Mikä duckface ? Toi oli ihan oikeesti aivan älyttömän hankalaa tämmöiselle blondiinille hokata että minne katson ja mikä kuva näkyy kamerassa .Miks ihmeessä turkilmas on sortunut duckfaceen
No kun oli niin perhanan vaikeeta kuvata peilin kauttaTurkilmas, tiukka ilme
No enpä minä ole paras sanomaan mitään muiden ilmeisiin, näytän itse aina vähintäänkin kyseenalaiselta valokuvissa. Onneksi luonnossa olen vähän inhimillisemmännäköinen..No kun oli niin perhanan vaikeeta kuvata peilin kautta
Mulla on vähän päinvastoin: tarpeeksi huonolla kameralla kuvattuna olen paljon inhimillisemmän näköinen kuin luonnossa .No enpä minä ole paras sanomaan mitään muiden ilmeisiin, näytän itse aina vähintäänkin kyseenalaiselta valokuvissa. Onneksi luonnossa olen vähän inhimillisemmännäköinen..
Joo, mäkin yritän kyllä suosia kaikkia mahd. pienipixelisiä kameroita, esimerkiksi kännykän kamera on aika hyvä. Se antaa vähän armoa, jos ei ole kovin valokuvauksellinen..Mulla on vähän päinvastoin: tarpeeksi huonolla kameralla kuvattuna olen paljon inhimillisemmän näköinen kuin luonnossa .
Ei valitettavasti. Tämän kyseisen kanssa emme ole harrastaneet aktin videoimista.Lode;onko sulla kuvaa laittaa missä harrastat seksiä sun deitin kaa?
Pikasesti katottuna sussa on vähän samaa näköä kuin suunnistaja Minna Kaupissa.tolta mä yleensä näytän.. paitsi silloin kun näytän idiootilta :snotty:
Ei se mitään. Mäkin olin lauantaina.sori lode oon vähä kännissä
kuuluupas, kerran yritin n, 15 kertaa ennenkö sain itteni kuvaan ilman puhelimen tuijottamista.Tässä mä jo hokasin että ei mun ainakaan siihen puhelimeen kuulu katsoa kuvaushetkellä
Se on kyllä yllättävänkin hankalaa asentaa puhelinta sopivaan kulmaan ja käänteisesti vääntää kulmia . Parempi olis vaan kattoa tosiaan suoraan kameraan ja räpsästä silleen itsestä kuvan. Ei tota peiliä siihen tarvita . Mä en enää edes muista miksi halusin peilin kautta kuvata. En ainakaan saadakseni aikaan mitään duckface- efektiä, kuten joku täällä jo epäili .Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23650597:kuuluupas, kerran yritin n, 15 kertaa ennenkö sain itteni kuvaan ilman puhelimen tuijottamista.