Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

oon kokeillu sitä kaalikeittokuuria joskus, ja sitä ei kyllä montaa pvää jaksanu syödä. Tai siis ei PYSTYNY! :D
broiskusuikaleita söin töiden jälkeen 150g, yhen ison tomskun ja 10cm kurkkua +maitolasin.
Nyt illaks aattelin vielä pyöräyttää mustikkarahkan, ja saatan ottaa ruisleipäpalan jos tuntuu että nälkä on. Vettä en oo muistanu juoda kyl tarpeeks, eikä nyt yötä vasten viitti alkaa enää kitata.
Mieli on hyvä, makeeta ei oo vielä tehny mieli ollenkaan vaik pullaperse oonki :)

pitänee huomenissa vähän verestellä muistoja noiden aamupalojen ym aterioiden koostumuksista; kai sitä tarttee ostaa ananasta, raejuustoa, vihanneksia ja vähärasvasta lihaa. Ja ruisleipää -sitä on pakko saada.

"pyllerö"
kääk sähän oot jo hoikka! Ku mää oon 158cm lyhyt ja mulla on nyt paino 68, ja oisin ikionnellinen jos saisin painon pysyyn vaik tuolla 62:ssa! :xmas: 60kg:ssa mulla mahtuu jo 38 tuuman housut jalkaan, joten se ois tosi bueno...Katotaan kui käy!
Tsemppiä!!
Mä olen saman mittanen, eli 158. Paino oli syksyllä sun lukemissa eli pyöri siellä 67-68kg. Nyt keväällä havahduin siihen että talven aikana on hävinny kiloja huomaamatta ja tänä aamuna vaaka näytti 59,6kg. Että mä olen niin onnellinen. Mutta vielä ois varaa muutama kilo karistaa joten MUKANA! Tavoite ois päästä muutama kilo alle kuuden kympin niin sitä lukua vois pitää "kriittisenä rajana". Tavoite siis 57kg kuun loppuun.

Meiän vaaka meni rikki mutta mökillä punnasin niin paino oli jotain 71-72kg. Olin jo 70 kilossa ja jostain syystä tuota on lumpsahtanut takasin. Oon tähän asti ollut laihduttelematta ja hyvin onkin ittekseen paino pudonnut sieltä 93 kilosta.. Mutta nyt sitten ajattelin että otan ja alan laihduttamaan :) Katsotaan nyt paljon putoaa tässä kuussa, joskus olisi kivaa vielä painaa 65kg.

Hissukseen, jos edes jotain lähtis.. Syömishäiriö taustaa, niin en halua antaa valtaa niille piirteille..

[QUOTE="pyllerö";23696437]Mä olen saman mittanen, eli 158. Paino oli syksyllä sun lukemissa eli pyöri siellä 67-68kg. Nyt keväällä havahduin siihen että talven aikana on hävinny kiloja huomaamatta ja tänä aamuna vaaka näytti 59,6kg. Että mä olen niin onnellinen. Mutta vielä ois varaa muutama kilo karistaa joten MUKANA! Tavoite ois päästä muutama kilo alle kuuden kympin niin sitä lukua vois pitää "kriittisenä rajana". Tavoite siis 57kg kuun loppuun.[/QUOTE]
Älkää viittikö tehä mulle tätä!! Siis mähän tunnen itteni aivan mätisäkiks teihin verrattuna ;( ;)
Mä oon tällanen vankkatekonen, joten mä tyydyn tuohon 60 minimissään... :whistle:
( Pakko siis päästä ainaki siihen jos muut 158senttiset aikoo tonne 57...Tässä tulee paineita jo heti alkumetreillä!)
Iltapalaksi söin maitorahkapurkillisen mustikoiden kera.
mun pvän kalorisaldo on 1043kcal. Hikijumppaa ollu 45min +muuta kevyttä lenkkiä.

Ja jokainen sitten kuuntelee itseään tän kevennyksen ajan! Tiukkana mutta kuitenkin armollisena ;)

:ashamed: Minulla meni tämä päivä ihan päin prinkkalaa. Kaupassa huomasin Marianne Kismetin, joten pitihän uutuus tietenkin ostaa. Samoin Tutti Frutti Holiday Mix -karkkipussi tuli uutuutena ostettua, söin tosin vain kolmasosan ja jaoin loput muille. Sitten vielä lettuja hillolla illempana. :(

Huomenna alkaa kuuri kunnolla. Aamulla aion pelata heti Active 2 -peliä Wiillä. Pitää tehdä kaksi harjoitusta, niistä tulee liikuntaa jo reilusti yli tunti ja kaloreita menee suunnilleen 350-400 tuossa ajassa. Pelaan sitä siis 9 viikon ohjelmaa vaikeimmalla HARD-tasolla ja huomenna teen harjoitukset 9 ja 10 eli sitten on 10/36 tehtynä. Talvella tein tuon 9 viikon ohjelman Medium-tasolla.

Viimeksi muokattu:
Montako kertaa pitää maistaa 85% suklaata, jotta siihen makuun tottuu ja siitä alkaa pitämään? :x
Voi kauhistus, mikä "makeinen". Mutta menipä vähällä makeanhimo pois. :)

P.S. Tämä todellakin kuuluu tähän laihisteluketjuun! Yritän vältellä hiilareita nyt ainakin hyväkarpisti.:wave:

Montako kertaa pitää maistaa 85% suklaata, jotta siihen makuun tottuu ja siitä alkaa pitämään? :x
Voi kauhistus, mikä "makeinen". Mutta menipä vähällä makeanhimo pois. :)

P.S. Tämä todellakin kuuluu tähän laihisteluketjuun! Yritän vältellä hiilareita nyt ainakin hyväkarpisti.:wave:
Se on kyllä tosi pahaa. :x Minä en ainakaan ole vielä tottunut, vaikka sitä jonkun verran olen syönyt. Mutta tosiaan makeanhimo talttuu hyvin.

Keddu
Lueskelin tätä jo eilen mutta hihkaisen nyt mukaan!
Kotona ei vaakaa mutta mummolassa vaatteet päällä oli tänään kiloja 72, pituus 168 joten lievän ylipainon puolelle menee.
Ykköspaheena tissuttelu, nyt tipaton toukokuu niin palaa sitten läskiäkin alkoholin sijasta.
Tänään huono päivä syömisten suhteen, kiire tekosyynä..
Aamusta puuro veteen keitettynä+tl hunajaa
töissä kaksi kaupan kolmioleipää, lasi simaa ja yksi fasun sininen konvehti.
juustopurilainen+4miniporkkanaa.
Mummolla siivoilemassa pari tuntia (Huomaa hyötyliikunta!) siihen päälle pakkosyötettynä patonkia metwurstilla, puolikas jättipuusti ja pieni pala Almondy-pakastekakkua.
Äsken kuusi pariisinperunapalleroa, pieni pätkä maguraa ja vadelmarahkaa.

Huomenna kun tsemppaa töissä ja illalla talleille(siellä ei ole ruokaa, pelkkää liikuntaa =) ) niin näyttää ehkä vähän paremmalta.

Huomenta taas kaikki!
Pakko oli hilpasta puntarille ja vaaka näytti 67, eli kilon vähempi mitä eilen! Mut kyllä oonki vessasa laukkonu, et nesteet on lähteneet liikkeelle heti ekan vrk aikana =)
Nyt keitin taas vihreää teetä, ja kerranki sain tästä aikaiseksi ihan hyvää! Veden täytyy selkeesti olla viileempää ku esim mustan teen kans ennenku heittää purut sekaan!

Aamiaiseks syön varmaan pari ruisleipää tomskulla, päälle aromisuolaa makua antamaan. Kahvilla varmaan huuhdon alas.
Lounaaks mulla jäi eilisiä broiskuja joten sitä ja vihanneksia/salaatti.

Zumbata aion lähes joka pvä tän kk:n ajan; se on tosi kivaa hikiliikuntaa :)
Ja koiran kans lenkkeily saa nyt uudet ulottuvuudet -tulee kierrettyä muukin kuin kortteli... ;)

On niin hyvä fiilis, et haluttais jo juoksulenkille, mut kunto ei viel anna myöten -mieli kyl juoksis jo!

Ja toi 85%suklaa...aivan kaameeta :ashamed: Mä oon vaik mielummin syömättä sitä makeaa :D Alkuvuodesta karppasin jolla sain 5kg pois. Mut kun painonputoaminen tyssäs, loppu mun innostus karppaukseen, ei vain motivaatiota enää riittäny + tökki se rajoitettu ruokavalio.
Mulle sopii tällanen kuuri missä lasken kaloreita.
Ja senkin teen niin että illaksi jää hyvin syömisvaraa, niin ei tartte nälissään mennä nukkumaan.

No niin, odotan innolla miten muiden pvä alkaa + miten eilinen meni. Täällä pari jo kertoikin että ei niin hyvin dieetin suhteen mennyt, mut alottakaa tänään!! Kroppa kiittää!

Vaaka näytti tänä aamuna lukemaa 70,1. Hmm. nesteitä vähän poistunut...
Tämän lukeman mukaan bmi 23,4

Viimeksi muokattu:
Siis sullako vaaka näyttää 2kg vähemmän tänään? Ohhoh, vissiin ollu vapputurvotus! :D
Eli nesteet saa kyytiä sielläki, hyvä hyvä!

joko muita tälle aamulle heränneitä? :)
Mie olen heränny jo kauan sitte, mutten oo jaksanu pistää wiitä ja telkkaria päälle punnitusta varten. :)
Ehkä tässä myöhemmin aamulla, nyt ajattelin vielä nukkua päikkärit.

Kyllä se keittokuuri ois menny jos en ois joutunu oksentamaan sitä, ja jos siitä ei ois tullu oikeasti niin huono olo. Inhotti eilen niin paljon ku mikkään ei tunnu koskaan olevan mulle hyvä juttu, olin tosi innoissani tästä koko toukokuujutusta ja tuon takia lopahti fiilikset tosi paljon. Onneks tässä on vielä aikaa.

Voisin melkein alkaa nutraamaan tms. jos ois jotain laktoosittomia jauheita. Ei kyllä taida olla, mitä Lifestä joskus kyselin. :(

Hei mä oon kans mukana!!! Toivottavasti vielä sopii :)

Tavoitteena ois saada juurikin pari kiloa pois, tai vaihtoehtoisesti kiinteytyä "sen verran" :D Ylipainoa mulla ei varsinaisesti ole (enää), mut alkaa kyllä pikkuhiljaa taas kertymään, jos jatkan samaa karkinpuputus-linjaa, niinku tähän saakka. Oon pahasti sokeririippuvainen...

Eli mulla metodina on ihan perinteisesti että herkut pois! Muuten ruokavalio on jo suht. kunnossa. Olen myös alottanut pitkän tauon jälkeen juoksuharrastuksen ja käyny "jo" 4 kertaa hölkkäämässä - tätä aion jatkaa toivottavasti toukokuun ylikin, mutta nyt toukokuussa ainakin sen 4 x viikossa. Huomaan omalla kohdallani, että kun liikun kunnolla, ei tee niin paljon mieli herkkujakaan.

Kaipaan kuitenkin selkeesti jotain vertaistukea, että pystyn pitämään karkkipussin nyörit kiinni :D Joten josko sitä sais täältä!

Toss Foo
Aloitin oman urakkani kuukausi sitten, ja 4kg on jo lähtenyt. Vielä on matkaa tavoitteeseen.. Mutta jos toukokuussa lähtisi tuo 3-5, olisin todella onnellinen! Keinona minulla on herkkujen ja kaiken napostelun välttäminen, annoskoon pienentäminen ja veden juominen näitä tukemaan.

Tavoite kokonaisuudessaan -15kg
... josta jo mennyt -4kg
........ toivottavasti toukokuussa lähtee -3kg

"Minka"
Minäkin voisin tulla mukaan. Vappumässäilyiden myötä päätin että nyt on pakko tehdä jotain ja tää ketjuhan tuli kuin tilauksesta! Eilen vaaka näytti 61,5, tänään 60,9. Pituutta 170. Vartalon malli on sellainen että kaikki ylimääräinen näkyy renkaana vyötäröllä ja tissit näyttää entistä pienemmältä ja takapuoli litteemmältä.. Tavoite 58kg, kapealinjainen mekko odottaa toukokuun lopulla olevia juhlia ja siinä ei tarttis vatsamakkaroiden näkyä..
Eilisen kalorisaldo 1200, yritän karsia valkoisen vehnän ja sokerit pois. Ruisleipää on pakko saada välillä. Minusta hyvä apu on tuo kiloklubi, johon saa kaikki syömisensä merkata. Oon niin huono muuten niitä kaloreita laskemaan. Ja ehkä vähän hillitsee syömisiäkin kun tietää et kaikki pitää kirjata ylös :)
Liikunta jäi eiliseltä olemattomiin, tänään koitan sitä korjata. Jos kohta 1v rattaisiin ja 5v pyörän päälle ja lenkille,mars!

Tonnikeiju vielä hetken
Multa oli lähtenyt vaan 200g! :( Mitäköhän tein väärin, oletin nesteitä lähtevän enemmän alkuun. Hölkkäsin siis eilen 40min ja poltin siinä 200kcal, tein vatsalihastreenin ja pyöräilin muutaman kilometrin. Söin päivän aikana kevyttä tonnikalasalaattia, pari näkkäriä ja omppua. Höh, no suunta on onneksi alaspäin....

Aaah, herkullinen aamupalan ja lounaan yhdistelmä:

3 siivua pekonia
2 pilkottua nakkia (vatajan, hiilarit 0 )
4 munaa
pari ruokalusikallista turkkilaista jogurttia
3 siivua punaleima emmentalia
ja ripaus rouhittua mustapippuria.

Ruokajuomana TÄYSmaitoa...

Nami nami, sopivan aromikas kokkeli! :p

Viimeksi muokattu:
S.
Mä voisin olla myöskin mukana, tosin jo viime talvena aloitellut ja muutaman ekan kuukauden aikana tiputinkin melkein 10kg, nyt pari kk jumitettu suunnilleen samoissa lukemissa kun olen syönyt kalorit kulutuksen mukaan lähes joka päivä (tosin hyvä ettei paino ole noussut).

Eli nyt paino 67kg (pituus 163) ja lopullisena tavoitteena päästä alle 60kg. Painoa oon pudottanut alusta asti aika lepsusti, n. 1500-1700kcal syönyt päivässä (mikään ruoka/herkku ei ole kiellettyä) ja liikuntana kävelyä, pilatesta ja kotizumbaa ja samoilla mennään, nyt tulee varmaan lisäksi jonkin verran pyöräiltyä (ehkä) :)

Eli jos vaikka toukokuun loppuun mennessä pääsisi alle 65kg ja senttejä lähtisi 2-3 mahasta ja lantiolta, 1cm vaikka reisistä ja käsivarsista niin olen tyytyväinen!

Parsakaali
Siis sullako vaaka näyttää 2kg vähemmän tänään? Ohhoh, vissiin ollu vapputurvotus! :D
Eli nesteet saa kyytiä sielläki, hyvä hyvä!

joko muita tälle aamulle heränneitä? :)
Turvotusta tosissaan on. Vappu meni vähän hulinaks :D
Mutta karppaus on turvotuksen pahin vihollinen :D
Kyllä tämä tästä. Lounaaks sieniä ja aurajuustoa käärittynä pekoniin. Sillä mennään varmaan iltaan asti, jos ei huomiseen aamuun.

Tänään olen syönyt kaksi ruisleipää meetvurstin ja kurkun kanssa. Liikuin jo Wiillä 374 kaloria aamulla eli tämä päivä on alkanut ihan hyvin. Suurin ongelma minulla on herkuttelu, olen tottunut siihen, että tosi usein syön herkkuja. Nyt pitää niitä yrittää lopettaa. Paino oli edelleen 67,7 kg, mutta ei kyllä yllättänyt kun on tullut herkuteltua niin paljon viime aikoina, Williamin häitä katsellessa söin jättisipsipussin jne.

Aamupala oli siis vihreää teetä mukillinen
Sit 2 ruisleipäviipaletta ja tomaatti
Muki kahvia

Zumbaa 1h -naaman väri oli kirkas punainen ku pompin menemään :D

Lounas just nautittu: wokvihanneksia 200g ja broilerisuikaleita 200g + pari tl punaista pestoa makua antamaan (pesto on niiin hyvää!)

Ja sitä vettä vettä!!

Ja jos oikein tiukka paikka tulee niin eikse oo hyvä et ottaa vaik suffelipatukan sieltä kaupasta, ku ennen on ottanu sen isoimman suklaalevyn? Sekin on jo iso parannus! Ja se suffelipatukka ei kaada sitä laihtumista kun sen syö tarpeeksi harvoin! :)

"Minka"
Toinen päivä ja tekis jo mieli repsahtaa...Jäätelö huutaa mua pakastimessa! Mut en prkl hae, hammasta purren! Hellittääköhän tää herkkuhimo jos viikonki jaksas pysyä tiukkana..?

Yhteistyössä