Z
Zimo m
Vieras
Millä maksat laskut, Suomi on samassa tilanteessa kuin Kreikka ja muut valtiot. Kysymys on aiheellinen, miten aiot selvitä tulevasta lamasta ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rupeatko itse? Siitä vaan homoja etsimään.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23590290:nain rikkaan miehen![]()
Euro kaatuu ja Suomi on paskat housussa. Nyt ollaan oikeasti tosiasioiden ääreellä. Miljardi ja toinen todellakin ei ole mikään vitsi vaan Suomi on tällä touhulla tehnyt hiljaisen itsemurhan valtiona. Oletteko te edes vihaisia, minä olen.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23590315:Voisin mä tuota laardia mun pakaroista myydä. Olisko sellainen 1900 /kg hyvä hinta 20 g:n laardituubille?
![]()
Joudut maksamaan minulle, että kosken tuollaiseen edes tikulla.
Ei se viha hyödytä mitään.
Tunnen syvää vastenmielisyyttä meidän päättäjien kyvyttömyydestä.
Kanavoi se johonkin mistä on hyötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;23590413:Miksi naisen pitäisi heti myydä persettä jos ei ole rahaa. Ei se automaattisesti tarkoita että nainen sillä keinolla itsensä ja lapsensa haluaa elättää. Sitä paitsi monella naisella on mieskin, mitäs mies sitten tekee rahan eteen?
Ei naisille huoraaminen mitään luonnollista touhua ole vaikka jotkut luulee niin ajattelevan. Jos noin on, niin voihan mieskin sit panna rikkaita naisia tai antaa homojen panna perseeseen. Miksi naisen pitäisi aina olla se elättäjä ja rahantienaaja jos tulee lamat yms. Ja vaikka ei olisi miestä niin ei se tarkota että naisen alapää olis mikään helvetin raha automaatti!!! Muitakin keinoja on olemassa, hätä keinot keksii.
Mut mies on ketjun aloittanu, en siis ihmettele tuota miehen ajattelutapaa. Eivät osaa ajatella kuin omasta puolestaan asioita ja luulevat että se jalkojen levittäminen sujuisi jotenkin luonnostaan jokaikisen miehen kanssa ja jokainen nainen pystyy muka itseään myymään.
Pillun arvo on isompi, kuin äijän perseen. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Millä maksat laskut, Suomi on samassa tilanteessa kuin Kreikka ja muut valtiot. Kysymys on aiheellinen, miten aiot selvitä tulevasta lamasta ?