uus rellu nro. 25

tT harmaana
[QUOTE="xyz";23514242]Tallipaikasta alaspäin saa vinkata myös. Mulla ei nuo kaksi paikkaa meinaa aueta millään. :)[/QUOTE]

yks on asuinpaikka ja yks löytyy työkkärin sivuilta :D yks puuttuu mullaki

"Tyhmä"
Mä en tajua tätä. Ensimmäisen kerran koitin katsoa mistä on kyse, mutta en osaa aloittaa. Ekalla sivulla oli ohje, että yhdyssanan loppuosasta uusi sana mutta miten, mihin, häh???

[QUOTE="Tyhmä";23514400]Mä en tajua tätä. Ensimmäisen kerran koitin katsoa mistä on kyse, mutta en osaa aloittaa. Ekalla sivulla oli ohje, että yhdyssanan loppuosasta uusi sana mutta miten, mihin, häh???[/QUOTE]

mitä peli-alkuisia sanoja sulle tulee mieleen? kirjoitat niitä sitten siihen oikealla olevaan kenttään ja jos on oikein se ilmestyy siihen tauluun sitten.. esim. ylöspäin sanapelistä (10) on sellainen joita löytyy varmaan joka kodista ainakin yksi pakka :D

tT harmaana
[QUOTE="Tyhmä";23514400]Mä en tajua tätä. Ensimmäisen kerran koitin katsoa mistä on kyse, mutta en osaa aloittaa. Ekalla sivulla oli ohje, että yhdyssanan loppuosasta uusi sana mutta miten, mihin, häh???[/QUOTE]

ihan sillä tyylillä ku siinä on esimerkki... pääsana on yhdyssana siitä lähtee sanapeli, eli kaikki pääsanasta lähtevät ovat yhdyssanoja jotka alkavat sanalla sana :D

sanapelistä lähtevät taas alkavat sanalla peli... jne. jne.

"Santsu"
8 lähtevä 8 on eläin, jota keittäessä muuttuu punaiseksi.

Mut mikä se kalaruoka on...mulla pyörii vaan keitto päässä, mut sehän se ei ole.
Eikä mitään hajua mikä rajasana...ei mulla edes ole sellaista :(.

Tää ei vaan etene. muut tuntuu jo olevan pitkällä, mut mä en keksi. Ei mulla myöskään auennut, mikä se marssi juttu on.

"mä"
[QUOTE="Santsu";23514454]8 lähtevä 8 on eläin, jota keittäessä muuttuu punaiseksi.

Mut mikä se kalaruoka on...mulla pyörii vaan keitto päässä, mut sehän se ei ole.
Eikä mitään hajua mikä rajasana...ei mulla edes ole sellaista :(.

Tää ei vaan etene. muut tuntuu jo olevan pitkällä, mut mä en keksi. Ei mulla myöskään auennut, mikä se marssi juttu on.[/QUOTE]

se ruoka on suorakaiteen mallinen ja päällystetty sellasel oranssil.

Mitäs tuolta kala ostopaikasta lähtee? ei leikka nyt ythää :D

[QUOTE="Santsu";23514506]Ei mulle tuu kun mureke mieleen... Mut ei sekään käy.[/QUOTE]

Se kalaruoka löytyy pakastealtaasta, normisti 10 kpl per paketti.
ja olipa tästä ruoasta joku aika sitten kauhee haloo kun koulussa ei saanut ottaa kun tietyn määrän ko ruokaa.

lasten herkkua ainaki, saa pakastealtaasta :D jatko puuttuu multaki
siis se jatko ylöspäin? se liittyy jollain lailla kai hevosiin.. en tiiä.. mä rupesin vaan laittamaan kolmikirjaimisia sanoja sen alun perään ja joku osu :D ikinä siis kuullutkaan tollaista sanaa.. googletin sen sitten ja sieltä tuli jotain hevossairaalaa.. et oisko jotain heppojen anatomiaa sit..

oisko jollakin vinkata akvaariokalaan se jääkiekkoon liittyvästä jutusta lähtevä 10 vasemmalle (rajalle menevä kymppi siis on)

Hakukoneeseen en osaa sitä alempaa vinkata.. löysin wikistä kone* haulla ja ylöspäin 11 on ase

itse kaipailen myös Maastohiihto-ruutuun oikealle yläviistoon lähteviä kolmea 9:ä.. ei käy mikään mitä mieleen tulee eikä ole googlekaan avittanut nyt :/

tT harmaana
siis se jatko ylöspäin? se liittyy jollain lailla kai hevosiin.. en tiiä.. mä rupesin vaan laittamaan kolmikirjaimisia sanoja sen alun perään ja joku osu :D ikinä siis kuullutkaan tollaista sanaa.. googletin sen sitten ja sieltä tuli jotain hevossairaalaa.. et oisko jotain heppojen anatomiaa sit..
no eipä auta yhtään, enköhän mie sen jostaki joskus löyä :D

entäpä roskaposti 13 vasemmalle...

"villany"
ekaa relaatiotani aloin viime yönä tekee ja nyt on pari jumia kuuden tunnin yöunilla auennu.

ALOTUSRUUTU: miten jatkuu kaapilla alkava sana sielä alareunassa? Ja kaks rajasanaa oikeella, p alkuset?

Yhteistyössä