miehet pitävät rinnoista

• Viestiketjun aloittaja "krisse"
  • Ensimmäinen viesti
anatomiaa
[QUOTE="vieras";23631560]Kusella EI voi käydä ennen kuin seisokki hellittää.[/QUOTE]

juu näin on. mut aamuseisokilla oo mitään tekemistä ton ap: n tissien kanssa. miehillä seisoo aamulla, vaikkei olis naista lähelläkään. siis, jos on seisoakseen.

"mimmi"
Ne miehet on jääteen lapsuuden oraalivaiheeseen ja isoista rinnoista tulee mieleen äiti ja rintaruokinta. Eipä käy kateeksi isotissisiä naisia joiden tisseille miehet puhuu enemmän kuin itse naiselle.

[QUOTE="krisse";23631580]Usien mies panee rintojen väliin..se on useimman miehn unelma! Tiedoksi a-kupeille![/QUOTE]

mä naisena tykkään kuitenkin emmän ihan normipanosta. rintojen väliin kun ei tunnu naisesta miltään.

"joopa"
Kyllä munki katse tosi usein harhautuu kaula-aukkoon jos se on erittäin avonainen. En koe sitä kyllä mitenkään nättinä näkynä. Musta megasuurta rinnustaa ei tarvitte mainostaa vielä avonaisella paidalla. Eikä tissivakoa muutenkaan tarvisi kovin paljoa esitellä. Se ei musta ole nätti. Näyttää hikiseltä. Ja itse pidän siis huolen isorintaisena että vako ei juuri näkyile..

[QUOTE="krisse";23631199]Olen vaalea, en ruma enkä erityisen kaunis.
Kuppikokoni on 80 F, ja siksi kaikkien ystävien miehetkin aina flirttailevat kanssani,
joka on kiusallista. Yksi mieheni ystävä ehdotti tapaamistakin. Että sillai.'
Kokemukseni mukaan on turha väittää, etteivät miehet välitä suurista rinnoista.
VIimeisin suhde oli tps:n pelaajan kanssa, sitä ennen Helsingin kaupunginteatterin näyttelijän kanssa, joten en puhu mistään pulsuista. Itsekin olen opettaja koulutukseltani.

Kertokaa omia kokemuksianne, please:[/QUOTE]

nuo 2 asiaa ei liity toisiinsa sitten yhtään.

juuuh
itse olen isorintainen ja hoikka, kyllähän niistä rinnoista on kommentteja saanut kuulla koko pienen ikänsä, mutta en silti oleta että kaikki miehet kuolaisivat mun rintojani. toiset tykkää isoista ja toiset pienistä ja joku siltäväliltä, joku taas ei pahemmin välitä siitä, minkä kokoiset rinnat naisella on.

[QUOTE="krisse";23631291]En ole pullea, ja mammografiassakin aina sanotaan, että onpas kiinteä kudos, siksi tutkimus sattuu.
Mulla on nk.valokuvatissit, kauniit ja pystyt. Mut ällöttää kun miehet kyttää niitä!
Taisin jo mainita, että liikun yläluokan piireissä.[/QUOTE]

:LOL:

Ihminen, jonka täytyy nettipalstalla mainita liikkuvansa yläluokan piireissä tuskin edes tietää, mitä sana yläluokka tarkoittaa. Surullista oikeastaan, mutta nin tragikoomista lopulta, että naurattaa. Eihän tähän muuten voi suhtautua.

"vieras"
Eikö sinua ap häiritse se, että miehet kiinnostuvat sinusta vain isojen, kiinteiden, pysty rintojesi vuoksi ? Et taida sitten olla älyllä pilattu, mutta hyvä että edes joku ominaisuus vetää miehiä puoleesi.

"vieras"
itse olen isorintainen ja hoikka, kyllähän niistä rinnoista on kommentteja saanut kuulla koko pienen ikänsä, mutta en silti oleta että kaikki miehet kuolaisivat mun rintojani. toiset tykkää isoista ja toiset pienistä ja joku siltäväliltä, joku taas ei pahemmin välitä siitä, minkä kokoiset rinnat naisella on.
Niinpä. Eikä aina ne rintakommentit mitään imartelevia ole! Ja olen kyllä itse törmännyt kaikenlaisiin negatiivisiin oletuksiin mitä isoihin rintoihin tulee. Samalla tapaa varmasti käy pienirintaisillekkin. Ei oo helppoo olla nainen.

[QUOTE="vieras";23631961]Niinpä. Eikä aina ne rintakommentit mitään imartelevia ole! Ja olen kyllä itse törmännyt kaikenlaisiin negatiivisiin oletuksiin mitä isoihin rintoihin tulee. Samalla tapaa varmasti käy pienirintaisillekkin. Ei oo helppoo olla nainen.[/QUOTE]

Tähän voisin yhtyä. Älyn määrä usein liitetään rintojen kokoon, eli megatissit tarkoittaa vaan megatissejä, mutta pienitissisillä pitäisi olla jotakin korvienkin välissä pärjätäkseen.

Joskus 20 vuotta sitten mua harmitti pienet tissit, mutta näin aikuistumisen ja kahden lapsen myötä olen päivä päivältä tyytyväisempi asiaan, ollut jo kauan. Ekan synnytyksen jälkeen kun maito nousi, huomasin olevani iloinen kaksi päivää tisseistäni. Sen jälkeen aloin useita kertoja päivässä jo toivoa, että saisinpa omat pienet tissini pian takaisn...

Niillä oli mainiota imettää, ja sen tehtävänsä ne hoitivat parhaalla mahdollisella tavalla. Nyt, kuopuksen ollessa jo 6-vuotias, voin juosta ja urheilla ilman tissisärkyjä ja saan 70B-liivejä ihan joka marketista halutessani. Vaatteet istuvat nätisti ja koska olen muutenkin hoikka, pienet tissit sopivat runkooni.

"vieras"
Tissit kuin tissit, useimmat miehet pitää rinnoista olipa koko mikä hyvänsä. Toki suuremmat saa ehkä helpommin huomion mutta minkälaisen huomion se on toinen juttu. Kiinnitän mielummin miesten huomiota muilla avuilla. Kaikkein törpöimmät miehet ovat avanneet keskustelun ihailemalla kuppikokoa ja puhumalla katse tisseissä- ei johda meikäläisen kohdalla mihinkään.

T. 75D (ja onneksi onnellisessa parisuhteessa jo 13 vuotta)

"vieras"
Tähän voisin yhtyä. Älyn määrä usein liitetään rintojen kokoon, eli megatissit tarkoittaa vaan megatissejä, mutta pienitissisillä pitäisi olla jotakin korvienkin välissä pärjätäkseen.

Joskus 20 vuotta sitten mua harmitti pienet tissit, mutta näin aikuistumisen ja kahden lapsen myötä olen päivä päivältä tyytyväisempi asiaan, ollut jo kauan. Ekan synnytyksen jälkeen kun maito nousi, huomasin olevani iloinen kaksi päivää tisseistäni. Sen jälkeen aloin useita kertoja päivässä jo toivoa, että saisinpa omat pienet tissini pian takaisn...

Niillä oli mainiota imettää, ja sen tehtävänsä ne hoitivat parhaalla mahdollisella tavalla. Nyt, kuopuksen ollessa jo 6-vuotias, voin juosta ja urheilla ilman tissisärkyjä ja saan 70B-liivejä ihan joka marketista halutessani. Vaatteet istuvat nätisti ja koska olen muutenkin hoikka, pienet tissit sopivat runkooni.
Mulla itellä on aina ollut isot rinnat. Rinnat alkoivat kasvaa jo ala-asteen kolmannella luokkalla ja olin aina kuudenteen luokkaan asti se jolla oli tissit. Ei mitkään pienet vaan isot. Rinnoista tietenkin kiusattiin, ylä- ja ala-asteella oli, lehmä, miss utare, hillomunkki, Irma isotissi, Tyyne (veskun esittämä hahmo), strippari. No aikuisena sitten humalaisten kommentit ovat olleet luokkaa "rinnat on sun paras puoli" (ikään kuin muuta hyvää ei olisi), "paljonko maksaa" (how nice is that) yms. yms. Ja todellakaan en viihdy niukoissa vaatteissa, päin vastoin pukeudun mieluusti kaapuun.

Urheilun harrastaminen on ollut vaikee, judossa hinkit piti sitoa koska muuten erilaiset sidonnat olisivat olleet liian kuviliaita suorittaa, juokseminen ei onnistu. Olen miettinyt usein rintojen pienennysleikkausta, mutta en kestä ajatusta leikeltävänä olemisesta saati niitä arpia. Täytyy vain tyytyä siihen mitä oon saanut. Kaikki suvun naiset ovat olleet isorintaisia.

Ja juu ja aivot löytyy. Rintakudoksen määrä ei vaikuta aivosolujen toimintaan.

Mimmi minäkin
[QUOTE="mimmi";23631573]Ne miehet on jääteen lapsuuden oraalivaiheeseen ja isoista rinnoista tulee mieleen äiti ja rintaruokinta. Eipä käy kateeksi isotissisiä naisia joiden tisseille miehet puhuu enemmän kuin itse naiselle.[/QUOTE]

Mutta mitäs jos se isotissinen nainen nauttii mielettömästi siitä kun se tisseistä tykkäävä mies niillä leikkii ja niitä imee? Mikä silloin on ongelma? :)

juupa
Se on semmonen juttu että miehet tykkää niin isoista kuin pienistäkin rinnoista. Mulla on normisti C-kuppi ja raskauden aikana kun on kasvanut rinnat niin kyllä eräs miehenkin kaveri HUOMAUTTI, että kylläpä on rinnat kasvanu... tokihan niihin kiinnittää enemmän huomiota mutta silloin kun ne on ISOT.

ITse en henkilökohtaisesti C-kuppia isompia tissejä haluaisi, pienemmät on sirommat, toki riippuu muodostakin.

Mutta kyllähän se on tiedetty iät ajat että miehet tisseistä tykkää.

Yhteistyössä