Repiny jauhelihasta alennuslapun pois
Mitä teet tosta mangosta?
Sama täälläTässä mun tän päiväiset ostokset. Yleensä muistanut tämän ketjun siinä vaiheessa kun kamat on jo kaapissa
En tiiä vielä... Ehkä menee pirtelöön...Mitä teet tosta mangosta?
Miten nuo valmiit lasagne-kastikkeet toimivat, en ole ikinä kokeillut niitä. Siis mitä tuossa pakkauksessa on, onko siinä molemmat kastikkeet?Tässä mun tän päiväiset ostokset. Yleensä muistanut tämän ketjun siinä vaiheessa kun kamat on jo kaapissa
]
Leivon juu sämpylät ja pullat . Eilen viimeksi tein kun ukko pyysi boston pullaa.Leivotteko te kaikki itse leipänne & pullanne, kun kellään ei ole leipää tai kahvileipää ostoksissa?
Leivomme suurimman osan leivästä itse.Leivotteko te kaikki itse leipänne & pullanne, kun kellään ei ole leipää tai kahvileipää ostoksissa?
Kiitos.Tulee vähän myöhässä mun makkara- vastaukseni, mutta siis Pajuniemen luomumakkara oli kyseessä. Tämä vastaus siis Mummeliisalle
Kingis-jätskipuikkoja NAMNäin:
Mä ostan ruisleivän kaupasta, muut leivät teen itse. Kahvileipää meillä on silloin, kun satun intoutumaan tekemään makeita leivonnaisia. Eli ei juuri koskaan.Leivotteko te kaikki itse leipänne & pullanne, kun kellään ei ole leipää tai kahvileipää ostoksissa?