[QUOTE="vieras";23644758]Haloo scarletti, mikset vastaa??! :attn:[/QUOTE]
Olisko facebook mitään. Ei olla tavattu irl, mutta toivon että vielä tavataan.
Olisko facebook mitään. Ei olla tavattu irl, mutta toivon että vielä tavataan.
Niin, eli yhtälailla hän sut tietää kun muutkin täällä. Kaikki ei vaan tykkää susta. Hyväksy se.Olisko facebook mitään. Ei olla tavattu irl, mutta toivon että vielä tavataan.
Firenzessä, Italiassa.NF, missä tuo kuva on otettu? Kiinnostaa niin likkaa kuin mua.
Olet tosi paljon hoikistunut. Hiuksetkin hienot
Samoin.Olisko facebook mitään. Ei olla tavattu irl, mutta toivon että vielä tavataan.
Sä olet aina niin kaunis? Onkos sulla vauva?Mulla on kerrankin ihka uusi - muutaman tunnin takaa! Joten vilautan.
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/054.jpg
Valitettavasti niin totta. Ei kyllä ihmeellistä, vaikka ainakin 45 veikkaisi iäksi. Olen tuostakin vanhempi, mutta varmasti nuoremman näköinen.Jankutijankutijankuti.
Olen masokistiIhan uteliaisuuttani kysyn, että miksi laitatte kuvianne näihin kuvaketjuihin? Jos kerta odotettavissa on haukkumista jne..?!
Hei, toivon elämäänne ilonpilkahduksia ja tyttärellesi paranemista ja hyvää kesää koko perheelle. Tuli ihan paha mieli ja sääli.Alkuperäinen kirjoittaja Syöpäläinen;23644540:Epävarmuudessa eletään vielä, huomenna taas kolmen päivän sytostaatti jakso. Elokuussa tehdään seuraavat magneetti,ultra sekä röntgenit
Munt ei ol juur haitannu vaik on haukuttukki...ihan estottomasti vain.Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miksi laitatte kuvianne näihin kuvaketjuihin? Jos kerta odotettavissa on haukkumista jne..?!
Kysymysmerkillä tosiaanAlkuperäinen kirjoittaja näin muistelen;23644859:Sä olet aina niin kaunis? Onkos sulla vauva?