booring! LEIKITÄÄNKÖ? Kerro mitä muistat minusta TAI minä kerron mitä muistan sinusta!

Milloin sulla on la? Muistini mukaan on ensimmäinen? Ota rennosti äläkä stressaa kaikista "kuinka pitää tehdä ja mennä ja olla lapsen kanssa" -jutuista.
Eilen (lauantaina) oli laskettu. Eka on juu.
Synnytyksestä ja muusta en muuten stressaa, kunhan vaan ihan itsekseen lähtis tulemaan ettei käynnistää tarvis. Ja jos sektioon joutus ni se olis vaikea hyväksyä, mut koitan luottaa siihe että kaikki menee hyvin ja sitä ei tarvita.

hihu
Olen Demari ja olin juu tekemässä vaalikampanjaa yhdelle ehdokkaalle, kuulun puolueeseen ja sitä kautta duunaan kaikkeni puolueen eteen. Näitkö mut telkussa valvojaisissa? ;)
En kattonut silloin telkkaria ja en olis tunnistanutkaan ellei sulla sitten ollut takkia tms. missä lukee sun nikkis :D Oli vaan jäänyt mieleen jostain ketjusta tuo... ja sun nikkis kyllä on jäänyt mieleen mullekin just siks kun sitä on muutamaan kertaan tullut tavattua että mitä siinä oikein lukee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;23646432:
Luultavasti... Niitä on navetassa, katossa, ikkunoiden vuorilautojen rakosissa. Yleensä niitä ei huomaa, mutta iltaisin vilisee ja kun remontoi niin voi törmätä päivisin pöhnäisiin lepakoihin mitkä pitää poimia maasta ja heittää ilmaan että ne pääsee lentoon. No täälläpä ne mahtuu hyvin asumaan.
Huih. Mä varmaan säikkyisin. :heart:

Mä muistan sun viljelysneuvoketjun (huikea saavutus, eikö?). :whistle:

Sit muistan sun nikin erittäin hyvin, kun sitä olen useasti tavannut. Muistan jopa, mistä se juontaa juurensa.

Muuta en sit muistakaan, kun en kauheasti lue kommentteja yhdistäen niitä nikkeihin. :)
Mulla on susta varsin positiivinen kuva, mutten muista yhtään miksi. Tykkään sun nikistä ja susta. hih.

No mä olen ollut nyt muutaman viikon aika poissaoleva, kun on ollut vaali- ja opintojuttuja niin paljon. Eiköhän mekin vielä tutustuta! Kerro itsestäsi! :)
no mitäköhän tässä kertoisi, olen kesällä 2vuotta täyttävän tytön nuori äiti, asun etelä uudellamaalla pienessä kylässä. Yritän olla ihmisille mukava ja välillä stressaan mitä uskaltaa kirjoittaa ja mitä ei :D Kerro sö myös itsestäs niin sitten muistan jotain sustakin :)

En syö possua koska olen muslimi. Syön kyllä muuta lihaa. :)
Aina oppii uutta! Me ollaan jauhettu yö jos toinenkin mutta aika vähänpä tiedän susta. Mä en syö nisäkkäitä enkä lintuja, mutta kaloja ja äyriäisiä kohtaan en tunne sympatiaa :)
Missä päin sä asut?

Kumipuu asuu mitä ilmeisimmin täällä lähellä ja esikoisetkin on saman ikäisiä? Jos huvittaa vastata niin mua kiinnostaa että asutko kuntasi länsi, itä, etelä vai pohjoispäässä?

Yhteistyössä