Iso on peli
Iso on peli
Mä en tajuu tätä, jos kysellään uusinta kuvaa, miksi ihmeessä pitää laittaa 6v vanha kuva? Vaikka "muutkin kuvat toki käy" kuin uusin, sillä varmaan kuitenkin tarkotettas suht tuoretta kuvaa..Aijaa.com - 7938096.jpg
Ei ihan uusimmasta päästä, itse asiassa 6 vuotta vanha. Esikoinen siinä esittelyssä.
Tarkoitin että itse tosiaan kyseenalaistan tuon...tässä kuvassa on sentään vähän laitettu mutta ei tätä naamaa normaalisti viitsi peilistä työkseen katsellaAlkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23645165:Sori, huutomerkillä oli tarkoitus laittaa tuo kaunis. Ja onnea vauvasta.
OHO...Ja mä just huomasin että heti kun laitan ekaa kertaa oman naaman näytille niin ei kukaan ees kommentoimä just tajusin et musta ei oo otettu kuvaa vuoteen :O
Miksi höh? Oot tuossa kuvassa nätti :flower:No höh. Kiitti .
Niitä oppii ajan myötä sietämään, niin ettei ota niitä todesta eikä niistä loukkaannu. Mutta ekat ilkeydet tuntuivat pahalta. Mutta niitä ei voi täällä välttää, ja kaikki jotka kuvansa laittavat, ottavat sen riskin. Ne jotka laittavat aina kuvansa näihin kuvaketjuihin, (allekoirjoittanut mukaanlukien) ovat jo todennäköisesti siedättäneet itsensä kestämään negatiivisia kommentteja itsekseen.Minusta on upeaa, että ihmiset uskaltavat laittaa kuvansa. Ketjussa ei tasan ole yhtään rumaa kuvaa tai rumaa ihmistä. Itse en pystyisi laittamaan. Pelkään, että menisin ihan ruttuun ilkeistä kommenteista ja jäisin niitä hautomaan maailman tappiin.
Anteeksi.Mä en tajuu tätä, jos kysellään uusinta kuvaa, miksi ihmeessä pitää laittaa 6v vanha kuva? Vaikka "muutkin kuvat toki käy" kuin uusin, sillä varmaan kuitenkin tarkotettas suht tuoretta kuvaa..
No voi herranjumala.Mä en tajuu tätä, jos kysellään uusinta kuvaa, miksi ihmeessä pitää laittaa 6v vanha kuva? Vaikka "muutkin kuvat toki käy" kuin uusin, sillä varmaan kuitenkin tarkotettas suht tuoretta kuvaa..
älä muuta sano ....No voi herranjumala.
Eipä voi kuin peesata.No voi herranjumala.
Ja mä en tajuu tätä, että mokoma asia voi olla jollekin ongema. Mitä ihmettä se sun pyllyäsi kaivaa, vaikka joku laittaisi 100 vuotta vanhan kuvan?Mä en tajuu tätä, jos kysellään uusinta kuvaa, miksi ihmeessä pitää laittaa 6v vanha kuva? Vaikka "muutkin kuvat toki käy" kuin uusin, sillä varmaan kuitenkin tarkotettas suht tuoretta kuvaa..
minäkin laitoin joskus viime kesän lopussa vissiin, ja ei kukaan kommentoinut Olisi kiva kuulla muiden kommenteja kun itse varmaan näkee itsensä ihan erinlailla.OHO...Ja mä just huomasin että heti kun laitan ekaa kertaa oman naaman näytille niin ei kukaan ees kommentoi
Pyydä anteeksi alottajaltaAnteeksi.
Kiitos kysymästä, ei se (tai mikään muukaan) mun pyllyä kaiva, totesin vaan etten tajuu.Ja mä en tajuu tätä, että mokoma asia voi olla jollekin ongema. Mitä ihmettä se sun pyllyäsi kaivaa, vaikka joku laittaisi 100 vuotta vanhan kuvan?
Vau Sulle sopii hyvin toi tumma tukka, ja malli ja toi paidan värikin sopii tosi kivasti. Oot kaunis kyllä.
Ne haisee ite silleSuzyanne on todella kaunis ja lämpimän oloinen ihminen muutenkin kun lukee hänen juttujaan. Minä kusisin hunajaa jos näyttäisin noin hyvältä saman ikäisenä.
Arvostelijat voi haistaa paskan.
Kiva kuva! Söpö flikka . (Ainoa vaan, että studiokuvien skannaaminen ja nettiin laittaminen ei ole korrektia tekijänoikeuksien kannalta.)Mun lapsukainen.