Käytettyjen Emmaljungien (tuplien) hinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Myydäänkö Emmaljungan Twin City Cross tai Cerox-tuplarattaita uutena missään?
Jos niin paljonko hintaa uutena?

Paljonko kannattaa maksaa kyseisistä vaunuista, vm.08 tai 09 esimerkiksi?

Ei ainakaan meidän lähimmäisestä lastentarvikkeesta saanut kyseisiä rattaita enää. Sanoivat, että ei enää valmisteta ja ei oikein mistää enää saa. No ostimme sitten brion vastaavat ja ollaan oltu tyytyväisiä.

ja esikoinen täyttää seuraavassa kuussa 2v joten tuplat ne on hankittava :)
Kauheen huonosti musta vain löytyy tuplia joissa olis heittoaisa tai käännettävä istuinosa ja sitten kunnon renkaat joilla pääsee täällä korvessakin eteenpäin :D

Kauheen huonosti musta vain löytyy tuplia joissa olis heittoaisa tai käännettävä istuinosa ja sitten kunnon renkaat joilla pääsee täällä korvessakin eteenpäin :D

Me asutaan juurikin kanssa korvessa ja kärryillä on menty metsäteitä, ongelmitta. Kunhan vaan lukitsee pyörivät etupyörät suoraan. Kovemmalla pohjalla taas kääntyvitä etupyöristä on tuntuva etu, keventää kummasti "ohjattavuutta"

Meille parhaat oli Carena double swingit: vauvankoppa on työntäjään päin, isompi matkustaa nenä menosuuntaan eikä pääse räpläämään pienempää, isot kääntyvät ilmakumipyörät (en ees tajua miten tuplilla pääsee mihinkään ilman kääntyviä pyöriä?!?!), kevyet ja ketterät.

täyskumi renkaat samat ku kenno/puhkeamattomat renkaat? Ilmakumirenkaat on sitten asia täysin erikseen?

Kai ne periaatteessa on sama asia. Ilmakumirenkaat on vaihtelevassa maastossa paremmat, ei pompota niin kovasti kuin täyskumit (meillä on yksilörattaissa jotkut kennokumit ja noilla sorapoluilla kyllä pompottaa ihan kunnolla verrattuna mein tupliin)

en oikeen tiiä noista pikkusista renkaista, kovasti epäilyttää... :(

Mäkin epäilin alkuun hieman. Vaan kyllä niillä tuolla metsäautotiellä on menty ja hyvin. Ja nyt en puhu mistään kovapohjaisesta hiekkatiestä vaan ihan ihka aidosta metsäautotiestä =)

Kun vaan on lukittavat. Meinaan vapaana jos pyörivät niin sittenhän siitä ei tule mitään.

Noita carenoitakin oon kattellu mut niissä ei taija pystyä työntöaisan korkeutta säätäämään vai pystyykö? Ku mä ite olen 160cm ja mies taas paljon pitempi...
Entä sitten tuo työntösuunta, saako esikoisenki matkustamaan selkä menosuuntaan? Saako niihin vauvaa kasvot työntäjään päin matkustamaan ilman että ottaa tuon kovan kopan?

[QUOTE="minttu";23713687]Mäkin epäilin alkuun hieman. Vaan kyllä niillä tuolla metsäautotiellä on menty ja hyvin. Ja nyt en puhu mistään kovapohjaisesta hiekkatiestä vaan ihan ihka aidosta metsäautotiestä =)

Kun vaan on lukittavat. Meinaan vapaana jos pyörivät niin sittenhän siitä ei tule mitään.[/QUOTE]

Kääntyvät renkaat tuplissa olis ehottomasti plussaa mua vaan niin epäilyttää... Olispa kätevä ku pystys jossaki kokeilla

Noita carenoitakin oon kattellu mut niissä ei taija pystyä työntöaisan korkeutta säätäämään vai pystyykö? Ku mä ite olen 160cm ja mies taas paljon pitempi...
Entä sitten tuo työntösuunta, saako esikoisenki matkustamaan selkä menosuuntaan? Saako niihin vauvaa kasvot työntäjään päin matkustamaan ilman että ottaa tuon kovan kopan?

Ajaletko vain ja ainosataa metsäteillä? Vai tarviitko myös kauppa ym sellaiseen "siistimpään" käyttöön? Meinaan jos liikkuvia pyöriä ei ole, on noilla leveillä tosi vaikea liikkua vaikkapa kaupassa tai paikoissa joissa tarves kääntyä pienemmässä tilassa.

Kääntyvät renkaat tuplissa olis ehottomasti plussaa mua vaan niin epäilyttää... Olispa kätevä ku pystys jossaki kokeilla

Mä en tosiaan pysty muuta sanomaan kun että oli kaltaisesi epäilevä vielä pari vuotta sitten - vaan mieli muutui. En noita myis pois, mutta kun tirpat jo 2v ja 3v ja mallia"tahdon kävellä ite". Ei ne pysy noissa enää millään =)

[QUOTE="muuli";23713793]Ajaletko vain ja ainosataa metsäteillä? Vai tarviitko myös kauppa ym sellaiseen "siistimpään" käyttöön? Meinaan jos liikkuvia pyöriä ei ole, on noilla leveillä tosi vaikea liikkua vaikkapa kaupassa tai paikoissa joissa tarves kääntyä pienemmässä tilassa.[/QUOTE]

Kotona ollessa mulla ei ole autoa päivällä käytössä joten jos haluan käydä lasten kanssa kaupassa niin vaunuilla lähen liikenteeseen. Täällä ei juuri ole sorateitä mutta sitten kun mummoloissa käydään viikonloppusin niin siellä on sorateitä, tosin nekin on osin painunu kovaksi.
Julkisilla me ei liikuta, koska täällä ei semmosia ole. Joitakin linkkoja menee mut niihinhän kukaan ei edes sisälle koita vaunujen kanssa sulloutua vaan vaunut jäis tavaratilaan.

Yhteistyössä