Onko olemassa enää naisia, jotka eivät harrasta "panoja"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eronnut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eronnut mies

Vieras
Tuli ero muutama vuosi takaperin, ja kun olen 25-35 vuotiaita naisia tapaillut nyttemmin, niin aina olen joutunut pettymään. Ihan sama onko naisella lapsia vai ei. Joku ihme siinä on että naisten tarvitsee harrastaa panoja joidenkin idioottien kanssa, jotka vaan "hoitelee" naisia.

En voi sille mitään, että jos nainen on harrastanut kokeilua enemmän yhden illan juttuja, tai edes kerran jotain vakipanopaskaa, niin ei ole minun naiseni. Olen jo pari naista joutunut jättämään tämän takia ja katkaisemaan lupaavan suhteen alun. Onneksi osaan sentään onkia tällaiset asiat naisesta, yrittävät kyllä kovasti peittää mitä tekevät. Taitavat itsekin tietää miten häpeällistä toimintaa.

Onko sellaista naista Suomessa enää olemassa joka harrastaisi seksiä vain tunteiden takia? Mistä löytäisin sellaisia naisia? Vai pitääkö lähteä ulkomailta hakemaan?
Minä olen hyvä mies, enkä ymmärrä tällaista kun en itsekään sellaista harrasta.

Tuli ero muutama vuosi takaperin, ja kun olen 25-35 vuotiaita naisia tapaillut nyttemmin, niin aina olen joutunut pettymään. Ihan sama onko naisella lapsia vai ei. Joku ihme siinä on että naisten tarvitsee harrastaa panoja joidenkin idioottien kanssa, jotka vaan "hoitelee" naisia.

En voi sille mitään, että jos nainen on harrastanut kokeilua enemmän yhden illan juttuja, tai edes kerran jotain vakipanopaskaa, niin ei ole minun naiseni. Olen jo pari naista joutunut jättämään tämän takia ja katkaisemaan lupaavan suhteen alun. Onneksi osaan sentään onkia tällaiset asiat naisesta, yrittävät kyllä kovasti peittää mitä tekevät. Taitavat itsekin tietää miten häpeällistä toimintaa.

Onko sellaista naista Suomessa enää olemassa joka harrastaisi seksiä vain tunteiden takia? Mistä löytäisin sellaisia naisia? Vai pitääkö lähteä ulkomailta hakemaan?
Minä olen hyvä mies, enkä ymmärrä tällaista kun en itsekään sellaista harrasta.

Kysymykseesi: on olemassa ja vaikka kuinka paljon.

Mutta heräsi silti ihmetys, että miksi teet asiasta kynnyskysymyksen? Miksi suhde täytyy sen takia lopettaa, että se nainen on sattunut olemaan jonkun "panon" kanssa joskus? Jos hän ei tällä hetkellä kuitenkaan sitä tee?

[QUOTE="jaa";23560706]Kysymykseesi: on olemassa ja vaikka kuinka paljon.

Mutta heräsi silti ihmetys, että miksi teet asiasta kynnyskysymyksen? Miksi suhde täytyy sen takia lopettaa, että se nainen on sattunut olemaan jonkun "panon" kanssa joskus? Jos hän ei tällä hetkellä kuitenkaan sitä tee?[/QUOTE]

Koska en hyväksy sellaista. En lähde näkemyksiäni selittelemään enempää, se ei ole tämän ketjun aiheena. Aiheena on se, mistä löytäisin kaipaamani naisen.

Koska en hyväksy sellaista. En lähde näkemyksiäni selittelemään enempää, se ei ole tämän ketjun aiheena. Aiheena on se, mistä löytäisin kaipaamani naisen.

Kysyin sitä siksi, että saattaisit löytää kaipaamasi naisen paljon nopeammin, jos lakkaisit lähettelemästä heitä pois moisten syiden takia. Mutta jos et halua tarkastella asiaa tältä kannalta niin ei sitten.

ap siis lähettää naisen pois jos hänellä on menneisyydessään ollut joku erehdyspano jota itsekin katuu? Mitenkäs ap nämä tiedot on saanut ongittua naisiltaan esiin? Kysymällä "panojen" määrää vai miten?

Itse en ole tiennyt itkeäkö vai nauraa kun olen tämän palstan pano- ja hoitokommentteja katsellut. Ilmeisesti nuoret naiset kuvittelevat sen olev tasa-arvoista ja hienoa, että myös se voivat sikailla samaan tyyliin kuin ääliöäijät konsanaan.

Et ehkä löydä helposti. Sitäpaitsi joissain vakipanojutuissakin voi olla vaikka kuinka suuria tunteita mukana. Eikä niissä ole mitään hävettävää. Hmmm, jostain uskonnollisista piireistä joissa tällainen 'siveetön elämä naisella' on tiukasti kielletty voisit neitsyitä kysellä? Olet nyt vähän agressiivisella ja tuomitsevalla asenteella liikkeellä.

[QUOTE="hmm";23560790]Et ehkä löydä helposti. Sitäpaitsi joissain vakipanojutuissakin voi olla vaikka kuinka suuria tunteita mukana. Eikä niissä ole mitään hävettävää. Hmmm, jostain uskonnollisista piireistä joissa tällainen 'siveetön elämä naisella' on tiukasti kielletty voisit neitsyitä kysellä? Olet nyt vähän agressiivisella ja tuomitsevalla asenteella liikkeellä.[/QUOTE]

Kannattaa tosiaan kierrellä uskonnollisia piirejä, siellä on monta impiumpilampea ilman elämänsä ritaria joka ap tietysti ihanteellisest on itse ;)

[QUOTE="hmm";23560790]Et ehkä löydä helposti. Sitäpaitsi joissain vakipanojutuissakin voi olla vaikka kuinka suuria tunteita mukana. Eikä niissä ole mitään hävettävää. Hmmm, jostain uskonnollisista piireistä joissa tällainen 'siveetön elämä naisella' on tiukasti kielletty voisit neitsyitä kysellä? Olet nyt vähän agressiivisella ja tuomitsevalla asenteella liikkeellä.[/QUOTE]

Vakipanojuttu... siis mikä ihme se on? Sitoutumiskammoisen parisuhde? Sen sijaan että esittelisi poikaystävänsä esitteleekin vakipanonsa?

Onko sinulle ihan sama ketä paneskelet? Millainen itsetunto sinulla on?

Täällä ollaan! Mä poden niin helposti morkkista asioista, että kuolisin varmaan morkkiseen jos kävisin vaan panemassa jonkun yhden illan hoidon kanssa. Monesti jos pusutteleekin jonkun tuntemattoman kanssa, niin seuraavana päivänä iskee morkkis. *nolo*

Toivottavasti et kuitenkaan kovin kovaan ääneen esittele tuota näkemystäsi. Itse en mitään "panoja" harrasta, mutta kantansa noin jyrkästi ilmaiseva mies sais mut kyllä kääntymään kannoillani. Miettisin, että onko muutenkin kauhean konservatiivinen jäykkis. Vaikka siis panokulttuuria en itsekään ihan ymmärrä.

No etköhän tässä itse ole käsityksinesi vähän hukassa. Vai että ihan uskonnollisista piireistä elävä neitsyt täytyy olla, ettei harrasta yhdenyönjuttuja. Varmaan seuraavaksi arvaat, että ruma ja lihava, tosikko ja kamalan tylsä ihminen vain elää niin.

Voi että, minä jopa käyn baareissa pitämässä hauskaa, ulkoisesti ja tyyliltäni näytän varmaan enemmän prostituoidulta kuin lestadiolaiselta neitsyeltä. Mutta niitä panoja ei ole vaan koskaan tehnyt mieli. Tunteet kun käy niin kovina johonkin suuntaan, niin miksi tyytyisin vähempään. Joihinkin yhdentekeviin ihmisiin jos saan sellaisenkin, jolle sydän läpättää :D. Ei sillä ettei vientiä olisi, jos sitä haluaisin.

Mä luulen, että suurin osa naisista harrastaa seksiä lähinnä tunnepohjalta. Miehillä saattanee usein olla vähän enemmän toisinpäin. . Ja siksi jotkut naiset sitten pettyvätkin karvaasti, kun "se mies ei oikeasti rakastanutkaan mua." Näin näksin tämän asian ja perustan sen käytyihin keskusteluihin useiden tuntemieni miesten ja naisten kanssa.

Että kyllä niitä on. No worries.

Viimeksi muokattu:
Halut ne on hiirelläkin, ei sitä selibaattia pidemmän päälle jaksa. Harrastan kyllä seksiä vain ihmisten kanssa, joihin olen ihastunut.

[QUOTE="lady";23560819]jep, niin epänaisellista antaa piparia ihan kelle tahansa ja luulla olvansa kova muija![/QUOTE]

En mä ainakaan "anna" kelleen, eikä mun alapääni ole mikään "pipari".

[QUOTE="vieras";23560872]No etköhän tässä itse ole käsityksinesi vähän hukassa. Vai että ihan uskonnollisista piireistä elävä neitsyt täytyy olla, ettei harrasta yhdenyönjuttuja. Varmaan seuraavaksi arvaat, että ruma ja lihava, tosikko ja kamalan tylsä ihminen vain elää niin.

Voi että, minä jopa käyn baareissa pitämässä hauskaa, ulkoisesti ja tyyliltäni näytän varmaan enemmän prostituoidulta kuin lestadiolaiselta neitsyeltä. Mutta niitä panoja ei ole vaan koskaan tehnyt mieli. Tunteet kun käy niin kovina johonkin suuntaan, niin miksi tyytyisin vähempään. Joihinkin yhdentekeviin ihmisiin jos saan sellaisenkin, jolle sydän läpättää :D. Ei sillä ettei vientiä olisi, jos sitä haluaisin.[/QUOTE]

No millä sä varmistat, että mies johon sulla on tunteita, haluaa muutakin kuin seksiä? Odottelet papin aameneen?

Yhteistyössä