Tsibuli
Tällainen olisi edessä helmikuussa 2012, joten vinksuja kehiin perusteluineen! Ja siis tarkennus; miehesi kanssa kahden!
Tai perustelen sen varran, että esim. Roomassa, Lontoossa, Wienissä, Pietarissa, Pariisissa, Nizzassa ja Monacossa ollaan jo käyty ja rantalomakohteet ei kiehdo, siksi olisi upeaa päästä kaupunkilomalle New Yorkiin.New Yorkiin. Tarvinneeko perustella
Auschwitzissa olen käynyt ja haluaisin joku kerta mennä uudelleen ehdottomasti. Oli vaikuttava paikka, istutti itsensä syvälle. Kannattaa käydä!Lähtisin ohjuksena Haifaan. Pääsisin katselemaan asuntoja :heart: Mutta oikeasti lähdemme työmatkalle Viroon heti vapun jälkeen ja lomalle Puolaan kesäkuussa. Menen Auschwitziin käväsemään. Sen jälkeen toivottavasti olisi Haifasta löytynyt asunto ja eikun pakkaamaan
Tulipas pitkä sepustus...
Minulle se on pyhiinvaellusmatka....ennen en ole halunnut mennä.Alkuperäinen kirjoittaja käynyt;23645557:Auschwitzissa olen käynyt ja haluaisin joku kerta mennä uudelleen ehdottomasti. Oli vaikuttava paikka, istutti itsensä syvälle. Kannattaa käydä!
No riippuu tietty mistä tykkäätte. Eli kaupunki- vai rantaloma, kulttuuri- vai löhöloma, sitä rataa.Mitä mieltä olette esim Curacaosta, Arubasta tai Hawaiista? Kyseessä olisi siis myöhästynyt häämatka. Häämatka jouduttiin perumaan pari vuotta sitten sairauden vuoksi. Isäntä yllätti tänään pääsiäismunalla jonka sisällä oli "minne vaan häämatkalle -lahjakortti" kunhan se on kauas, mutta max 2 viikkoa ja helmikuun alussa.
Minne päin Israelia?Israeliin haluaisin. Ja Kroatiaan. Ja vaikka minne.
Mutta jos saisin matkustaa minne tahansa, niin menisin anoppilaan. Ihan oikeasti!