Toki näin. Usein vaan jää jumiin eikä kerta kaikkiaan ymmärrä missä muut menee. SiksiEkaa relaatiota teen ja ihmettelen kun täällä kysellään että kuinka johonkin ruutuun pääsee? Onko ruutuihin pääsemisellä jokin erikoinen merkitys? Minä luulin että riittää kun ratkoo tarpeeksi sanoja niin ne ruudut kyllä avautuvat sitten.
Jep! (Mä on välillä oikeassakin paikassa.) Googlaa alaska ja jäätelö.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23473055:onko toi ba... nyt siis se al... 5+6 joka ei leikkaa mulla
juu mie keksinki sen jo tosin googlasin suklaallaJep! (Mä on välillä oikeassakin paikassa.) Googlaa alaska ja jäätelö.
Täällä kans! Herkku valmisAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23472988:jeee!!!!!!!!!!! eka ruutu ok
Herkku 12 on tamperelaisten herkku"maikki": vinkkaappa herkku 12, MW 4 12 ja suslaa 11
nyt tajusin mitä kohtaa tarkotat, niin se on semmonen mikä aika on kohtapuolin.. sillon syödään näitä ja virvotaanviitsitkö vinkata sitä suklaasta alavasemmalle 12, uskoisin että alareunan puuttuva 5 myös sitten ratkeis
wikistä löytyy.. pistä MW siihen hakuun joka näyttää listan tuloksia.. lienee jo 20 joukossa mutta varmuudeksi voi laittaa näytä 100selailen tota suklaayhdistyksen sivua ja valmistajia ja ei nappaa..
kiitos, koko rimpsu aukesikin samoin tein ja eka ruutu mullakin oknyt tajusin mitä kohtaa tarkotat, niin se on semmonen mikä aika on kohtapuolin.. sillon syödään näitä ja virvotaan
kiitos, sain!wikistä löytyy.. pistä MW siihen hakuun joka näyttää listan tuloksia.. lienee jo 20 joukossa mutta varmuudeksi voi laittaa näytä 100
ei ole syötävää, eikä sinänsä juotavaakaan mutta liittyy juomiseenkiitos, sain!
mikähän on herkusta oikeelle, 10+6? mitähän herkkua osais lähtee metsästämään?
on vielä 5 ruutua kiinni.... on jotenkin tosi vaikee. noitakaan ei ole mitä kyseletHei, te ootte ihan liian nopeita!
Multa puuttuu lohesta vielä nämä
B A jälkeinen 3+3+7
NY ja kal.... välinen 5+4
Wy.... 7+6
vap... 4 ja 17
herkusta
theo.... 8+5
ma... .. t.... 5
Sim.... He.... molemmat sekä toisesta lähtevä 12+4 (nämä ihan selvillä vihjeillä, please)
tää liittyy SK- ravintolamaailmaankiitos, sain!
mikähän on herkusta oikeelle, 10+6? mitähän herkkua osais lähtee metsästämään?
Jäljempi on sellainen mikä meilläkin oli tovi sitten, joskin lievä.lentopallo ja luonnonkatastrofi jumii.. vasen alanurkka on vielä kiinni..
olisiko jollakin vinkkejä joko
MOI-ruudun T... (alhaalla) lähtevään 8+12
tai
Luonnonkatastrofista alas 12