Onko teistä inhottavaa mennä uimahalliin miehenne kanssa...

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
ärsytys
... jolla on siis hyvä varustukseltaan? Mua inhottaa ku kaikki äidit kuolaa ja tuijottaa sen etumusta kun se kävelee meidän lapsen kanssa altaasta toiseen tai leikkii. Tai sit jos se kelluu. Voi hyvänen aika! Tekis mieli heittää vettä niiden muijien päälle. Aikuismaista joo... keskittyis omiin ukkoihinsa!

adsf
:) Ei voi olla...

Mulla hävettää mennä uimahalliin oman mieheni kanssa ehkä siksi, että mä olen niin lihava ja se on niin trimmattu. Me ei ehkä näytetä ihan saman jääkaapin käyttäjiltä...:)

:) Ei voi olla...

Mulla hävettää mennä uimahalliin oman mieheni kanssa ehkä siksi, että mä olen niin lihava ja se on niin trimmattu. Me ei ehkä näytetä ihan saman jääkaapin käyttäjiltä...:)
Hahah, meillä menee samanlailla!
Ja en tiedä mikä siinä on, mutta musta se on ihan kivaakin kun ihmiset kattoo ukkoo kuinka hyvä kroppa sillä on ja kaikki kohdallaan, ja sit itse kun on tällänen kiloja kerryttäny kotiäiti, ja silti tollanen komistus vieressä! :)

"pöö"
AP, meillä ihan sama juttu! Mä olen joutunut huomauttamaan muutamalle kiimaselle kotiäidille, ettei mun miehen mahtava K***ä ole mikään uimapötkö! Ovat katsos tarttuneet siihen altaassa ja luulleet muka uimapötköksi! Kerran kävi niin, että kun mun mies nousi altaasta, niin se liukastu naisten kiimalimaan ja sotkeutui omaan k***äänsä! Hei c'moon naiset, vähän rispektii!

"alkup."
Hahah, meillä menee samanlailla!
Ja en tiedä mikä siinä on, mutta musta se on ihan kivaakin kun ihmiset kattoo ukkoo kuinka hyvä kroppa sillä on ja kaikki kohdallaan, ja sit itse kun on tällänen kiloja kerryttäny kotiäiti, ja silti tollanen komistus vieressä! :)
Ei muakaan ekoilla haitannu. Mutta kyllä se jossain vaiheessa alko risoo. Mä taas olen hoikka ja ihan tyytyväinen itseeni, ei siinä mitään. Ja kait mä sitten oon mustasukkainen. En tosin pidä itseäni mustasukkaisena, koska ei mun mies, tai sen käytys mua ärsytä. Vaan ne kuolaajat. Pikemminkin ne on mulle varmaan kateellisia...

hehhehe
No kyllähän semmoset pistää väkisinki silmään jos oikeen pullottaa. Pitäsi väljempiä uimahousuja jos ei halua kalujaan esitellä. Itse asiassa mua kyllä ällöttää jos jollain oikein pullottaa, mutta silti silmät sinne osuu ihan vahingossa. Relaa :)

Häh? Eikö sun mies käytä uikkareita? En mä ainakaan kiinnitä mitään huomiota, vaikka uikkareissa olis jalkapallo. Mutta jos se munasillaan siellä kirmaa, niin saatan kyllä huomioida. Tosin tuskin mitenkään ihastuneena.

=)
.. hahahaa.. ehkä itse vahtailet sen alapäätä niin muutkin kattoo et mitä vahtaat .. ;).meen ainakin nauttimaan perheen seurasta , enkä toisten ihmisten vahtailusta ... enkä kyllä huomaisi vahtaako joku mun miestä , kun siellä uimassa on muutakin tekemistä .. heheh

"alkup."
Ehkä ei kannattais ukkos tiirailla sit niitä toisia naisia, jos ei etumus pysy kohtuullisen pienenä. :)
Ei se tiiraile muita naisia. Ei se oo edes tällasta huomannut. Tosin en oo sille viitsiny edes mainita asiasta. Meillä on kuitenkin kaksi palosammuttimen kokoista, uimataidotonta tyttöä, joita se siellä valvoo ja leikittää, niin hyvä olis jos se ehtis muita tuijottelemaan. Mutta nainen ja äiti kun olen, minä olen ehtinyt, me kun pystytään tekemään monta asiaa samaan aikaan...

"alkup."
Häh? Eikö sun mies käytä uikkareita? En mä ainakaan kiinnitä mitään huomiota, vaikka uikkareissa olis jalkapallo. Mutta jos se munasillaan siellä kirmaa, niin saatan kyllä huomioida. Tosin tuskin mitenkään ihastuneena.
Kyllähän ne ääriviivat erottaa, ihan oikeesti. Jos on isompi vehje, niin kyllä sen näkee miten päin se siellä lepäilee. Katoppa vaikka seuraavan kerran ku meet uimahalliin. Huomaa heti kellä iso, kellä ei. Ja mitenkään kireet housut sillä ei oo, ja bokserimalliset, ei sellaset äklöt speedot.

[QUOTE="alkup.";23508597]Kyllähän ne ääriviivat erottaa, ihan oikeesti. Jos on isompi vehje, niin kyllä sen näkee miten päin se siellä lepäilee. Katoppa vaikka seuraavan kerran ku meet uimahalliin. Huomaa heti kellä iso, kellä ei. Ja mitenkään kireet housut sillä ei oo, ja bokserimalliset, ei sellaset äklöt speedot.[/QUOTE]

Sinäkin siis katselet muitten miesten 'ääriviivoja'?

Yhteistyössä