Relaatiot 24

• Viestiketjun aloittaja Mie vaan...
  • Ensimmäinen viesti
koulusta palattua ja toista tuntia rellua tahkottu.. 270 sanaa kasassa nyt

saisko vinkkiä siihen Meijun alarajalla olevaan väliviivalliseen (20) hermot menee kun en keksi.. ja ehkä pitäis kun edellinen sana sijaitsee muutaman kymmenen kilsan päässä

koulusta palattua ja toista tuntia rellua tahkottu.. 270 sanaa kasassa nyt

saisko vinkkiä siihen Meijun alarajalla olevaan väliviivalliseen (20) hermot menee kun en keksi.. ja ehkä pitäis kun edellinen sana sijaitsee muutaman kymmenen kilsan päässä
Siellä muutaman kymmenen kilsankin päässä on semmonen, mutta wikissä sanottu vähän erilailla. Ei sulla ole vastasanaa sieltä alta? Se on semmoinen paikka missä treenataan pyssytaitoja :)

ku mä yritän nimenomaan päästä siihen alempaan ruutuun sillä 20:llä.. eikä nyt aukea.. siis pyssytaitoja treenataan ampumaradalla mutta en mä saa siitä millään väännettyä noin pitkää sanaa..
pätkä rautalankaa ois kiva

edit: no sainhan mä sen sopivanmittaiseksi :O

Viimeksi muokattu:
"hilla"
[QUOTE="maikki";23472525]kan 16 on makeaa
kan pitkä on niitä punatakkisia[/QUOTE]

oisko sulla vinkata jotenkin helposti sitä rajasanaa? eli va...k..... -sta seuraava, 17 kirjainta ?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23472718:
mun lohesta uupuis:

NY 5+4
al... 5+6
wy... 7+6
va...ka... 17
al 5+6 aukeaisi paremmin ylhäältä, "pieni al". NY:tä eikä wy:tä mulla olekaan ja toi vaka 17 on hakusessa myös. Vinkkaas vähän mihin noi ny ja wy saa?

Jo löytyi ny ja eiköhän siihen wy:kin mene!

Viimeksi muokattu:
Kummastelija
Ekaa relaatiota teen ja ihmettelen kun täällä kysellään että kuinka johonkin ruutuun pääsee? Onko ruutuihin pääsemisellä jokin erikoinen merkitys? Minä luulin että riittää kun ratkoo tarpeeksi sanoja niin ne ruudut kyllä avautuvat sitten.

ST
Ei vieläkään aukea nämä
NY 5+4 ja siitä lähtevä 9
NY 6+6+7 (nyt on se vastakappalekin, mutta ei siltikään aukea)
Kan... ei rimpsu eikä se 16

jotain lisävinkkiä näihin?

Ei vieläkään aukea nämä
NY 5+4 ja siitä lähtevä 9 9 on yleisnimitys lohesta tehtävälle sapuskalle :D
NY 6+6+7 (nyt on se vastakappalekin, mutta ei siltikään aukea) tän löysin sen kadun enkkuwikistä
Kan... ei rimpsu eikä se 16 rimpsu aukee jos meet siihen wikiin mitä tyypejä vinkattiin, lukee siel... ja 16 on semmosta sokerista juttua jota tehään kan... lipus olevasta kasvista

:D toivottavasti jotain tajusit mun vinkeistä :D

"maikki"
Ei vieläkään aukea nämä
NY 5+4 ja siitä lähtevä 9 - 9 mikä se sa...ka on yksinkertaisesti
NY 6+6+7 (nyt on se vastakappalekin, mutta ei siltikään aukea) - löyty enkkuwikistä Broadway Theatre
Kan... ei rimpsu eikä se 16 - rimpsu on niitä punatakkisia hevosen selässä
16- minkä puun lehti on lipussa ja siitä puusta saatava makea neste

Laitoin tonne väleihin.

Multa puuttuu kans toi NY 5+4
ba 3+3+7
wy 7+6
vap..kau.. 17

Yhteistyössä