Onko olemassa enää naisia, jotka eivät harrasta "panoja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eronnut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23560872]No etköhän tässä itse ole käsityksinesi vähän hukassa. Vai että ihan uskonnollisista piireistä elävä neitsyt täytyy olla, ettei harrasta yhdenyönjuttuja. Varmaan seuraavaksi arvaat, että ruma ja lihava, tosikko ja kamalan tylsä ihminen vain elää niin.

Voi että, minä jopa käyn baareissa pitämässä hauskaa, ulkoisesti ja tyyliltäni näytän varmaan enemmän prostituoidulta kuin lestadiolaiselta neitsyeltä. Mutta niitä panoja ei ole vaan koskaan tehnyt mieli. Tunteet kun käy niin kovina johonkin suuntaan, niin miksi tyytyisin vähempään. Joihinkin yhdentekeviin ihmisiin jos saan sellaisenkin, jolle sydän läpättää :D. Ei sillä ettei vientiä olisi, jos sitä haluaisin.[/QUOTE]

Itse tuomitset mut tekstin perusteella ihan yhtä aivan väärin. Sanoja pistät suuhun jne. HUh. Ei, en ole sitä mietä jota ehdottelet, enkä ikinä ole pannut miestä jota en rakastaisi. Mutta en myöskään tuomitse muunlaista elämää. Mutta se, että ap lopettaa hyvän suhteen, jos naisella on ollut vaikka yhdeillanjuttuja itseään etsiessä menneisyydessä, SE kuulostaa älyttömältä. Nykyhetki on nyt ja ihmiset muuttuu.

[QUOTE="jaaha";23560901]No millä sä varmistat, että mies johon sulla on tunteita, haluaa muutakin kuin seksiä? Odottelet papin aameneen?[/QUOTE]

Me seurusteltiin useampi kuukausi ennen kuin mentiin sänkyyn... panomies ei olisi jaksanut deittailla.

Jaa vai että on yhden illat nyt sitten taas noloja ? Voivoi. Parisuhde ja ikuinen rakkaus on aina muodissa. Mitäs sitten kun on ihminen josta olisi mukava harrastaa seksiä sinkkuna muunkin kuin oman käden kautta, menee baariin ja hups ! Tapaa siellä miehen jolla on ihan saman ajatukset. Kuuma yö, tarpoet tyydytetty ja elämä jatkuu. Itse harrastan mieluummin yhden illan juttuja hyvällä maulla kuin että etsin jonkun "ihan kivan" tyypin kainaloon jonka kanssa pidä esirippusuhdetta yllä niin kauan kunnes löytyy parempi. Se on mielestäni väärin. Toksi seksi on parasta rakkaista rakkaimman kanssa, mutta jos sellaista ei sillä hetkellä ole kun seksuaalinen draivi iskee päälle niin "pano" reissu ei ole mikään paha juttu. Toki jos baarissa tapaa nallekarhumaisen miehen josta paistaa tositarkoituksellisuus lävitse niin sitten tutustun mieluummin mieheen kuin käytän rukkasena. Tulkaa vaan kaikki tänne moralisoimaan minua miten huonon itsetunnon omistan ja mädän sielun ja tunnevammaisuuden. En valitettavasti syntynyt aseksuaaliksi. Yhden illan jutut eivät kuitenkaan tee kenestäkää horoa. Vaikka niin täällä ajatellaan. Jeps.

[QUOTE="vieras";23560927]Me seurusteltiin useampi kuukausi ennen kuin mentiin sänkyyn... panomies ei olisi jaksanut deittailla.[/QUOTE]

Voi kuule, niitäkin löytyy. Mut on kerran jätetty juuri näin, halusin olla varma hänen tunteistaan joten seksiä ei tippunut alkuaikoihin, ja sitten kun se tapahtui... no, siihen suhde sitten loppuikin. Hitto että harmitti! Myöhemmin sain kuulla että sama mies oli tapaillut toista naista joka oli vielä neitsyt, melkein puolen vuoden ajan ilman että mitään, ja sitten taas kun oli homma hoidettu, saattoikin siirtyä valloittamaan toista. Ja näitä juttuja hänellä sitten oli meneillään useampia yhtä aikaa. Pihtaaminen ei takaa mitään. Kaikki ihmiset on erilaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Syntinenkö;23560931:
Jaa vai että on yhden illat nyt sitten taas noloja ? Voivoi. Parisuhde ja ikuinen rakkaus on aina muodissa. Mitäs sitten kun on ihminen josta olisi mukava harrastaa seksiä sinkkuna muunkin kuin oman käden kautta, menee baariin ja hups ! Tapaa siellä miehen jolla on ihan saman ajatukset. Kuuma yö, tarpoet tyydytetty ja elämä jatkuu. Itse harrastan mieluummin yhden illan juttuja hyvällä maulla kuin että etsin jonkun "ihan kivan" tyypin kainaloon jonka kanssa pidä esirippusuhdetta yllä niin kauan kunnes löytyy parempi. Se on mielestäni väärin. Toksi seksi on parasta rakkaista rakkaimman kanssa, mutta jos sellaista ei sillä hetkellä ole kun seksuaalinen draivi iskee päälle niin "pano" reissu ei ole mikään paha juttu. Toki jos baarissa tapaa nallekarhumaisen miehen josta paistaa tositarkoituksellisuus lävitse niin sitten tutustun mieluummin mieheen kuin käytän rukkasena. Tulkaa vaan kaikki tänne moralisoimaan minua miten huonon itsetunnon omistan ja mädän sielun ja tunnevammaisuuden. En valitettavasti syntynyt aseksuaaliksi. Yhden illan jutut eivät kuitenkaan tee kenestäkää horoa. Vaikka niin täällä ajatellaan. Jeps.

En minä ainakaan haluaisi pelimiestä, joka ottaisi minut vakavissaan vaikka muita naisia käykin vain panemassa. Se ei ole arvostavaa käytöstä.

[QUOTE="hmm";23560961]Voi kuule, niitäkin löytyy. Mut on kerran jätetty juuri näin, halusin olla varma hänen tunteistaan joten seksiä ei tippunut alkuaikoihin, ja sitten kun se tapahtui... no, siihen suhde sitten loppuikin. Hitto että harmitti! Myöhemmin sain kuulla että sama mies oli tapaillut toista naista joka oli vielä neitsyt, melkein puolen vuoden ajan ilman että mitään, ja sitten taas kun oli homma hoidettu, saattoikin siirtyä valloittamaan toista. Ja näitä juttuja hänellä sitten oli meneillään useampia yhtä aikaa. Pihtaaminen ei takaa mitään. Kaikki ihmiset on erilaisia.[/QUOTE]

Pihtaaminen? Miesten kehittämä termi :D
Miksi pitää syöksyä heti sänkyyn?

[QUOTE="mimmi";23560838]Täällä ollaan! Mä poden niin helposti morkkista asioista, että kuolisin varmaan morkkiseen jos kävisin vaan panemassa jonkun yhden illan hoidon kanssa. Monesti jos pusutteleekin jonkun tuntemattoman kanssa, niin seuraavana päivänä iskee morkkis. *nolo*[/QUOTE]

Mutta kuitenkin monesti pusuttelet tuntemattomien kanssa? :D

[QUOTE="jaaha";23560901]No millä sä varmistat, että mies johon sulla on tunteita, haluaa muutakin kuin seksiä? Odottelet papin aameneen?[/QUOTE]

No ehkäpä kuitenkin keskustelemalla, tutustumalla toiseen. Jos kaikki tuntuu olevan kohdillaan; tunnen häntä kohtaan jotain syvempää, hän kertoo olevansa rakastunut ja osoittaa sen kaikella käytöksellään ja olemuksellaan. Mitä pitäisi kyseenalaistaa? Onko ainoa vaihtoehto mukamas hyppy suoraan sänkyyn tai odottelu papin aameneen? Mahtuuhan siihen väliin nyt vaikka minkälaista vaihtoehtoa.

Se on asia erikseen, jos suhde vaan ei toimikaan enää jonkinajan kuluttua, niinkin voi käydä, tai sitten se suhde kestää vaikka sinne elämän loppuun asti. Mutta se mitä minä tarkoitin, oli, etten harrasta yhde illan panoja, koska seksiin tarvitsen tämän tunnepuolen yhteyden. Olenko jossain kohden muuten väittänyt, että omat suhteeni on aina kestänyt sinne papin aameneen asti ? Oletin tällä aloituksella tarkoitettavan sellaista tapaa elää, että mennään sänkyyn jatkuvasti eri ihmisten kanssa, ehkäpä kännissä, siltikin, vaikka ei tunneta toista kohtaan mitään, ja silloin kun on aivan sama kuka siinä jalkojen välissä touhuaa kunhan touhuaa. Sellainen minä en ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Syntinenkö;23560931:

Ei tuossa ole mitään pahaa. Ap vain on taas niitä miehiä, joiden mielestä naisten tulisi hävetä seksuaalisuuttaan. Eihän naisella saa olla tarpeita, hyi miten likaista :headwall:

[QUOTE="hmm";23560919]Itse tuomitset mut tekstin perusteella ihan yhtä aivan väärin. Sanoja pistät suuhun jne. HUh. Ei, en ole sitä mietä jota ehdottelet, enkä ikinä ole pannut miestä jota en rakastaisi. Mutta en myöskään tuomitse muunlaista elämää. Mutta se, että ap lopettaa hyvän suhteen, jos naisella on ollut vaikka yhdeillanjuttuja itseään etsiessä menneisyydessä, SE kuulostaa älyttömältä. Nykyhetki on nyt ja ihmiset muuttuu.[/QUOTE]

Missäköhän täällä olen väittänyt sinun juuri toimivan niin. Sulla on kokoajan ihan omat käsityksesi ja vedät hepulit rivien välistä. Koittaisit rauhassa lukea ja ymmärtää lukemaasi, miettiä ajatuksella mitä toinen haluaa sanoa. Minä en ole sinulle sanonut, että panisit miehiä joita et rakasta. olen kyllä todennut, että sellaisia naisia on olemassa, ja minä en ole sellainen.

[QUOTE="vieras";23561083]No mut kuulostat kyllä todelliselta naisen unelmalta. Varmasti he olisivat oikein kovasti sut halunneetkin. ;)[/QUOTE]

Ketä kiinnostaa uskollinen mies... tämän palstan perusteella aika monelta sellainen puuttuu.

[QUOTE="vieras";23561083]No mut kuulostat kyllä todelliselta naisen unelmalta. Varmasti he olisivat oikein kovasti sut halunneetkin. ;)[/QUOTE]

Olenkin jo kertonut itsestäni niin paljon täällä, että on päätelmäsi minusta on varmasti varsin tarkka ja tosiasioihin perustuva :)

En usko että tulet löytämäänkään naista ,jonka kelpuutat.
Lähtökohtasi ovat jo valmiiksi niin kurjat minusta ;kun asetat Rakkaudelle ja Rakastumiselle ehtoja.
Ainoa onni on, että jos tai kun, joskus tapaat Sen Naisen, niin sinulle ei oikeasti olekaan mitään väliä mitä siellä menneisyydessä on joskus mahdollisesti tapahtunut. Tätähän sinä et varmasti hyväksy tai sulata, mutta ei se mitään.
Onnea elämääsi!

Jos itse en harrasta, niin saan sitä vaatia myös naiselta. Tämän olen kertonut myös niille kahdelle naiselle, joille olen antanut monoa pyllyyn tämän takia.

Että oikein VAATIA? :D Mitäs jos ne sun morsiokandidaatikin VAATIS sulta jotakin asiaa? Mahtasko silloinkin tulla yksipuolisesti kengänkuva pyrstöön, kun meneekin herralta nokka solmuun, et suostukaan johonkin muottiin? ;)

Näissä ketjuissa (missä joku mies puhuu suhteistaan naisiin) tulee muuten aina ennemmin (ei myöhemmin) tämä maininta. Mistä tämä dissaustarve tulee?

Yhteistyössä