Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23645165:
Sori, huutomerkillä oli tarkoitus laittaa tuo kaunis. Ja onnea vauvasta.
Tarkoitin että itse tosiaan kyseenalaistan tuon...tässä kuvassa on sentään vähän laitettu mutta ei tätä naamaa normaalisti viitsi peilistä työkseen katsella :)
Kiitos :flower:

Suzyanne
Minusta on upeaa, että ihmiset uskaltavat laittaa kuvansa. Ketjussa ei tasan ole yhtään rumaa kuvaa tai rumaa ihmistä. Itse en pystyisi laittamaan. Pelkään, että menisin ihan ruttuun ilkeistä kommenteista ja jäisin niitä hautomaan maailman tappiin.
Niitä oppii ajan myötä sietämään, niin ettei ota niitä todesta eikä niistä loukkaannu. Mutta ekat ilkeydet tuntuivat pahalta. Mutta niitä ei voi täällä välttää, ja kaikki jotka kuvansa laittavat, ottavat sen riskin. Ne jotka laittavat aina kuvansa näihin kuvaketjuihin, (allekoirjoittanut mukaanlukien) ovat jo todennäköisesti siedättäneet itsensä kestämään negatiivisia kommentteja itsekseen.

Jaa, mutta nyt täytyy lähteä moppaamaan hiuksillaan lattioita. (koska mun tukka on kuulemma kuin moppi.) :LOL:

"Sivustaseuraaja"
Mun mielestä on jotenkin järkyttävää, että yhden palstailijan laittamia kuvia syöpään sairastuneesta lapsesta ei ole juurikaan kommentoitu, vaan melkeinpä koko 17 sivua on haukuttu tai kehuttu näitä samoja ihmisiä. Toivon kaikkea hyvää "Syöpäläisen" perheelle!

[QUOTE="Sivustaseuraaja";23645360]Mun mielestä on jotenkin järkyttävää, että yhden palstailijan laittamia kuvia syöpään sairastuneesta lapsesta ei ole juurikaan kommentoitu, vaan melkeinpä koko 17 sivua on haukuttu tai kehuttu näitä samoja ihmisiä. Toivon kaikkea hyvää "Syöpäläisen" perheelle![/QUOTE]

Mä en ole jaksanut selata koko ketjua. Millä sivulla Syöpäläisen kuvat on?

[QUOTE="Sivustaseuraaja";23645360]Mun mielestä on jotenkin järkyttävää, että yhden palstailijan laittamia kuvia syöpään sairastuneesta lapsesta ei ole juurikaan kommentoitu, vaan melkeinpä koko 17 sivua on haukuttu tai kehuttu näitä samoja ihmisiä. Toivon kaikkea hyvää "Syöpäläisen" perheelle![/QUOTE]

On kyllä niihinkin kommentoitu

Suzyanne on todella kaunis ja lämpimän oloinen ihminen muutenkin kun lukee hänen juttujaan. Minä kusisin hunajaa jos näyttäisin noin hyvältä saman ikäisenä.
Arvostelijat voi haistaa paskan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä