Käytettyjen Emmaljungien (tuplien) hinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin lisään, tuolla heittoaisallahan ei sinällään ole suurta käyttöä näissä joissa etupyörät liikkuu. Tärkeämpänä olen pitänyt että istuinkopan saa käännettyä. Ok, joskus olen heittoaisaa käyttänyt kun matkalla aurinko on alkanut kurjasti paistaa vauhuihin. Mutta silloin menetetään kevyt ohjattavuus kun nuo etupyörät onkin takana. =)

Meillä myös brion tuplat ja mielestäni teille juuri sopivat. Taitaa olla hitusen kapeammat kuin emmaljungat. Näissä siis heittoaisa, säädettävä työntöaisa. Tykätty ollaan oltu tosi paljon. Meillä oli myös harkinnassa easywalker duo. Silloisen huonon saatavuuden takia emme näitä vaunuja sitten hankkinu. Kaupungissa käydessä kyllä joskus haikailee kääntyviä etupyöriä.

Suosittelen isoja kääntyviä etupyöriä. Meillä ykkösissä heittoaisa ja se jäänyt käyttämättömäksi. Tupliin halusimme sitten ne kääntyvät etupyörät. Ja niitä suosittelen. On niin paljon helpompaa liikkua ja se keventää hirveästi työntämistä. Meillä siis teutonia team cosmo.

Emmaljunga Twin Nitro--------------kasattuna 85cmx79cmx50cm, istuinosan makuupituus 90 cm
Emmaljunga Twin Cerox 360-------kasattuna 89cmx80cmx43cm, istuinosan makuupituus 90 cm
Emmaljunga Twin City Cross-------kasattuna 90cmx77cmx50cm, istuinosan makuupituus 90 cm

Twin Ceroxejen mittoja ei löytyny :wave:

Twin Nitro kasattuna 85cmx79cmx50cm, istuinosan makuupituus 90 cm
Twin Cerox 360 kasattuna 89cmx80cmx43cm, istuinosan makuupituus 90 cm
Twin City Cross kasattuna 90cmx77cmx50cm, istuinosan makuupituus 90 cm

Twin Ceroxeja sieltä ei löytyny ollenkaan

No eihän noissa ceroxeissa ole sitten eroa city crosseihin ku 3cm, kyllä mä sitten sen heittoaisanki haluan :D Ku niissähän on lisäks myös käännettävä istuin?

Onko nitroissa ja noissa cerox 360:ssa nyt sitten kans kummassakin sekä heittoaisa että käännettävä istuin?

Meillä olio noi tuplaceroxit mallia 2005 aikoinaan, myin parin kk päästä pois kun olivat niin nolot. Etsi jostain Ora duoletto -rattaat (ne Suomessa valmistetut), ovat ihan huippuhyvät!!!

[QUOTE="noh";23714104]Meillä olio noi tuplaceroxit mallia 2005 aikoinaan, myin parin kk päästä pois kun olivat niin nolot. Etsi jostain Ora duoletto -rattaat (ne Suomessa valmistetut), ovat ihan huippuhyvät!!![/QUOTE]

:D

cerox 360:ssa on nuo molemmat mut nitroissa vain käännettävä istuin...

Joo just näin! Cerox 360 on myös vähän leveämmät, mutta senttimäärää en tiedä. Ceroxeja ei enää saa, vaan malli muuttui nitroksi. Mulla on -09 Twin Cerox 360, enkä pois vaihtaisi!! Kääntyvät pienet etupyörät kulkivat myös lumessa ihan ok, paremmin olis toki mennyt isot pyörät, mutta mielummin "kärsin" hetken pienillä renkailla hangessa, kun kärsisin ympäri vuoden kääntymättömistä renkaista kaupoissa ja lumettomilla teillä.

cerox 360:ssa on nuo molemmat mut nitroissa vain käännettävä istuin...

Tota, mä kirjoitinkin jo että tuo heittoaisa on hieman turha. Kun "heität" aisan toiselle puolelle jää pyörivät renkaat taakimmaisiksi pyöriksi. Ensinnäkin "ohjattavuus" menee, ja toiseksinoi kääntyvät (ja kapeammalla olevat) renkaat ei oikein toimi takapyörinä. Siksi varmaan ominaisuus poistettu

Eli joko kiinteäpyöräiset heittoaisalla

tai

liikkuvapyöräiset käännettävällä kopalla.

[QUOTE="sama";23714148]Järkyttävän raskaat ja kömpelöt! Se ken on lapsia esim. Ora duoletoilla lykkinyt, tietää. Hankin siis käytetyt duoletot noiden sijaan, samanmoiset jotka meillä olikin ollut jo 2002-2003 vuonna. Puhun nyt tosiaan näistä kotimaisista, nykyäänhän ne(kin) tehdään Kiinassa.[/QUOTE]

APhan hakiki ronskimpaan käyttöön rattaita, ei city-kävelyyn. Kaverilla juuri no Orat ja nitisee ja rätisee täällä meidän hiekka/metsäautoteillä . Kömpelyys on etu toisissa maastoissa =)

[QUOTE="minttu";23714160]Tota, mä kirjoitinkin jo että tuo heittoaisa on hieman turha. Kun "heität" aisan toiselle puolelle jää pyörivät renkaat taakimmaisiksi pyöriksi. Ensinnäkin "ohjattavuus" menee, ja toiseksinoi kääntyvät (ja kapeammalla olevat) renkaat ei oikein toimi takapyörinä. Siksi varmaan ominaisuus poistettu

Eli joko kiinteäpyöräiset heittoaisalla

tai

liikkuvapyöräiset käännettävällä kopalla.[/QUOTE]

näinhän se on. Nitrot siis parannettu versio :D

[QUOTE="minttu";23714173]APhan hakiki ronskimpaan käyttöön rattaita, ei city-kävelyyn. Kaverilla juuri no Orat ja nitisee ja rätisee täällä meidän hiekka/metsäautoteillä . Kömpelyys on etu toisissa maastoissa =)[/QUOTE]

kuitenkin suurimmaksi osaksi vaunut tulee olemaan käytössä vaunulenkeillä, tai jos mennään perhekahvilaan. Toki kaupassakin käydään välissä

[QUOTE="minttu";23714173]APhan hakiki ronskimpaan käyttöön rattaita, ei city-kävelyyn. Kaverilla juuri no Orat ja nitisee ja rätisee täällä meidän hiekka/metsäautoteillä . Kömpelyys on etu toisissa maastoissa =)[/QUOTE]

Jaa, meillä oli Orat tosi kovas käytössä kun autoa ei ollut, kolmea lasta kärräsin nillä, ei nitissy, ei natissu. Mut niin tai näin, kukin ostaa mitä haluaa, kerroin vaan kokemukseni noista Ceroxeista. Olivat tosin niin muodissa silloin että onneksi sain niistä kammotuksista omani pois huutiksessa =)

ihmisiä ja mielipiteitä on monenlaisia. Toiset tykkää ja toiset ei.
Mä taidan kyllä kallistua noihin twin ceroxeihin kuitenkin. Viime talvena kirosin esikoisen kuomurattaita joita oli raskas työntää lumessa. En taija sitä riskiä ottaa että talvella huomaan et on vaunujen osto taas edessä. Olishan nuo kääntyvät renkaat ihanat mut talvella kuullu niin paljon huonoa.... :(

Miksiköhän emmaljunga ei tee tuplia joissa olis kääntyvät, lukittavat mut isot ne renkaat :D
Ostasin heti :)

ihmisiä ja mielipiteitä on monenlaisia. Toiset tykkää ja toiset ei.
Mä taidan kyllä kallistua noihin twin ceroxeihin kuitenkin. Viime talvena kirosin esikoisen kuomurattaita joita oli raskas työntää lumessa. En taija sitä riskiä ottaa että talvella huomaan et on vaunujen osto taas edessä. Olishan nuo kääntyvät renkaat ihanat mut talvella kuullu niin paljon huonoa.... :(

Miksiköhän emmaljunga ei tee tuplia joissa olis kääntyvät, lukittavat mut isot ne renkaat :D
Ostasin heti :)

Ceroxissahan noi pyörät saa lukittua tosiaan suoraan. Eikä ne ihan pikkuruisimmat ole, halkaisijltaan 15cm. Jos noi eturenkaat menee kovin suureksi, on kääntyminen sitten taas jo hankalampaa.

Se on toki sanottava että asvaltti ajeluille kaupungissa nää on hieman kömpelöt. Enkä kyllä päivittäin linja-autoonkaan lähtisi raahaamaan. Hullut päivät voi myös unohtaa noilla vaunuilla, mutta peruskauppareissut ja kauppakeskuksissa liikkumiset menee ok.

[QUOTE="sama";23714205]Jaa, meillä oli Orat tosi kovas käytössä kun autoa ei ollut, kolmea lasta kärräsin nillä, ei nitissy, ei natissu. Mut niin tai näin, kukin ostaa mitä haluaa, kerroin vaan kokemukseni noista Ceroxeista. Olivat tosin niin muodissa silloin että onneksi sain niistä kammotuksista omani pois huutiksessa =)[/QUOTE]

Nitisee ja natisee siis tuolla metsäautotiellä kun yrittää mennä =) Muutoihan ovat ihan näppärät kärryt.

Noita carenoitakin oon kattellu mut niissä ei taija pystyä työntöaisan korkeutta säätäämään vai pystyykö? Ku mä ite olen 160cm ja mies taas paljon pitempi...
Entä sitten tuo työntösuunta, saako esikoisenki matkustamaan selkä menosuuntaan? Saako niihin vauvaa kasvot työntäjään päin matkustamaan ilman että ottaa tuon kovan kopan?

Carenoissa ei pysty säätämään, mutta ei olla koettu hankalaksi, ite oon 156 cm ja mies 183 ja molemmat pystyy työntämään ilman vaikeuksia. Ratasosa on aina naama menosuuntaan, vaunukoppa työntäjään päin. Mutta noi isot kääntyvät renkaat on niin iso plussa, että kannattaisi harkita vielä ;) Ne voi myös lukita suoraan, mutta ite en ole talvellakaan kokenut tarpeelliseksi lukita, menevät sohjossa ja lumessakin.

[QUOTE="aaloe";23714484]Carenoissa ei pysty säätämään, mutta ei olla koettu hankalaksi, ite oon 156 cm ja mies 183 ja molemmat pystyy työntämään ilman vaikeuksia. Ratasosa on aina naama menosuuntaan, vaunukoppa työntäjään päin. Mutta noi isot kääntyvät renkaat on niin iso plussa, että kannattaisi harkita vielä ;) Ne voi myös lukita suoraan, mutta ite en ole talvellakaan kokenut tarpeelliseksi lukita, menevät sohjossa ja lumessakin.[/QUOTE]

Mä vaan talvella kirosin noita esikoisen kuomurattaita joissa joutuu aina olemaan kasvot menosuuntaan vaikka tuulis kovaa :( Siksi haluan sen heittoaisan tai käännettävän istuimen :p
Ne renkaat on kyllä niissä kivat, sen myönnän. Jos olis heittoaisa tai käännettävä istuin niin carena olis kyllä taatusti yks vaihtoehto :)

Yhteistyössä