Ollaan suunniteltu vauvalle nimeks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mona rakas esikoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mona rakas esikoinen

Vieras
Mimosa Ellen Valeria
Mitä mieltä olette nimestä? Isosisko nimeltään
Mona Venla Emilia
ja toinen isompi sisko
Mimmi Eedla Anniina

Toi vanhin ei oo mun vaan miehen edellisestä liitosta eli no vaikkei tokat nimet mätsäis ku pienimmillä niin etunimet samanlaiset. Kun joskus varmaan saamme lisää lapsia oon ajatellut
Milko Onni Eemil
Milja Ella Amelia

Mutta mitä mieltä tosta Mimosa Ellen Valeriasta. Kutsumanimi olisi Mimo eli kun päiväkotieskarikoulussakerhossa kysytään kutsumanimeä se on Mimo sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki lapset yhtä rakkaita;23594417:
Ellen Viivi Valeria
Mitä mieltä olette nimestä? Isosisko nimeltään
Emma Venla Emilia
ja toinen isompi sisko
Ella Sara Sofia
Toi vanhin ei oo mun vaan miehen edellisestä liitosta eli no vaikkei tokat nimet mätsäis ku pienimmillä niin etunimet samanlaiset. Kun joskus varmaan saamme lisää lapsia oon ajatellut
Emil Onni Elias
Elea Vellamo
Mutta mitä mieltä tosta Ellen Viivi Valeria. Kutsumanimi olisi Elle eli kun päiväkotieskarikoulussakerhossa kysytään kutsumanimeä se on Elle sitten.

Minä vähän parantelin nimiä mieleni mukaiseksi. Miehen tytöstä tahallaan erilainen ettei lapset vaan sotkeennu keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja valeria ei nätti;23594440:
se mimosakin,mimoksi :o ei voi ymmärtää..itse töissä päiväkodissa ja sanoisin mimosaksi kun kerran on oikea nimi!

Jos sinne tulisi aadavenlaceciliaonerva niin miten esim komennat? Aadavenlaceciliaonerva et koske siihen! Aadavenlaceciliaplaaplaa ei! Aadavenladiipaodaapa pyydä nyt Mikaelonnieemilerkiltä anteeksi! Mikaelonnieemilerkki ja Aadavenlacecionerva ja Mikaelonnieemilerkki nyt tänne ja otatte Ainolauraiidacamillan mukaan. Ainolauraiidacamilla sinä myös tänne etkä ota Miiajenniminnaalexandralta sitä nukkea! Voi Miiajenniminnaalexandra sinua kun Ainolauraiidacamilla oli tuhma! Kuten myös Aadavenlaceciliaonerva ja Mikaelonnieeemilerkki. Ja hännänhuippuna tuleesitten Valeriatosinätti.

VOi herran jumala sunkin kanssas.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan vaan Jennan äiti;23594512:
Jos sinne tulisi aadavenlaceciliaonerva niin miten esim komennat? Aadavenlaceciliaonerva et koske siihen! Aadavenlaceciliaplaaplaa ei! Aadavenladiipaodaapa pyydä nyt Mikaelonnieemilerkiltä anteeksi! Mikaelonnieemilerkki ja Aadavenlacecionerva ja Mikaelonnieemilerkki nyt tänne ja otatte Ainolauraiidacamillan mukaan. Ainolauraiidacamilla sinä myös tänne etkä ota Miiajenniminnaalexandralta sitä nukkea! Voi Miiajenniminnaalexandra sinua kun Ainolauraiidacamilla oli tuhma! Kuten myös Aadavenlaceciliaonerva ja Mikaelonnieeemilerkki. Ja hännänhuippuna tuleesitten Valeriatosinätti.

VOi herran jumala sunkin kanssas.

:laugh: SANOS MUUTA!

No itse en henk.kohtaisesti oikein tykkää tuosta Mimosa nimestä. Tulee mieleen sellanen herkkähipiäinen neitokainen joka avuttomana piipittää apua joka asiaan ja valittaa että koskee kun vähän sormenpäästä otetaan verinäytettä.

Meidän tyttö on Mimosa ja kyllä se käytössä on lyhentynyt ihan Mimoksi. Tai Mimiksi. Kaikilla muillakin meidän lapsilla on lempinimet ja ainakin täälläpäin se on ihan tavallista. Siis että lapsella on lempinimi,ovat jopa tarhassa niitä keksineet jos jollain ei ole ;)

[QUOTE="vieras";23594636]No itse en henk.kohtaisesti oikein tykkää tuosta Mimosa nimestä. Tulee mieleen sellanen herkkähipiäinen neitokainen joka avuttomana piipittää apua joka asiaan ja valittaa että koskee kun vähän sormenpäästä otetaan verinäytettä.[/QUOTE]

Meidän Mimosan nimeksi olisikin pitänyt laittaa Justiina.
Se tyttö menee eikä meinaa,huutaakin täysillä eikä piipitä.
Pippurinen tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja valeria ei nätti;23594440:
se mimosakin,mimoksi :o ei voi ymmärtää..itse töissä päiväkodissa ja sanoisin mimosaksi kun kerran on oikea nimi!

No meillä ainakin tytön nimi ollaan pidennetty hoidossa että toivoisin tosiaan että kutsutaan oikealla nimellä.

Yhteistyössä