booring! LEIKITÄÄNKÖ? Kerro mitä muistat minusta TAI minä kerron mitä muistan sinusta!

Mullaki ne nyt kovasti yrittää saada rad-diagnoosin aikaseksi. Oli paastoarvo ihan rajalla rasituksessa. Ens viikolla sit db-hoitajalle. Ite en kyl radiin usko, koska arvot oli ihan vastaavat viime raskaudessa, eikä poika ollu "sokerivauva".
No munkaan poika ei ollut iso eikä matalasokerinen synnyttyään, enkä mä saanut sokereitanikaan nousemaan sokerilla. Ruisleivällä kyllä sain kerran. Mutta lapsiveden määrässä sen huomasi. Sitä oli ihan helvetisti.

vieras muistelee
Orion on pallinaama, jonka kotona on puolipaneelit ja sininen sohva.
Tiiru nuori pissis äiti, joka ei syö makeaa, pukee lapsensa merkkivaatteisiin ja muutenkin päheilee rahalla.

Se oli viimeisiä kommentteja lukuunottamatta muka ketju lukea.

Tuli olo kuin olisi istunut kahvilassa ja samalla, kun selannnut omaa lehteään puolikorvalla kuullut mielenkiintoisten naisten juttelevan keskenään viereisessä pöydässä.
:)

Orion on pallinaama, jonka kotona on puolipaneelit ja sininen sohva.
Tiiru nuori pissis äiti, joka ei syö makeaa, pukee lapsensa merkkivaatteisiin ja muutenkin päheilee rahalla.
Niin ilmeisesti jokaisella on oma käsityksensä minkä tyylinen on pissis, ja tunnistankin ryhmäsi jonka mielestä juuri minun tyyli on sitä, jääkööt se siis mainitsematta... :LOL:Tää rahalla päheily olikin aika mielenkiintoinen! :D Olisi kiva tietää miten sen teen, vai onko tämä taas se perus, että kun tykkää ostaa osan vaatteista jotain merkkiä niin se on leuhkaa ja muiden kiusaamista :LOL:

Se oli viimeisiä kommentteja lukuunottamatta muka ketju lukea.

Tuli olo kuin olisi istunut kahvilassa ja samalla, kun selannnut omaa lehteään puolikorvalla kuullut mielenkiintoisten naisten juttelevan keskenään viereisessä pöydässä.
:)
Sinusta muistan parhaiten äidin/mummunrakkauden. :)
Ihania ruokia kuvaketjusta ja monetmonet lapset joissa olne jo menossa sekaisin kuka kenenkin on. :D Ihana perhe! :)

Muistan bootysta ja polyesteristä molemmista että menivät naimisiin ennen muuttoa yhteen, eikö? :)
Teistä jostain syystä muistankin enemmän, ehkä kun kasvot on jääny mieleen niin helmpompi muistaa.

Tiirun kasvot muistan ja puolustaa aina.
Taaperox on kärkäs keskustelija aina välillä.
Pölyesterinstä muistan aika paljon mutta ihan kaikkea en halua täällä kertoa, mutta puolustaa myös aina muita, on mukava...öh..

Ap:sta muistan ainakin, että hän on hyvä tyyppi. :) Harrastaa astangajoogaa, hänen lapsi on suunnilleen samanikäinen kuin mun, hän oli mukana demarien vaalityössä ja hän diggailee luomuruokaa ja mun kasvis/lihanyyttejä, mitä mulla on välillä eväänä duunissa. :D

Mitäs minä?

Ap:sta muistan ainakin, että hän on hyvä tyyppi. :) Harrastaa astangajoogaa, hänen lapsi on suunnilleen samanikäinen kuin mun, hän oli mukana demarien vaalityössä ja hän diggailee luomuruokaa ja mun kasvis/lihanyyttejä, mitä mulla on välillä eväänä duunissa. :D

Mitäs minä?
Harrastat tankotanssia, omaat silikonit, sulla on jotain ihania merkkilaukkuja ja jonkin mielikuvani mukaat olet myös töissä terveydenhoitoalalla?? :)

Yhteistyössä