Noh, mä olen sitä mieltä, että synnytys kannattaa ottaa niinkuin se menee. Ei kantsi ottaa sen isompia paineita kipulääkkeistä tai lääkkeettömyydestä. Tai ylipäätään synnytyksestä ei kannata ottaa paineita -lopputulos on tärkein.Haha, mulle on jääny mieleen sinusta semmone juttu...semmone asenne että on typerää haluta selvitä synnytyksestä ilman kipulääkkeitä.
Voih. Mä en muista nähneeni sun nikkiä ennen. Uusi täällä?mä en oikein muista mitään :S vaikka tavallaan se on hyvä juttu, et ainakaan ole jäänyt mieleen epämiellyttävänä ihmisenä Tosin nikin muistan!
Juu, mä olin ennen Ieva. Jos nikinvaihto olisi edelleen yhtä vaivatonta, olisin vaihtanut Ievan takaisin omakseni.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646394:Mä muistan että ollaan monesta asiasta samaa mieltä ja hippusen samanhenkisiä tyyppejä, mutta koska mulla on paha im-de, en muista mistä asioista
Oliks sun aiempi nikki Ieva?
En oo kalju enkä toivottavasti koskaan tuukaan.Juu, mä olin ennen Ieva. Jos nikinvaihto olisi edelleen yhtä vaivatonta, olisin vaihtanut Ievan takaisin omakseni.
Oletko sä se kalju tyyppi?
Nope. Väärin meni molemmat. Asun rivarissa (ei vuokra) ja olen keskituloinen -ehkä keskistäkeskituloluokkaa. Olen valkokaulusköyhälistöä.Alkuperäinen kirjoittaja tämä;23646406:Asut kaupungin vuokrakerrostalossa. Et ole keskituloinen.
Tykkääköhän lepakot lohikäärmeistä, kun meilläkin asuu lepakoita?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646410:En oo kalju enkä toivottavasti koskaan tuukaan.
Mä oon perus luomuhippi joka asuu korvessa miehen, poikien, koiran, kissojen, hiirien ja lepakoiden kanssa.
En oo vielä synnyttäny. |O ("Hieman" malttamattomana odotan...)Noh, mä olen sitä mieltä, että synnytys kannattaa ottaa niinkuin se menee. Ei kantsi ottaa sen isompia paineita kipulääkkeistä tai lääkkeettömyydestä. Tai ylipäätään synnytyksestä ei kannata ottaa paineita -lopputulos on tärkein.
Joko sä olet synnyttänyt?
Sekoitin sut johonkin. Olisko vartooja kalju?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646410:En oo kalju enkä toivottavasti koskaan tuukaan.
Mä oon perus luomuhippi joka asuu korvessa miehen, poikien, koiran, kissojen, hiirien ja lepakoiden kanssa.
oon mä täällä jonkin aikaa pyörinyt. Taidan olla aika neutraali kun harvemmin kukaan edes mun kirjotuksiin vastaaVoih. Mä en muista nähneeni sun nikkiä ennen. Uusi täällä?
Teitä lohikäärmeitä on paljon. Mä ainakin tykkään lepakoista.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23646419:Tykkääköhän lepakot lohikäärmeistä, kun meilläkin asuu lepakoita?
Luultavasti... Niitä on navetassa, katossa, ikkunoiden vuorilautojen rakosissa. Yleensä niitä ei huomaa, mutta iltaisin vilisee ja kun remontoi niin voi törmätä päivisin pöhnäisiin lepakoihin mitkä pitää poimia maasta ja heittää ilmaan että ne pääsee lentoon. No täälläpä ne mahtuu hyvin asumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23646419:Tykkääköhän lepakot lohikäärmeistä, kun meilläkin asuu lepakoita?
Olen Demari ja olin juu tekemässä vaalikampanjaa yhdelle ehdokkaalle, kuulun puolueeseen ja sitä kautta duunaan kaikkeni puolueen eteen. Näitkö mut telkussa valvojaisissa?Olit jossain vaalijutskissa kai ja vasuri????
Milloin sulla on la? Muistini mukaan on ensimmäinen? Ota rennosti äläkä stressaa kaikista "kuinka pitää tehdä ja mennä ja olla lapsen kanssa" -jutuista.En oo vielä synnyttäny. |O ("Hieman" malttamattomana odotan...)
Vartooja oli kalju, vaan ei enää. Ja mun kuvaa ei täällä ole nähty vaikka valokuvaaja olenkin, eikä nähdäkään ikinäSekoitin sut johonkin. Olisko vartooja kalju?
No juu, sun kuvaa en ole ehkä ikinä nähnyt. Minkäikäisiä poitsuja sulla on? Missä asut?
Sä et syö sianlihaa, eikö oo hienoo etta muistan :xmas:Muistattekos mitään musta? Muuta kun sen, että olen "ketjuntappaja". opcorn: