuja oon nyt ollut. Muuta en ole vielä tehnyt :) Askel kerrallaan kas näin..

Ehkä jopa helpompaa kun ei ole vaakaa, ei tule sitä "aah, kilo pudonnut, pakko tiputtaa lisää!"-fiilistä... Antaa vaan rauhassa pudota. Sitten kun pääsen vaa'alle niin voin katsoa onko tällä herkuttomuudella ollut mitään vaikutusta.

Tossa pari viimestä kuun viikkoa voin sitten tikistää sen verran että jos lopputuloksena sais sen 3-4 kiloa alas niin olis hyvä :) Jos vaikka saisin vaa'an ostettua siihen mennessä :D

"Maria"
Mäpäs otin ja nostin painoa alotuksesta...OU JEA!!! Mikä siinäki on, ett aina ku tätä laihista alottaa ni tulee pari ylilyöntiä.

No tänään sit jätin herkut kokonaan väliin ja pää on vaan kipee :O. Joo, mut tästä se lähtee kuitenkin. Kyllä mä sen pari kiloa saan pois toukokuussa vaik pitäis hiukset leikata pois ja imee heliumit vappupallosta toukokuun lopulla ;)

Tuli mieleen tuosta kiloklubista. Onkohan sillä laihtumisen kans miten paljon merkitystä et saa ne pvän kalorit noista oikeista määristä protskua, vihanneksia, herkkuja ja kuituja :confused: Vai laihtuuko yhtälailla vaik söis miten kuhan vain kaloreiden rajoissa? hmm, joku viisaampi jos kertois. Mut varmaan sillä on nopeuttava vaikutus.
Tänään sain nääsnääs ekaa krt kaikki pallurat vihreiks :D

Mahduks mä kans vielä mukaan.., näin jälki junassa? :) .. Ilman muuta oisin mukana. Painoa pitäis pudottaa ainakin 10-14 kiloa. Ois ittelle kiva. Oon 174pitkä ja painoa noin 72. Käyn huomen aamulla puntarilla, kun oon selvinnyt tästä työyövalvomisesta. Mulla kans ihme pakkohimo karkkiin. Ne kun sais pois, ois varmaan jo paljon vaikutusta. Ja kun jaksais alkaa juoksemaan taas, niin paikatkin kiinteytyis.. toiv. Lihaskuntoa haluisin kans harrastaa, mut kuinka mulla loppuu aika kesken.?

Miten te muut kerkeette?

Mulla kaks lasta (3v ja 4v) lisäksi käyn töissä ja opiskelen.

Trajka
Eli tarkoitus ottaa tsemppi päälle vielä kesän kynnyksellä -nyt ehtii vielä muutaman kilon karistaa ennen uimarantakelejä!
Nyt loppuu jahkaus ja tekosyyt!

Tyyli on vapaa, kunhan paino putoaa! Vinkkejä jakoon ja kysyä saa.
3-5kg tavoitteena pudottaa toukokuun aikana, pidempään ei ole tässä tarkoitus jatkaa. Toki jokainen jatkaa jos intoa riittää, mutta tässä on tarkoitus nyt vetää kuukauden verran mahd paljon kiloja alas!

Nyt mukaan apinanraivolla -jumaliste kyllä kuukauden kestää vaikka pyhällä hengellä jos saa hieman katseita kestävämmän kropan ja hyvän alkusysäyksen jopa pidemmälle taipaleelle laihdutuksessa :)

Mutta nyt: tämä toukokuu- jokainen tyylillään, 3-5kg kevyemmäksi! =)
Sisko on laihduttanut läskistä laihaksi ja mä taas oon aina ennen ollut laiha, mut nyt läski. Olen aloittamassa laihdutuskuuria..... Ostettu on noi laihdutusvalmisteet.

Yhteistyössä