K
Khimaira
Vieras
hei, pliis..Kommentoika joku mun syömisiä...
Eilen:
Aamupala: kahvia, karppileipänen ( pieni, juomalasin suun kokoinen ja litteä, se mihin tulee juustoa, rahkaa, yms. ) kinkulla ja salaatilla.
Lounaaksi vaan kahvia ja turkkilaista jugua mustikoilla ( öbaut 2-3dl )
Päivällinen: keitettyjä papuja ja kermaista lihakastiketta.
Iltapala: 2 munan munakas jossa täytteenä kinkkua.
Tänään:
aamupala: samainen karppileipä salaatilla ja meetwurstilla.
lounas: porsaanleike voinapilla + lämpimät he-ma-pa ja vihersalaattia jossa lisänä raejuustoa.
Päivällinen: Grillimakkara, ryynimakkaran puolikas, kiinankaalia fetalla, vesimelonia pari pientä siivua sekä karppileipä voilla ( pienempi kuin aamupalalla, tässä juusto on korvattu porkkaraasteella.)
( jälkkäriksi pieni suklaajäätelöpallo ilman vohvelia :ashamed: )
Miltä nämä kuulostavat? Musta tuntuu että olen pikkuisen pihalla tämän aloittelevan karppaamiseni kanssa :ashamed::|
Eilen:
Aamupala: kahvia, karppileipänen ( pieni, juomalasin suun kokoinen ja litteä, se mihin tulee juustoa, rahkaa, yms. ) kinkulla ja salaatilla.
Lounaaksi vaan kahvia ja turkkilaista jugua mustikoilla ( öbaut 2-3dl )
Päivällinen: keitettyjä papuja ja kermaista lihakastiketta.
Iltapala: 2 munan munakas jossa täytteenä kinkkua.
Tänään:
aamupala: samainen karppileipä salaatilla ja meetwurstilla.
lounas: porsaanleike voinapilla + lämpimät he-ma-pa ja vihersalaattia jossa lisänä raejuustoa.
Päivällinen: Grillimakkara, ryynimakkaran puolikas, kiinankaalia fetalla, vesimelonia pari pientä siivua sekä karppileipä voilla ( pienempi kuin aamupalalla, tässä juusto on korvattu porkkaraasteella.)
( jälkkäriksi pieni suklaajäätelöpallo ilman vohvelia :ashamed: )
Miltä nämä kuulostavat? Musta tuntuu että olen pikkuisen pihalla tämän aloittelevan karppaamiseni kanssa :ashamed::|