booring! LEIKITÄÄNKÖ? Kerro mitä muistat minusta TAI minä kerron mitä muistan sinusta!

no mitäköhän tässä kertoisi, olen kesällä 2vuotta täyttävän tytön nuori äiti, asun etelä uudellamaalla pienessä kylässä. Yritän olla ihmisille mukava ja välillä stressaan mitä uskaltaa kirjoittaa ja mitä ei :D Kerro sö myös itsestäs niin sitten muistan jotain sustakin :)
No mä asun Hgissä, mulla on kolmevuotias tyttö, harrastan kuntosalia, joogaa, lukemista, kasvien viljelyä ja opiskelen työn ohessa. Mul on suku Savossa ja mökki. Tykkään perhepäivällisistä ja ulkonakäymisestä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646510:
Aina oppii uutta! Me ollaan jauhettu yö jos toinenkin mutta aika vähänpä tiedän susta. Mä en syö nisäkkäitä enkä lintuja, mutta kaloja ja äyriäisiä kohtaan en tunne sympatiaa :)
Missä päin sä asut?

Kumipuu asuu mitä ilmeisimmin täällä lähellä ja esikoisetkin on saman ikäisiä? Jos huvittaa vastata niin mua kiinnostaa että asutko kuntasi länsi, itä, etelä vai pohjoispäässä?
Asun pk-seudulla.

Kotilohari ootteko jo hyvin kotiutuneet sairaalasta? Aika kuluu kauheen nopeasti nykyään. :p

Missäköhän muuten meidän yöshamaanimme luuruilee? En oo nyt hetkeen törmänny. Tosin iteki ollu aika vähän palstalla.
Niin mäkin. Oon koettanut keskittyä nukkumiseen. Shamaanista ei ole tietoa. Eikö oo näkynyt? Toivottavasti sen äijä on kunnossa. Voisin kaivaa sille tarharaunioyrtit joku päivä meidän kivijalasta. Niitä muistaakseni kaipaili.
Niin ja ollaan hyvin kotiuduttu. Jorvi on ihan hirvee paikka, joten sen jälkeen on hyvin helppoa kotiutua kyllä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646510:
Aina oppii uutta! Me ollaan jauhettu yö jos toinenkin mutta aika vähänpä tiedän susta. Mä en syö nisäkkäitä enkä lintuja, mutta kaloja ja äyriäisiä kohtaan en tunne sympatiaa :)
Missä päin sä asut?

Kumipuu asuu mitä ilmeisimmin täällä lähellä ja esikoisetkin on saman ikäisiä? Jos huvittaa vastata niin mua kiinnostaa että asutko kuntasi länsi, itä, etelä vai pohjoispäässä?
Tuota.. Ilmansuunnat ei oo ihan mun vahvinta osaamistani :ashamed: mutta etelässä sanoisin, hankoon päin. Oletko sinäkin täältä päin?

Mie oon tainnut olla jonkun aikaa poissa palstalta, kun nikit ovat ihan outoja. Tai no Persvakoonasana on siinä mielessä tuttu että sen oon muutamaan kertaan tavannut että mikä ja kauan meni ennen kuin huomasin tuon a-kirjaimen ennen sanaa :p
Ja mie nyt oon sellai hiljanen/näkymätön ettei miusta edes kukaan mitään tiedä :xmas:

Aika kaukaa sit tulit synnyttämään. Eikö siellä lähempänä ole synnäriä?
Lohja, mutta siellä ei ole lastenosastoa. Tammisaaressa oli, mutta kun joku husin synnytysnatsi meni äänestyttämään sen synnärin lakkauttamisesta niin monta kertaa että lopulta yhden äänen enemmistöllä se suljettiin. Radin ja esikoisen takia onneksi tajusin mennä sinne missä se lastenosastokin sijaitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646569:
Lohja, mutta siellä ei ole lastenosastoa. Tammisaaressa oli, mutta kun joku husin synnytysnatsi meni äänestyttämään sen synnärin lakkauttamisesta niin monta kertaa että lopulta yhden äänen enemmistöllä se suljettiin. Radin ja esikoisen takia onneksi tajusin mennä sinne missä se lastenosastokin sijaitsee.
Mullaki ne nyt kovasti yrittää saada rad-diagnoosin aikaseksi. Oli paastoarvo ihan rajalla rasituksessa. Ens viikolla sit db-hoitajalle. Ite en kyl radiin usko, koska arvot oli ihan vastaavat viime raskaudessa, eikä poika ollu "sokerivauva".

Yhteistyössä