=)
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23506100:Valvontakameran kuvamateriaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23506100:Valvontakameran kuvamateriaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23506150:Entäs sitten tää pariskunta? Niiden riitely kuului kilometrien päähän.
*tykkää*Atleetti valkoisissa uikkareissaan pitäisi laittaa pakolliseksi varustukseksi uimahalliin. Ihan samalla tavalla siis, kun pelastusrenkaat!
Kannatan. Sellaiseksi uimaleluksi.Atleetti valkoisissa uikkareissaan pitäisi laittaa pakolliseksi varustukseksi uimahalliin. Ihan samalla tavalla siis, kun pelastusrenkaat!
En tykkää, että meidän lapsen kuvaa julkaistaan täällä kaksplussalla kysymättä. Ja muutenkin, eikös uimahallissa kuvaaminen ole kiellettyä?!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23509139:Aika hienosti noi uimakoululaiset jo osaa polskia
No ala itte vatkaamaan, mene vielä peilin eteen niin näetHitto, perjantaina viimeks kävin uimahallissa ja unohdin tehdä havaintoja|O Mä niiiiiin haluisin nähdä kyykkyvatkaajan! Tai edes seisovillaan toinen jalka tuolilla vatkaajan. Itseasiassa mikä tahansa vatkaaja käy, kaikki muut on nähny sellasen ja mä en ikinä:'(
Amen!Atleetti valkoisissa uikkareissaan pitäisi laittaa pakolliseksi varustukseksi uimahalliin. Ihan samalla tavalla siis, kun pelastusrenkaat!
minä taasen näin lauantaina aamu-uinnillani näin komean isänmaallisen ilmestyksen:
Palstan mukaan täysin sallittua toimintaa. Kaiva vaikka haulla viestiketjuja aiheesta todisteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja röyhkeä;23510974:En tykkää, että meidän lapsen kuvaa julkaistaan täällä kaksplussalla kysymättä. Ja muutenkin, eikös uimahallissa kuvaaminen ole kiellettyä?!