Jos saisit matkustaa minne tahansa 2 viikon lomalle, minne menisit?

• Viestiketjun aloittaja Tsibuli
  • Ensimmäinen viesti
Tsibuli
Israeliin haluaisin. Ja Kroatiaan. Ja vaikka minne.

Mutta jos saisin matkustaa minne tahansa, niin menisin anoppilaan. Ihan oikeasti!
Eikö sulla ole mahdollisuuksia mennä anoppilaasi? Jos ei niin murheellista.

Me tosiaan haetaan häämatkaideoita kauas lämpimään. Eksotiikka puree, harrastusmahdollisuudet lähinnä vedessä on ykkösjuttu, rentoutuminen. Thaikut ja se koko seutukunta ei enää kiinnosta. Siellä ollaan käyty määränsä verran jo :)

Tsibuli
[QUOTE="vieras";23645746]Ap, mitä ajatuksia Mauritius herättää?Se oli kiva paikka ainakin meille. Hyvät hotellit, hyvä ruoka, rannat ja niin edelleen.[/QUOTE]

Kerro lisää!!!

Anatolia, jotenkin noin arvelinkin asian olevan. Tapaamiset ovat varmasti sitten sitäkin lämpimämpiä!

Mä lähtisin meidän mökille pohjoseen. Tai vähän pidemmälle ja lappiin. Jos olis ihan pakko suomesta pois lähteä, niin ehkä englantiin, islantiin tms, johonkin kaupunkilomalle kuiteski ja semmoseen paikkaan mikä ei ole tavanomainen turistikohde.

Lähtisin ehkä Buenos Airesiin ja Montevideoon. Tosin 2 viikkoa olisi turhan lyhyt aika lähteä niin kauaksi ja vieläpä kahteen eri maahan ja suurkaupunkeihin. Samoin Tonga on mielestäni liian kaukana parin viikon matkalle, siihen yhdistäisin kuitenkin Australian ja Uuden-Seelannin niin ei ole mitään järkeä.

Mitä mieltä olet Malediiveista? En ole itse käynyt, mutta on juuri häämatkalaisille suosittu kohde ja matkakaan ei ole aivan älyttömän pitkä. Toki lentoaika yli 10 tunnin menee, kun ei ole suoria lentoja Suomesta. Karibiallakin olisi varmaan kivoja kohteita, ei valitettavasti ole kokemusta näistä. Entäpä sitten Tansanian Sansibar? Voisi yhdistää myös matkan, eli vaikka 9 päivää Sansibarilla ja 5 päivää Dar es Salaamissa tai safarilla.

"vieras"
Lähtisin ehkä Buenos Airesiin ja Montevideoon. Tosin 2 viikkoa olisi turhan lyhyt aika lähteä niin kauaksi ja vieläpä kahteen eri maahan ja suurkaupunkeihin. Samoin Tonga on mielestäni liian kaukana parin viikon matkalle, siihen yhdistäisin kuitenkin Australian ja Uuden-Seelannin niin ei ole mitään järkeä.

Mitä mieltä olet Malediiveista? En ole itse käynyt, mutta on juuri häämatkalaisille suosittu kohde ja matkakaan ei ole aivan älyttömän pitkä. Toki lentoaika yli 10 tunnin menee, kun ei ole suoria lentoja Suomesta. Karibiallakin olisi varmaan kivoja kohteita, ei valitettavasti ole kokemusta näistä. Entäpä sitten Tansanian Sansibar? Voisi yhdistää myös matkan, eli vaikka 9 päivää Sansibarilla ja 5 päivää Dar es Salaamissa tai safarilla.
Mä mietin just samaa, Argentiina tai vaikka Chile voisi olla mun ykköskohde juuri nyt, mutta toi 2 viikkoa tuntuu vähän turhalta. Ton ajan voisin kierrellä vaikka Andalusiaa tai Toscanan aluetta.

jaa...
Mauritius on häämatkaparatiisi. Tai voisin lähteä Vietnamiin, Indonesiaan, Meksikoon.

Mutta ap, et kertonut mitä matkalta haluat? Jos haluat pelkän unelmarantaloman, Thaimaakin jossain 5tähden hotellissa kävisi? Vai haluatko kierrellä ja nähdä paikkoja? Uusi-Seelanti?

Yhteistyössä