[QUOTE="krisse";23631360]Kyllä miehet yl.pitää rinnoista, muistan sinkkuna kun menin ravintolaan ja vain valitsin komeimman miehen...those where the days..[/QUOTE]
Okei, okei, me uskotaan jo!
Okei, okei, me uskotaan jo!
Sinähän olet tunnetusti kelvannut vain yhdelle ja kuppikoko on?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23631370:Okei, okei, me uskotaan jo!
Se, että mä olen suostunut vain yhdelle, ei tarkota ettenkö ois kelvannut. Eikä mulla toisaalta ole tarvettakaan nyt kellekään lisämiehille tai tuojotuksille tai ehdotuksille.Sinähän olet tunnetusti kelvannut vain yhdelle ja kuppikoko on?
Kiitti!Ihan oikeesti... kaikki me ei saada mitään huomiota miehiltä ulkonäkömme puolesta, joten sinuna en valittaisi.
Ei mulla ole meloneita. Silikonit muistuttaa meloneita.Et ole, koska sun yläluokkaiset idioottimiehet törmää sun tisseihin. Sit ne kehuu yhtä tyhmille kavereilleen kuinka valtavat melonit sulla on.
No ei kyl oo. Päinvastoin, aina kun se näkee mut esim. aamulla suihkussa, sen ihan-kalu nousee...tai sun mies oli impotentti-pentti
Oliks sul just a-kupit vai?Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23631503:
olihan muija kuitenkin yläluokkaa, hah hah hah haaaaaatai sun mies oli impotentti-pentti
Kusella EI voi käydä ennen kuin seisokki hellittää.Alkuperäinen kirjoittaja öhö;23631548:tota sanotaan aamuseisokiksi. hellittää, kun impo-pentti käy kusella.