Hra Majuri
Onks toi kuva otettu krapula-aamuna?Hetkeksi laitan pitkästä aikaa
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onks toi kuva otettu krapula-aamuna?Hetkeksi laitan pitkästä aikaa
Ok, mä deletoin sen viestistäniNyt sitä ei kai saa pois kun Majuri kopioi sen?
Ok :kiss:Ok, mä deletoin sen viestistäni
sulla on mageet kulmat=)Kurmeli ja kauhee turvotus rv 24+1
Ja lisää tulee ihan varmastiVartoojalla puolestaan liikaa niittejä naamassa.
Silti olit söpömpi kaljunaJa lisää tulee ihan varmasti
Aika jännä miten voi nähdä eri tavalla.. Mun mielestä toi kurmeli näyttää niin suloiselta Tulee mieleen että on kauheen positiivinen persoona.toi kurmeli on todella vmäisen näkönen, en takuulla tulis tekeen tuttavuutta het kättelyssä! Vartoojalla puolestaan liikaa niittejä naamassa.
muut kuvat oli kivoja
eipäs kun tukka päässäSilti olit söpömpi kaljuna
Olit entisen työkaveri Ninan näköinen.En ole, kerran kai Espoossa käynyt Miten niin?
Nätti!!
Kieltämättä!toi kurmeli on todella vmäisen näkönen, en takuulla tulis tekeen tuttavuutta het kättelyssä! )
Ihanan pirteä kampaus! =)
Ihan vinkiksi vaan, että rekkaudu kuvanjakopalveluun, jolloin saat poistettua sen sieltä, jolloin se häviää näkyvistä vaikka joku olisi kopioinut sen linkin.Nyt sitä ei kai saa pois kun Majuri kopioi sen?
Okei, mä teen niin :stick: :kiss:Ihan vinkiksi vaan, että rekkaudu kuvanjakopalveluun, jolloin saat poistettua sen sieltä, jolloin se häviää näkyvistä vaikka joku olisi kopioinut sen linkin.
Mikäs ärvee? Muistan aiemmista kuvista, että sulla on kauniit kasvot.
Kiitos kauniista sanoistaAika jännä miten voi nähdä eri tavalla.. Mun mielestä toi kurmeli näyttää niin suloiselta Tulee mieleen että on kauheen positiivinen persoona.