"huoh"
Sittenhän sua häiritsee sun oma käytös.Mua vaan ihmetyttää miten kummassa sua voi liikuttaa jonkun toisen lumput? Mua ei ainakaan häiritse muu kuin typerä käytös.
Sittenhän sua häiritsee sun oma käytös.Mua vaan ihmetyttää miten kummassa sua voi liikuttaa jonkun toisen lumput? Mua ei ainakaan häiritse muu kuin typerä käytös.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23647977:kävelee amerikkaa vilautelle tuolla stringit korvissa
No sellasesta missä naiset myy palveluksiaan.Minkälaasesta baarista ja tekemään siellä mitä työtä?
en ole täällä ketään haukkunut, mutta kommenttisi pisti silmään. jos laittaa kuviaan nettiin avoimille sivuille, voi olettaa niiden olevan arvostelun kohteena. ken leikkiin ryhtyy, sen kestäköön.Hyi mitä kommentoijia on taas eksynyt tänne... Elämäänsä katkeroituneita onnettomia?
Muuta motivaatiota en kyllä keksi noille jutuille. Joku pyryharakka siellä haukkuu ihmisiä ja rypee omassa paskassaan.
Kamalinta jotenkin että samaiset ihmiset on todellisia henkilöitä, paljon mahtuu näköjään idiootteja tähänkin maailmaan.. No, ei kyllä ollut mikään uusi uutinen, mutta joka kerta se kuitenkin pysäyttää... Siis yäk.
*punasteluhymiö*Peesi. Ja sama kuin Pink Lilyyn, pätee sinuunkin.
Tässähän olet ihan ikäisesi näköinen! Pääsee kasvojen raikkaus ja reippaus hyvin esille. Et vain siis osaa meikata iltahömpötyksiä varten...?Mä oon nyt huomionhakuinen ultimatum-megamasokisti, mutta laitan vielä yhden suht tuoreen kuvan. Tässä on se luonnollinen meikkikin. Hehheh, se on huvittavaa että aina kun laitan kuvia iltatällingissä, tulee kommenttia että meikkaan liikaa. Kai sitä saa meikata vähän normaalia reilummin, kun lähtee 4 kertaa vuodessa ulos. En mä yleensä edes meikkaa noin paljon kuin tässä kuvassa, useinmiten en arkena laita kuin ripsaria. =)
Kyl niitä on sellasii baareja jossa prostituoidut saalistaa asiakkaita.Ootko vähän pihalla? Stripparitkaan eivät myy palveluksiaan, firma päättää ja saavat palkkaa.
Yleensä baareissa ei itseään kyllä myydä.
Tiettyhän baarimikon/tarjoilijankin voi tohon kategoriaa laittaa.
Peesi tälle.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23648001:Ompas karseita kommentteja tullut ihmisille. Surullista, että joillain on niin paha olla, että pitää sanoa niin rumasti muista. varmaan jotain hoitoa kannattais ainakin pyrkiä hakemaan siinätapauksessa jos on vastuussa näistä haukkumisista.
Musta ikävä kyllä tuntuu että nuo jotka laittaa tissiliivikuvia internettiin, elä ihan irl tissiliivisillään. Vähemmänhän tuota irl ihmiset pääsee tuossa lookissa näkemään, kuin netissä.Sanoinko että oli sama vaatetus?
Samat meikit ja siistit vaatteet, katoskun tuskin etusivun tyttökään kulkee toppi päällä joka paikassa? älä oo yksinkertainen.
Se kertoo siitä että minä taidan olla rasisti... En suvaitse ihmisiä jotka kokee asiakseen haukkua muita, syyttä.en ole täällä ketään haukkunut, mutta kommenttisi pisti silmään. jos laittaa kuviaan nettiin avoimille sivuille, voi olettaa niiden olevan arvostelun kohteena. ken leikkiin ryhtyy, sen kestäköön.
tietysti toivoisimme sitten vaikka asiallista kritiikkiä, mutta se nyt on selvä että nettiin kuka vaan voi kirjoitella mitä vaan. itse en tänne ikinä kuvaani laittaisi.
mitä oma nimettömien haukkumisesi sinusta kertoo?
Niin kulkee ja musta tekee törkeän näköseks kun näkyy liivit. :xMistä sä päättelet, että Kurmeli kulkee ihmisten ilmoolla noin? Ja kyllä hänellä on mun mielestä toppi rintsikootten päällä... Kuinka moni kulkee kesällä toppi päällä? Aika moni joten lopeta jo tuo jankutus.
Kuka pakottaa käyttämään noin mauttomia toppeja ensinnäkään...No pitäisikö sitten jättää ne rintsikat pois topin alta, ettei vaan olkaimet sattuis näkymään sieltä jonkun herkkänahkaisen silmille? Olisko se sitten parempi, että nännit nöpöttäis näkyä topin läpi?