uus rellu nro. 25

mieluummin tekisin taasen tätä päivän mutta pakko kai se on mennä kuluttaan koulunpenkkiä muutamaksi tunniksi vaikkei kiinnosta

37 sanaa sain reilussa tunnissa Castlen katsomisen ohessa ja nyt jumiikin ihan kaikki.. polttoöljyruutuun ei kelvannut kuin yksi sana :/
 
"tii-"
[QUOTE="tii-";23507456]Ärh. No alkoi se sitten äkkiä jumittaakin. Miten ihmeessä pääsen aloitusruudusta vasemmalle, rajasana on, mutta en sitä keksi millään :([/QUOTE]
Siis rajasanan viereinen sana on, mutta se 11 rajalla uupuu..
 
"Santsu"
Tii: se multakin puuttuu, pääsiin siitä samasta sanasta ylöspäin lähtevästä vasuriin.
Mut nyt on ihan jumissa. Ei aukee sit mikään. Kait mä olen sitten vaan surkea yhdyssanoissa.

Ei joku haluis vinkat aloitusruudun alas tai oikealle lähteviä sanoja?
 
ST
[QUOTE="tii-";23507469]Siis rajasanan viereinen sana on, mutta se 11 rajalla uupuu..[/QUOTE]

Puuttuu multakin.
Oisko jollain jotain vinkkiä? Jos sitten vaikka alkaisi sujumaan, kun pääsisi edes aloitusruudusta pois.
 
tT harmaana
[QUOTE="Santsu";23507744]siis sen 11...viitsitkö vinkata?
Mulla on se ylempi rajasana, mut ei tota.[/QUOTE]

se on semmonen paikka josta valmistuu esim. merkonomeja

onko teil se 8 alas siinä alotusruudus?
 
"xyz"
Korjaan aikaisempaa mielipidettä. Tää onkin ehkä ihan kivaa vaihtelua. Kun tosiaan pelataan pelkillä yhdyssanoilla eikä wikipediaa tarvi. Tietenkin tässä jää väliin se itsensä sivistäminen, mutta mielenkiintoinen on. :)

3 ruutua auki, 18 sanaa. Pikkuhiljaa.. :)
 
Tää relaatio ei kyllä yhtään sovi mun aivoille. Noissa perinteisissä täntapaset oivallukset on kyllä onnistunu varsin mallikkaasti mut tässä on ihan hirveä miettiminen. :D Eilen ratkoin jonkun tunnin ja nyt tulin katsomaan täältä vinkkejä, huimat 24 sanaa kasassa! Voi olla että tää jää ratkomatta, vaikka idea onkin tosi hauska.
 
Pakko kysyä että miten te kärkipään mestariratkojat noita sanoja oikeen keksitte? Wikipedian avulla oon tainnu keksiä suurimman osan omista sanoista kun oma aivokapasiteetti ei riitä, ja Googlesta on vielä vähemmän apua. :p
 
tT harmaana
Pakko kysyä että miten te kärkipään mestariratkojat noita sanoja oikeen keksitte? Wikipedian avulla oon tainnu keksiä suurimman osan omista sanoista kun oma aivokapasiteetti ei riitä, ja Googlesta on vielä vähemmän apua. :p
mie vaan nakkaan sen alkusanan googleen ja perään yksitellen kirjaimia.. niitä ehdotuksia sit kokeilen :D

kasassa 298 sanaa :D
 
"Santsu"
Mut en mä tollakaan tyylillä löydä juuri mitään sanoja...siis googlella.
Mulla on nyt 25 sanaa ja täysi jumi. En saa kahta ruutua enempää auki, enkä vaan keksi enempää yhdyssanoja.
 
täs olis
Alkuperäinen kirjoittaja täs olis;23509199:
turhan tylsää...
Tää taitaa jäädä sitten ratkaisematta, kun ei viitsi edes aloittaa, (no ei näit ratkaisemattomia ole ollut kuin se relaatio 8)
Tilanteessa
59 / 448 (13.1%)

Vihjeet: 0 / 2
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
21 / 132
Menestystä teille
 

Yhteistyössä