Jos saisit matkustaa minne tahansa 2 viikon lomalle, minne menisit?

• Viestiketjun aloittaja Tsibuli
  • Ensimmäinen viesti
Lähtisin ohjuksena Haifaan. Pääsisin katselemaan asuntoja :heart: Mutta oikeasti lähdemme työmatkalle Viroon heti vapun jälkeen ja lomalle Puolaan kesäkuussa. Menen Auschwitziin käväsemään. Sen jälkeen toivottavasti olisi Haifasta löytynyt asunto ja eikun pakkaamaan :)

Tulipas pitkä sepustus...

"siis"
jos miehen kanssa kaksin, niin Meksikon kierto vois olla kiva tai Florida yhdistettynä johonkin risteilyyn tai muutamaan päivään Nykissä.Nuo suunnat kiehtoo, nuo thaikut yms ei kiinnosta yhtään.

ahh
Lähtisin Australiaan, luultavasti sydney tai joku muu kaupunki sieltä :) Ollaan moista suunniteltu häämatkaksi.. häistä on jo 1,5v aikaa saa nähdä koska on varaa lähteä! Olen aivan hulluna ausseihin vaikken koskaan ole kyllä käynyt.. lämmin on ja niin erinäköistä kuin täällä, se on kuin länsimaiden ja afrikan parhaat puolet yhdistettynä :D

Itseä kiehtoo myös Brittein saaret (englanti, irlanti, skotlanti), saksa (berliini), varsova (jossa olen käynyt, mahtava suurkaupunki, zakopane oli myös ihana ^^), yhdysvallat..

käynyt
Lähtisin ohjuksena Haifaan. Pääsisin katselemaan asuntoja :heart: Mutta oikeasti lähdemme työmatkalle Viroon heti vapun jälkeen ja lomalle Puolaan kesäkuussa. Menen Auschwitziin käväsemään. Sen jälkeen toivottavasti olisi Haifasta löytynyt asunto ja eikun pakkaamaan :)

Tulipas pitkä sepustus...
Auschwitzissa olen käynyt ja haluaisin joku kerta mennä uudelleen ehdottomasti. Oli vaikuttava paikka, istutti itsensä syvälle. Kannattaa käydä!

Tsibuli
Mitä mieltä olette esim Curacaosta, Arubasta tai Hawaiista? Kyseessä olisi siis myöhästynyt häämatka. Häämatka jouduttiin perumaan pari vuotta sitten sairauden vuoksi. Isäntä yllätti tänään pääsiäismunalla jonka sisällä oli "minne vaan häämatkalle -lahjakortti" kunhan se on kauas, mutta max 2 viikkoa ja helmikuun alussa.

"Jenis"
Jos yksin pääsisin, niin joogaretriittiin mihin tahansa lämpimään maahan.

Miehen kans jos vielä joskus kauemmas yhdessä päästään, niin takas Tokioon ehdottomasti.

"Jenis"
Mitä mieltä olette esim Curacaosta, Arubasta tai Hawaiista? Kyseessä olisi siis myöhästynyt häämatka. Häämatka jouduttiin perumaan pari vuotta sitten sairauden vuoksi. Isäntä yllätti tänään pääsiäismunalla jonka sisällä oli "minne vaan häämatkalle -lahjakortti" kunhan se on kauas, mutta max 2 viikkoa ja helmikuun alussa.
No riippuu tietty mistä tykkäätte. Eli kaupunki- vai rantaloma, kulttuuri- vai löhöloma, sitä rataa.

"poikia3"
Jos minne tahansa niin varmaan haluaisin lähteä, Peruun ja käydä Macchu Picchussa tai Pääsiäissaarelle tai Jordanian Petraan. Jos haluaisin olla ihan varma, että nauttisin reissusta, niin pitäisi suunnata jonnekin, jossa olen jo käynyt, silloin suunta voisi olla vaikka Meksiko tai Florida.

Yhteistyössä