V
"vieras"
Vieras
Tämä aikuinen nukkuu paremmin stimutettuna.
Minä kokeilin, mutta ei uni tule sen paremmin stimuilla. Jopa huonommin, jos ottaa päivällä lisäannoksen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämä aikuinen nukkuu paremmin stimutettuna.
Toimiiko muuten halutulla tavalla? Kaikille ei sama tärpä käy, ei, vaikka diagnoosi olisikin sama.
Itse pystyn rauhoittumaan ja keskittymään nukahtamiseen, kun olen muistanut ottaa iltapäivä-C:n tai joskus vielä ilta-Ritskun.
Alkuperäinen kirjoittaja Aikuisiällä diagnosoitu;23850082:Olen muutama vuosi sitten napsinut Concertaa kuukauden ajan, muistaakseni silloin ei tullut oireita. Lähiaikoina olisi tarkoitus aloittaa lääkitys uudestaan, kunhan imetys loppuu. Saa nähdä, tuleeko mitään haittavaikutuksia tällä kertaa.
Verenpaineen nousua se on kuulemma joillekin aiheuttanut ja juuri tuo täälläkin mainittu ruokahaluttomuus on kaiketi aika yleistä.
Psyykelääkkeiden käyttäjä kuolee keskimäärin 15 v. aiemmin kuin muut, mutta sehän lie tarkoituskin.
Kuolemankaipuussaan helposti turvautuu kaikkiin kuolemaa edistäviin tekniikoihin.