miehet pitävät rinnoista

• Viestiketjun aloittaja "krisse"
  • Ensimmäinen viesti
Karju
Minusta isoista tisseistä ei ole etua kuin seurustelun aloitusvaiheessa. Kiinnostuksen miehessä voi herättää muutenkin kuin tissejä näyttelemällä ja voi olla parempikin että pystyy toiselle puhumaan suoraan ettei vaivaantuneesti tuijottele tissejä :-D

Ap taitaa olla tylsistynyt kotiäiti joka istuu koneen ääressä hiukset rasvaasina roikkuen, jalassa miehen 15 vuotta vanhat verkkarit ja paitana on venähtänyt ja kulunut "äiti on vähän väsynyt"-paita. Alkkareista ei viitti edes puhua. :xmas:

"krisse"
Ap taitaa olla tylsistynyt kotiäiti joka istuu koneen ääressä hiukset rasvaasina roikkuen, jalassa miehen 15 vuotta vanhat verkkarit ja paitana on venähtänyt ja kulunut "äiti on vähän väsynyt"-paita. Alkkareista ei viitti edes puhua. :xmas:
Joo, mä muistankin sunt Scarlett vanhasta kaks plus palstasta. Aina kateellisia haukkuja toisille! Hehe, ja muistan sun vanhan ja ryppysen naamakuvasi..jotkut asiat ei vaan unohdu. Taisit olle bannissakin välillä.

[QUOTE="krisse";23639123]Joo, mä muistankin sunt Scarlett vanhasta kaks plus palstasta. Aina kateellisia haukkuja toisille! Hehe, ja muistan sun vanhan ja ryppysen naamakuvasi..jotkut asiat ei vaan unohdu. Taisit olle bannissakin välillä.[/QUOTE]

Olet vissiin ottanut vähän kuppia kirjootuksesta päätellen. :whistle:

"ulla"
Nojoo, että miesystävän kaverikin yrittää iskeä ja silleen... yläluokan piireissä. Kertoo kyllä enemmän kirjoittajasta. Ja tulee mieleen vanha totuus: rintojen koko korreloi negatiivisesti älyn kanssa. Mikä muuten harvinaisen usein on totta. Lähes kaikki isorintaiset naiset, jotka tunnen, on tyhmiä. Mulla on ihan hyvän kokoiset. Ja miesystäväni ei oo todellakaan mikään tissimies, tykkää pepusta ja sääristä paljon enemmän:)

[QUOTE="ulla";23639595]Nojoo, että miesystävän kaverikin yrittää iskeä ja silleen... yläluokan piireissä. Kertoo kyllä enemmän kirjoittajasta. Ja tulee mieleen vanha totuus: rintojen koko korreloi negatiivisesti älyn kanssa. Mikä muuten harvinaisen usein on totta. Lähes kaikki isorintaiset naiset, jotka tunnen, on tyhmiä. Mulla on ihan hyvän kokoiset. Ja miesystäväni ei oo todellakaan mikään tissimies, tykkää pepusta ja sääristä paljon enemmän:)[/QUOTE]

No höpönlöpön.

"ulla"
sori scarlett, pitkän ja uuvuttavan elämänkokemukseni tuoman viisauden sanelemana: näin se nimenomaan on. Näytä mulle fiksu isorintainen, niin mä näytän sulle laulavan lehmän

[QUOTE="ulla";23639705]sori scarlett, pitkän ja uuvuttavan elämänkokemukseni tuoman viisauden sanelemana: näin se nimenomaan on. Näytä mulle fiksu isorintainen, niin mä näytän sulle laulavan lehmän[/QUOTE]

Hurraa typerät oletukset ja ennakkoluulot!

Aivan kuin nainen voisi itte valita rintojensa koon ilman kirurgia. Rintojen koolla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa ja sen tajuaa jokaanen normaalijärjellä varustettu ihminen.

"ulla"
tosiasia on, että suurin osa isorintaisista omistaa myös ison mahan ja lättänän perseen. Eli ei todellakaan mikään unelmavartalo. Kun taas me normirinnat omistavat voidaan olla (ja tässä tapauksessa ollaan) tosi kurvikkaita, kun on litteä masu ja hyvä peffa

"Sofia"
No muistelen tämän ruotsalaisen Jenny Dahl(gren?) (ström) tms, kirjaa "sopivasti lihava" kun Jenny oli hurjan ylipainoinen ja ISO, mutta miehet vaan katsoivat himoiten.m..isot tissit!

[QUOTE="krisse";23631462]Kiitti!
Mun mieheni seurusteli yhden juristin kanssa jolla oli a-kupit ennen mua, ja sanoi ettei aina saanut seisomaan. Nainen suuttui, ja sanoi ettei ainakaan silikoneja ota. Ei mun mies olis halunnutkaan. Sanoi vain, et oli kummallista, kun piti hyväillä rinnatonta naista, ettei tämä loukkaantuisi.[/QUOTE]

Tuo kertoo surullista tarinaa miehestä, joka tarvitsee rintoja stimulantiksi kiihottuakseen. Itse olen ilmeisesti ollut niin onnekas, että miehelläni seisoi ja se meinasi seota vaikka oli 800 kilometrin päässä... kun vaan soitin ja sanoin että "rakas". Uskoisin, että olisin saanut ihan yhtä hyvää seksiä vaikka rintani olsiivat poisleikatut. En katselisi päivääkään sellaista miestä, jolle nainen = isot tissit.

tissitön
Mun mies ei pidä isoista tisseistä vaan on ns. peppumies. Mulla ei ole tissejä (kuppikoko b70) ja haluaisin ottaa silikoonit,mies on kovasti tätä vastaan,sanoo että pitää pienistä ja kiinteistä tisseistäni ja timmistä pyllystäni. Itse en miellä tissejäni edes tisseiksi ja paidat ei istu jne. :x

Toi otsikko oli osuva, varmasti ainakin melkein kaikki miehet pitää rinnoista, mutta ei välttämättä vaan ja ainoastaan niistä isoista tisseistä. Mutta eikös se kuitenkin tosiaan ole niin, että naisvartalo vaan on niin uskomattoman kaunis! Verrattuna miesvartaloon... ;)

"MaMa"
miehet... ne vaan on visuaalisia ja se on SE juttu, ei isot ole sen parempia, mutta se vaikutus, se on helppoa... ja joo, mulla DD ja myönnän avoimesti nauttivani miesten katseista.. en tee itseäni tykö sen enenmpää, mutten piilottelekaan

"Pia"
[QUOTE="ulla";23639595]Nojoo, että miesystävän kaverikin yrittää iskeä ja silleen... yläluokan piireissä. Kertoo kyllä enemmän kirjoittajasta. Ja tulee mieleen vanha totuus: rintojen koko korreloi negatiivisesti älyn kanssa. Mikä muuten harvinaisen usein on totta. Lähes kaikki isorintaiset naiset, jotka tunnen, on tyhmiä. Mulla on ihan hyvän kokoiset. Ja miesystäväni ei oo todellakaan mikään tissimies, tykkää pepusta ja sääristä paljon enemmän:)[/QUOTE]

heh heh.. niinhä SINÄ luulet ( ja hän kertoo)...

"ulla"
Höh, mä kyllä olin ja olen ihan rehellinen: en ole tavannut isorintaista älykästä naista! Ehkä tunnen liian vähän ihmisiä. Mutta kummasti ärsyttää teitä mun henk koht mielipide.
Täällä on taas niin älyttömiä juttuja miehistä. tuokin, että jollakin seisoo heti äänestä. Voi olla, mutta tod näk sillä seisois myös 17000-linjan ääniä kuulemalla. Tai että mies aina vain esittää, jos sanoo, ettei tykkää isoista rinnoista. Tai että on automaattisesti kateellinen isoille rinnoille.
Kuulkaas tytöt, ja mahdolliset pojatkin, ihan oikeasti on miehiä jotka ei syty isoista tisseistä. Ja kukaan ei ottanut kantaa mun (Täysin toteen) väitteeseeni, jonka mukaan isorintaiset yleensä ovat läskejä ja lättänäperseisiä. Paitsi, jos on silikonit, ja senpä takia ne onkin miehistä kaikkein parhaat, mutta se on taas toinen juttu...

"..."
Hyvin moni isotissinen on kyllä vähintään pyöreähkö,harvoin laihalla ihmisellä on isoja tissejä! Semmosista miehet kyllä tykkää ;) Hoikka+isot tissit.
Itse olen mielummin laiha ja sitten vaikka pienirintainen,kuin lihava ja isorintainen..onneks mun miehelle mun tissit ei oo oleellisin asia!:D

Juups, tissit tosiaan tuntuu usein rulettavan.... Minua lähinnä kummastuttaa, hämmästyttää tää...rasvakudoksen ihailu.... Kun jossain muualla sijaitessaan se hölskyvä rasvakudos ei sit ookkaan enää niin ihkua ja kuolattavaa... Oletan, että suht iso osa miehistä pitää niistä ISOISTA tisseistä, mutta kaik ei silti onneks tykkää käydä iltalypsyllä:cool:

Tuo kertoo surullista tarinaa miehestä, joka tarvitsee rintoja stimulantiksi kiihottuakseen. Itse olen ilmeisesti ollut niin onnekas, että miehelläni seisoi ja se meinasi seota vaikka oli 800 kilometrin päässä... kun vaan soitin ja sanoin että "rakas". Uskoisin, että olisin saanut ihan yhtä hyvää seksiä vaikka rintani olsiivat poisleikatut. En katselisi päivääkään sellaista miestä, jolle nainen = isot tissit.
Puhut ASIAA.:flower:

lespiri
"miehet pitävät rinnoista" - Eivätkä vain miehet. ;) Onhan ne isot rinnat juu kivat vähän sellaisella leikkimielellä ja erityisesti kadulla katse kääntyy varmasti. Vaan pienirintaisen(A) kumppanin silti valitsin enkä koe joutuneeni tyytymään mitenkään "huonompaan". :) Itse olen C:tä ja huomaan kyllä miesten tuijotukset eikä se minua liiemmin häiritse. Pokaamaan tulevat sitten ihan huvittavatkin, kun lähtevät selvästi naisen kanssa seurustelevaa naista yrittämään.

"vieras"
Minkä kokoiset edes ovat nämä kyseiset isot rinnat? Itseltäni löytyy rinnat kokoa 70F ja ne eivät omasta mielestäni ole edes kovin isot. Ei toki pienetkään. Kärsin lisäksi mastopatiasta.

Yhteistyössä