booring! LEIKITÄÄNKÖ? Kerro mitä muistat minusta TAI minä kerron mitä muistan sinusta!

Haha, mulle on jääny mieleen sinusta semmone juttu...semmone asenne että on typerää haluta selvitä synnytyksestä ilman kipulääkkeitä. :D
Noh, mä olen sitä mieltä, että synnytys kannattaa ottaa niinkuin se menee. :) Ei kantsi ottaa sen isompia paineita kipulääkkeistä tai lääkkeettömyydestä. Tai ylipäätään synnytyksestä ei kannata ottaa paineita -lopputulos on tärkein.

Joko sä olet synnyttänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646394:
Mä muistan että ollaan monesta asiasta samaa mieltä ja hippusen samanhenkisiä tyyppejä, mutta koska mulla on paha im-de, en muista mistä asioista :D
Oliks sun aiempi nikki Ieva?
Juu, mä olin ennen Ieva. Jos nikinvaihto olisi edelleen yhtä vaivatonta, olisin vaihtanut Ievan takaisin omakseni. :)

Oletko sä se kalju tyyppi?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646410:
En oo kalju :D enkä toivottavasti koskaan tuukaan.
Mä oon perus luomuhippi joka asuu korvessa miehen, poikien, koiran, kissojen, hiirien ja lepakoiden kanssa.
Sekoitin sut johonkin. Olisko vartooja kalju?

No juu, sun kuvaa en ole ehkä ikinä nähnyt. Minkäikäisiä poitsuja sulla on? Missä asut?

Mä muistan sun viljelysneuvoketjun (huikea saavutus, eikö?). :whistle:

Sit muistan sun nikin erittäin hyvin, kun sitä olen useasti tavannut. Muistan jopa, mistä se juontaa juurensa.

Muuta en sit muistakaan, kun en kauheasti lue kommentteja yhdistäen niitä nikkeihin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23646419:
Tykkääköhän lepakot lohikäärmeistä, kun meilläkin asuu lepakoita?
Luultavasti... Niitä on navetassa, katossa, ikkunoiden vuorilautojen rakosissa. Yleensä niitä ei huomaa, mutta iltaisin vilisee ja kun remontoi niin voi törmätä päivisin pöhnäisiin lepakoihin mitkä pitää poimia maasta ja heittää ilmaan että ne pääsee lentoon. No täälläpä ne mahtuu hyvin asumaan.

ummelwalad on yötonttu, pöh...en muista mitään hienoa, jotain normi keskusteluita vaan :D Vauvanruoasta jne ja kotilohikäärmeen raskaudesta :D Mulla on huono nikkimuisti!
Orion...hmmm jostain mä olen väitellyt sun kanssa mutten muista mistä :D

Sekoitin sut johonkin. Olisko vartooja kalju?

No juu, sun kuvaa en ole ehkä ikinä nähnyt. Minkäikäisiä poitsuja sulla on? Missä asut?
Vartooja oli kalju, vaan ei enää. Ja mun kuvaa ei täällä ole nähty vaikka valokuvaaja olenkin, eikä nähdäkään ikinä :)
Asun läntisellä uudellamaalla pienessä tuppukylässä ja pojat on 1v10kk ja pienempi 12 päivää.

Yhteistyössä