miehet pitävät rinnoista

• Viestiketjun aloittaja "krisse"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Mie";23631396]Hei ihan oikeasti, ei niillä tisseillä ole paskankaan väliä :D[/QUOTE]

Tämä väite on samaa luokkaa kuin se, ettei peniksen koolla ole mitään väliä.

buaaaahhh
[QUOTE="krisse";23631343]Ihanko totta? En ole vielä törmännyt tuollaiseen mieheen, vaikka minustakin pienet rinnat ovat kauniit!!![/QUOTE]

Et ole, koska sun yläluokkaiset idioottimiehet törmää sun tisseihin. Sit ne kehuu yhtä tyhmille kavereilleen kuinka valtavat melonit sulla on.

"krisse"
Ihan oikeesti... kaikki me ei saada mitään huomiota miehiltä ulkonäkömme puolesta, joten sinuna en valittaisi.
Kiitti!
Mun mieheni seurusteli yhden juristin kanssa jolla oli a-kupit ennen mua, ja sanoi ettei aina saanut seisomaan. Nainen suuttui, ja sanoi ettei ainakaan silikoneja ota. Ei mun mies olis halunnutkaan. Sanoi vain, et oli kummallista, kun piti hyväillä rinnatonta naista, ettei tämä loukkaantuisi.

naisen vika?
[QUOTE="krisse";23631462]Kiitti!
Mun mieheni seurusteli yhden juristin kanssa jolla oli a-kupit ennen mua, ja sanoi ettei aina saanut seisomaan. Nainen suuttui, ja sanoi ettei ainakaan silikoneja ota. Ei mun mies olis halunnutkaan. Sanoi vain, et oli kummallista, kun piti hyväillä rinnatonta naista, ettei tämä loukkaantuisi.[/QUOTE]

tai sun mies oli impotentti-pentti :)

[QUOTE="krisse";23631462]Kiitti!
Mun mieheni seurusteli yhden juristin kanssa jolla oli a-kupit ennen mua, ja sanoi ettei aina saanut seisomaan. Nainen suuttui, ja sanoi ettei ainakaan silikoneja ota. Ei mun mies olis halunnutkaan. Sanoi vain, et oli kummallista, kun piti hyväillä rinnatonta naista, ettei tämä loukkaantuisi.[/QUOTE]

:LOL:

öhö
[QUOTE="krisse";23631505]No ei kyl oo. Päinvastoin, aina kun se näkee mut esim. aamulla suihkussa, sen ihan-kalu nousee...[/QUOTE]

tota sanotaan aamuseisokiksi. hellittää, kun impo-pentti käy kusella.

Yhteistyössä