joo se kanada ja espanja ainakinsuomi, ruotsi, norja, tanska, englanti, irtanti, saksa, sveitsi, belgia, italia, san marino, vatikaani, kroatia, tsekit ja se toinen ex-tsek, venàòjà, viro, puola, kreikka, slovenia, kroatia, luxemurg, itàvalta, malta,san marino, israel, egypti, capo verde, dom. tasavalta, kuuba, jenkit, malediivit, ransakalainen polinesia
joku varmaan unohtui
no pari sulla näytti tulleen parikin kertaa, että ne korvas..joo se kanada ja espanja ainakin
joo, vanha laho pàà ja pààsiàsiloma yhdessàno pari sulla näytti tulleen parikin kertaa, että ne korvas..
Minä en matkustanut lapsena vanhempieni kanssa ollenkaan.Ruotsi, Norja. Pakko kysyä- ootteko ihan aikuisena omilla rahoilla matkustaneet vai vanhempien kanssa lapsena? Kun ei meillä porukoilla ollut aikaa eikä kyllä rahaakaan tuon kauemmas viedä. Ei vielä ole iskenyt ulkomaanmatkahimo itsellä eli Suomikin pitäis ekaks tutkia
Kääk ja 26 maata! Saako udella työn vai huvin puolesta?Minä en matkustanut lapsena vanhempieni kanssa ollenkaan.
Huvin, mutta olenkin jo melkoisen vanha ihminen, olen reissannut puolisoni kanssa 22 vuotta.Kääk ja 26 maata! Saako udella työn vai huvin puolesta?
Jaa että ikäihminen no joo...Teillä siis vissiin ns. harrastuksena matkustaminen vai? Ainakin on sit vanhana kaikenlaisia muistoja, vaik voihan niitä tallentaa ihan kotimaastakin käsin jos ei kauemmas pääseHuvin, mutta olenkin jo melkoisen vanha ihminen, olen reissannut puolisoni kanssa 22 vuotta.
Kyllä se harrastamisesta kävi monet vuodet, mutta nyttemmin ollaan vähennetty matkaamista, jotenkin ei ole vaan sitä tunnetta tällä hetkellä, että pitäisi päästä minnekään kauemmasJaa että ikäihminen no joo...Teillä siis vissiin ns. harrastuksena matkustaminen vai? Ainakin on sit vanhana kaikenlaisia muistoja, vaik voihan niitä tallentaa ihan kotimaastakin käsin jos ei kauemmas pääse