no en saa silti sitä hemmetin lentopalloo auki : /
joo ei kannata ajatella liian vaikeesti
joo ei kannata ajatella liian vaikeesti
Viimeksi muokattu:
toi 5+4+5+4 löyty wikistä ku alko kirjottaa tuota edeltävääMulta puuttuis tuolta
ku 14+4
R C 5+4+5+4
sav 9 ja siitä 5+4
kan alempi rimpsu ja 16
jne jne jne
Etkö saanut sitä eläintä? Vai joku muu kohta jumitti?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23471924:no en saa silti sitä hemmetin lentopalloo auki : /
Kiitos muuten kaikista aikaisemmista vinkeistä, välillä mennään huimaa vauhtia eteenpäin! (Lentopalloruutu tosin vielä on sanaa vaille kiinni...)Multa puuttuis tuolta
ku 14+4
R C 5+4+5+4 rakennus new yorkissa
sav 9 ja siitä 5+4 sav 9 on ruokatyyppi
kan alempi rimpsu ja 16
jne jne jne
Siis siitä tyypistä? Vaikkapa wikissä lukee kuka se on ja mitä se on tehnyt ja etenkin keiden kanssa.Elokuva ruutu, mitä lähtee sampo.... alaspäin 9 kirjainta? Pääsis ehkä sitten siihen alaruutuun
Siellä muutaman kymmenen kilsankin päässä on semmonen, mutta wikissä sanottu vähän erilailla. Ei sulla ole vastasanaa sieltä alta? Se on semmoinen paikka missä treenataan pyssytaitojakoulusta palattua ja toista tuntia rellua tahkottu.. 270 sanaa kasassa nyt
saisko vinkkiä siihen Meijun alarajalla olevaan väliviivalliseen (20) hermot menee kun en keksi.. ja ehkä pitäis kun edellinen sana sijaitsee muutaman kymmenen kilsan päässä
mulla aukes se toista kautta, en oikein osaa antaa vinkkiä : /koulusta palattua ja toista tuntia rellua tahkottu.. 270 sanaa kasassa nyt
saisko vinkkiä siihen Meijun alarajalla olevaan väliviivalliseen (20) hermot menee kun en keksi.. ja ehkä pitäis kun edellinen sana sijaitsee muutaman kymmenen kilsan päässä
kan 16 on makeaaKiitos muuten kaikista aikaisemmista vinkeistä, välillä mennään huimaa vauhtia eteenpäin! (Lentopalloruutu tosin vielä on sanaa vaille kiinni...)
al 5+6 aukeaisi paremmin ylhäältä, "pieni al". NY:tä eikä wy:tä mulla olekaan ja toi vaka 17 on hakusessa myös. Vinkkaas vähän mihin noi ny ja wy saa?Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23472718:mun lohesta uupuis:
NY 5+4
al... 5+6
wy... 7+6
va...ka... 17
ollaan eri al... kohdassa mun al... tulee samaan paikkaan ku NY ja wy...al 5+6 aukeaisi paremmin ylhäältä, "pieni al". NY:tä eikä wy:tä mulla olekaan ja toi vaka 17 on hakusessa myös. Vinkkaas vähän mihin noi ny ja wy saa?
Jo löytyi ny ja eiköhän siihen wy:kin mene!
Se sun Alaska on tosi hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23472902:ollaan eri al... kohdassa mun al... tulee samaan paikkaan ku NY ja wy...
toivottavasti jotain tajusit mun vinkeistäEi vieläkään aukea nämä
NY 5+4 ja siitä lähtevä 9 9 on yleisnimitys lohesta tehtävälle sapuskalle
NY 6+6+7 (nyt on se vastakappalekin, mutta ei siltikään aukea) tän löysin sen kadun enkkuwikistä
Kan... ei rimpsu eikä se 16 rimpsu aukee jos meet siihen wikiin mitä tyypejä vinkattiin, lukee siel... ja 16 on semmosta sokerista juttua jota tehään kan... lipus olevasta kasvista
jotain lisävinkkiä näihin?
no nyt ei leikkaa sit kyl yhtäänSe sun Alaska on tosi hyvää.
Laitoin tonne väleihin.Ei vieläkään aukea nämä
NY 5+4 ja siitä lähtevä 9 - 9 mikä se sa...ka on yksinkertaisesti
NY 6+6+7 (nyt on se vastakappalekin, mutta ei siltikään aukea) - löyty enkkuwikistä Broadway Theatre
Kan... ei rimpsu eikä se 16 - rimpsu on niitä punatakkisia hevosen selässä
16- minkä puun lehti on lipussa ja siitä puusta saatava makea neste
jotain lisävinkkiä näihin?