Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23645596:
Voi tuo ensimmäinen kuva on niin :'( :heart:. Miten voikin ihminen näyttää noin hauraalta.
Niinpä. Tippa tuli linssiin kun kattoin kuvia. Varsinkin eka ja vika kuva on pysäyttävä.

Mä olen itte sairastanut syövän kaksi kertaa ja ollut tosi huonossa kunnossa. Mä kuitenkin olen ollut aikuunen kummallakin kerralla ja tajuan mistä on kyse, mutta lapset ei pakosta ymmärrä miksi on niin huono olo.

Niinpä. Tippa tuli linssiin kun kattoin kuvia. Varsinkin eka ja vika kuva on pysäyttävä.

Mä olen itte sairastanut syövän kaksi kertaa ja ollut tosi huonossa kunnossa. Mä kuitenkin olen ollut aikuunen kummallakin kerralla ja tajuan mistä on kyse, mutta lapset ei pakosta ymmärrä miksi on niin huono olo.
Voi vain kuvitella miten raskasta vanhemmille on katsoa vierestä lapsensa sairastamista, kun itsekin pillittää täällä vain kuvan nähdessään.

"vieraana"

Joskus se voi olla hyväkin asia, että lapsi on niin pieni, ettei tiedä pelätä niin kuin isompi. Tiedän itsekin, kun oma lapsi sairastui vakavasti, ja olen niin onnellinen siitä ettei hän koskaan oikeasti ymmärtänyt kuinka lähellä kuolema kävi. Hän oli niin pieni, ettei jäänyt sellaisia pysyviä traumoja kuin monelle isompana sairastuneelle.

Voimia Syöpäläisen lapselle! Ja äidille itselleen myös!

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;23645668:
Voi vain kuvitella miten raskasta vanhemmille on katsoa vierestä lapsensa sairastamista, kun itsekin pillittää täällä vain kuvan nähdessään.
Vaikka lapsi olisi aikuunen niin se on vanhemmille raskasta. Mun isä joka on tyypillinen suomalaanen mies eli ei puhu eikä pussaa eikä missään nimessä itke, itki kun kuuli mun sairastavan toista kertaa.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja eräs musta;23645677:
Kertokaa seikkaperäisesti miten tänne voi laittaa kuvan niin laitan. :D
Mene tuonne, Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images lataa sinne kuva koneesi tiedostoista, sitten kopioit vaikka sen "pieni kuva" linkin, ( klikkaat hiiren oikeaa nappia ja valitset kohdan "kopioi" )tulet takaisin tälle sivulle ja liität sen tänne. (samoin kuin kopionti, eli hiiren oikea näppäin, ja valitset kohdan "liitä")

Oliko tarpeeksi seikkaperäisesti kerrottu? :)

näin muistelen
[QUOTE="Sivustaseuraaja";23645360]Mun mielestä on jotenkin järkyttävää, että yhden palstailijan laittamia kuvia syöpään sairastuneesta lapsesta ei ole juurikaan kommentoitu, vaan melkeinpä koko 17 sivua on haukuttu tai kehuttu näitä samoja ihmisiä. Toivon kaikkea hyvää "Syöpäläisen" perheelle![/QUOTE]

Mä toivoin kanssa kaikkea hyvää heidän perheelleen. Jotenkin niin surullinen kuvaus elämässä, kaksi erikoislasta ja syöpää sairastava ja yh, itsekin liikuntarajoitteinen. Paljon on koettelemuksia, mutta jospa hyvääkin vielä. Toivotaan niin.

eräs musta
Mene tuonne, Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Your Images lataa sinne kuva koneesi tiedostoista, sitten kopioit vaikka sen "pieni kuva" linkin, ( klikkaat hiiren oikeaa nappia ja valitset kohdan "kopioi" )tulet takaisin tälle sivulle ja liität sen tänne. (samoin kuin kopionti, eli hiiren oikea näppäin, ja valitset kohdan "liitä")

Oliko tarpeeksi seikkaperäisesti kerrottu? :)
Kiitos! :)
Minäpä kokeilen.

näin muistelen

Niin, on sitä sinullakin ollut, kaksi kertaa. Tsemppiä vain Scarletti. Ehkä ei elämä aina niin hymyilytä, mutta sinun kannattaa hymyillä, vuodet karisevat iästäsi.
Tosi söpö likkakin sinulla.

.....
[QUOTE="vieras";23645870]Mutta onko lupa muiden lapsien kuvien näyttämiselle? Linkistä näköjään voi katsella paljon muitakin kuvia.[/QUOTE]

No ei mulle ainakaan tullut kuin yksi kuva esiin, se on ilmeisesti sitten oma valinta jos haluaa selailla lisää sivuja, ei kenenkään toisen vastuulla.

"..."
[QUOTE="vieras";23645870]Mutta onko lupa muiden lapsien kuvien näyttämiselle? Linkistä näköjään voi katsella paljon muitakin kuvia.[/QUOTE]

Eikös tuon studion sivut ole muutenkin kenen tahansa löydettävissä netissä, joten tarvitaanko siihen muka lupa?

Niin no nuo nettisivut on ihan kenen tahansa löydettävissä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä