[QUOTE="vieras";23631961]Niinpä. Eikä aina ne rintakommentit mitään imartelevia ole! Ja olen kyllä itse törmännyt kaikenlaisiin negatiivisiin oletuksiin mitä isoihin rintoihin tulee. Samalla tapaa varmasti käy pienirintaisillekkin. Ei oo helppoo olla nainen.[/QUOTE]
Tähän voisin yhtyä. Älyn määrä usein liitetään rintojen kokoon, eli megatissit tarkoittaa vaan megatissejä, mutta pienitissisillä pitäisi olla jotakin korvienkin välissä pärjätäkseen.
Joskus 20 vuotta sitten mua harmitti pienet tissit, mutta näin aikuistumisen ja kahden lapsen myötä olen päivä päivältä tyytyväisempi asiaan, ollut jo kauan. Ekan synnytyksen jälkeen kun maito nousi, huomasin olevani iloinen kaksi päivää tisseistäni. Sen jälkeen aloin useita kertoja päivässä jo toivoa, että saisinpa omat pienet tissini pian takaisn...
Niillä oli mainiota imettää, ja sen tehtävänsä ne hoitivat parhaalla mahdollisella tavalla. Nyt, kuopuksen ollessa jo 6-vuotias, voin juosta ja urheilla ilman tissisärkyjä ja saan 70B-liivejä ihan joka marketista halutessani. Vaatteet istuvat nätisti ja koska olen muutenkin hoikka, pienet tissit sopivat runkooni.