Viikonlopun kuvapino! Uusin kuva itsestäsi :) (muutkin kuvat toki käy)

Status
Viestiketju on suljettu.
näin muistelen
[QUOTE="Niuku";23644665]Huomattavasti ystävällisempi! Jopa herttainen! :D[/QUOTE]

Kyllä, hymy kaunistaa ja nuorentaa Scarlettia tosi paljon. Ihan herttainen.

----
Minäkään en jotenkin ymmärrä tuon Kirpsen kuvasta meuhkaamista, enkä näe kuvassa mitään pahaa. Vai meinaatteko, että joku pedofiili saa kiksejä tuollaisesta? :eek:

näin muistelen
[QUOTE="vieras";23644832]Olet tosi paljon hoikistunut. Hiuksetkin hienot :)[/QUOTE]

Minustakin oikein hyvä kuva ja silmälasit valuvat samoin kuin itselläni. Joskus ne parhaat kuvat onnistuvat noin vain.

Syöpäläinen
Alkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23644960:
Hei, toivon elämäänne ilonpilkahduksia ja tyttärellesi paranemista ja hyvää kesää koko perheelle. Tuli ihan paha mieli ja sääli.
Pyrimme nauttimaan elämästä ja näkemään niitä positiivisia asioita. Kiitoksia, teemme kesästä parhaan mahdollisen ja heti kun lapseni saa terveen paperit niin lähdemme kesälomalle heti jonnekkin kauan merten taa...sitä odotellessa =)

Minusta on upeaa, että ihmiset uskaltavat laittaa kuvansa. Ketjussa ei tasan ole yhtään rumaa kuvaa tai rumaa ihmistä. Itse en pystyisi laittamaan. Pelkään, että menisin ihan ruttuun ilkeistä kommenteista ja jäisin niitä hautomaan maailman tappiin.

"HEI"
[QUOTE="vieras";23645133]No itse olisin ainakin jo tuon ikäisenä vetänyt herneen nokkaan, jos vanhempani olisivat esitelleet julkisesti kuvia, joissa olen lähes alasti. Lapsillakin on oikeus yksityisyyteen.[/QUOTE]

Näinpä. 8v on 2.-3. luokkalainen! Ei todellakaan nakukuvia nettiin, en kyllä ite laittaisi minkään ikäisestä lapsesta!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä