Niinpä. Tippa tuli linssiin kun kattoin kuvia. Varsinkin eka ja vika kuva on pysäyttävä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23645596:Voi tuo ensimmäinen kuva on niin :'( :heart:. Miten voikin ihminen näyttää noin hauraalta.
Juuh olen kyllä 'kiukkuinen', kun pidän kiinni omista vakaumuksista. Tai sanotaanko temperamenttinen. Ja olen vaalea.Te olette kyllä söpöjä....minä kuvittelin sinut vaaleaksi ja kiukkuiseksi akaksi, jostain syystä :ashamed: olet lämmin ja hellä
Mä yhdyn tähän rinkiin.....Niinpä. Tippa tuli linssiin kun kattoin kuvia. Varsinkin eka ja vika kuva on pysäyttävä.
Mä olen itte sairastanut syövän kaksi kertaa ja ollut tosi huonossa kunnossa. Mä kuitenkin olen ollut aikuunen kummallakin kerralla ja tajuan mistä on kyse, mutta lapset ei pakosta ymmärrä miksi on niin huono olo.
?Oot paljon parempi kuin mitä annat ymmärtää.
Mä olen kyllä ihan samanlainen Mutta en mä ymmärrä mistä olen tuon kuvan susta saanut....ehkä mä katson liikaa tuota sun avatariaJuuh olen kyllä 'kiukkuinen', kun pidän kiinni omista vakaumuksista. Tai sanotaanko temperamenttinen. Ja olen vaalea.
Voi vain kuvitella miten raskasta vanhemmille on katsoa vierestä lapsensa sairastamista, kun itsekin pillittää täällä vain kuvan nähdessään.Niinpä. Tippa tuli linssiin kun kattoin kuvia. Varsinkin eka ja vika kuva on pysäyttävä.
Mä olen itte sairastanut syövän kaksi kertaa ja ollut tosi huonossa kunnossa. Mä kuitenkin olen ollut aikuunen kummallakin kerralla ja tajuan mistä on kyse, mutta lapset ei pakosta ymmärrä miksi on niin huono olo.
Onkos se Scarletin kuva sitten kuinka vanha, kun aina samaa tarjoat ja samat kommentin saat. Olisi mukava nähdä ihan nykyinen kuva. Näkisi onko ihminen lihonut tai laihtunut, pysynyt entisellään. Rieputan kuvasta tuli mukava yllätys.No voi herranjumala.
Niin mikä?Harava: Eikö jo riitä..?
Vaikka lapsi olisi aikuunen niin se on vanhemmille raskasta. Mun isä joka on tyypillinen suomalaanen mies eli ei puhu eikä pussaa eikä missään nimessä itke, itki kun kuuli mun sairastavan toista kertaa.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23645668:Voi vain kuvitella miten raskasta vanhemmille on katsoa vierestä lapsensa sairastamista, kun itsekin pillittää täällä vain kuvan nähdessään.
Mene tuonne, Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images lataa sinne kuva koneesi tiedostoista, sitten kopioit vaikka sen "pieni kuva" linkin, ( klikkaat hiiren oikeaa nappia ja valitset kohdan "kopioi" )tulet takaisin tälle sivulle ja liität sen tänne. (samoin kuin kopionti, eli hiiren oikea näppäin, ja valitset kohdan "liitä")Alkuperäinen kirjoittaja eräs musta;23645677:Kertokaa seikkaperäisesti miten tänne voi laittaa kuvan niin laitan.
Kiitos!Mene tuonne, Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images lataa sinne kuva koneesi tiedostoista, sitten kopioit vaikka sen "pieni kuva" linkin, ( klikkaat hiiren oikeaa nappia ja valitset kohdan "kopioi" )tulet takaisin tälle sivulle ja liität sen tänne. (samoin kuin kopionti, eli hiiren oikea näppäin, ja valitset kohdan "liitä")
Oliko tarpeeksi seikkaperäisesti kerrottu?
Ihanat hiukset!Alkuperäinen kirjoittaja eräs musta;23645823:
Kiitos!Ihanat hiukset!
Mutta onko lupa muiden lapsien kuvien näyttämiselle? Linkistä näköjään voi katsella paljon muitakin kuvia.Mulla on kuvaajan lupa. Ja tuo kuva näkyy ihan kuvaajan omilla nettisivuulla.
Niin, on sitä sinullakin ollut, kaksi kertaa. Tsemppiä vain Scarletti. Ehkä ei elämä aina niin hymyilytä, mutta sinun kannattaa hymyillä, vuodet karisevat iästäsi.Niinpä. Tippa tuli linssiin kun kattoin kuvia. Varsinkin eka ja vika kuva on pysäyttävä.