Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kolahtiko?
Omasta näkökulmastasi varmaan ihan hyvä ratkaisu, mutta saattaa aiheuttaa tosi ikäviäkin tuntemuksia toiselle osapuolelle. Harvemmin kukaan haluaa olla päivänvaloa kestämätön salaisuus (jos ei pelkästä panosuhteesta ole kyse). Siitä tulee vähintään alitajuisesti hieman arvoton olo.Minä olen "virallisesti" sinkku mutta minulla on silti ns salasuhteitaKoska en edes halua jakaa niitä kaikkien kanssa, he eivät kuitenkaan ymmärtäisi. Voin sanoa, että minulla on rakkautta, mutta sen enempää en halua eritellä. Mitä se kenellekään edes kuuluu. (en ole suhteessa kehenkään varattuun, sekään ei siis ole syy salamyhkäisyydelle...)
Vastaan vain ihan alkuperäiseen viestiin:
Ymmärrän hyvin molempien osapuolten tunteita. Itse olen ollut sekä siinä roolissa, että en ole "kelvannut" julkiseen suhteeseen, usein ikäni vuoksi, mutta myös siinä, että minulla on vahvoja tunteita sellaista ihmistä kohtaan kenen kanssa en ikinä voisi mitään julkista ja "kunnollista" suhdetta rakentaa. Elämämme ovat liian erilaisia.
Mies on varattu, mutta se asia on hänen ja hänen vaimonsa välinen. Hänen vaimonsa ei kuitenkaan häntä omista, eikä voi yksipuolisesti sanella miten muiden ihmisten tulisi hänen puolisoaan kohdella.
Vastaan vain ihan alkuperäiseen viestiin:
Ymmärrän hyvin molempien osapuolten tunteita. Itse olen ollut sekä siinä roolissa, että en ole "kelvannut" julkiseen suhteeseen, usein ikäni vuoksi, mutta myös siinä, että minulla on vahvoja tunteita sellaista ihmistä kohtaan kenen kanssa en ikinä voisi mitään julkista ja "kunnollista" suhdetta rakentaa. Elämämme ovat liian erilaisia.
Mies on varattu, mutta se asia on hänen ja hänen vaimonsa välinen. Hänen vaimonsa ei kuitenkaan häntä omista, eikä voi yksipuolisesti sanella miten muiden ihmisten tulisi hänen puolisoaan kohdella.
No, minä en ainakaan ole yhdellekään kouluttamattomalle, nuorena lapsensa saaneelle yh-äidille kateellinen, joka ei ole edes lapsensa isän kanssa yhdessä ja kuksii jotain varattua vanhempaa miestäNaurattaa ajatuskin
Mistä muka? Rahasta vai siitä suhteestasi? Haha
![]()
Haetko siis säälipisteitä siitä että sinulla on oikeus vehdata varatun kanssa, kun ex kuoli?
Niin, toiset tyytyy siihen mitä saa
Sittenhän kaikki on hyvin
Minä en tunne kuin yhden ainoan miehen, joka harrastamalla harrastaa sivusuhteita ja joissa seksi ja jännitys on se pääasia, viis vaimosta ja niistä toisista naisista (joita on siis useita yhtä aikaa sekä suhteina että kertapanoina). Kaikki muut tuntemani miehet ovat sitä sorttia, että pettävät vasta, jos ja kun rakastuvat, mutta sitten se myös tarkoittaa parisuhteen päättymistä joko heti tai vähittäisenä irtautumisprosessina, koska mies haluaa/ on halunnut valita tämän rakkautensa kohteen.