no okei, mikä kala(kin) ongösta 9 on yksi sen ohjelmista, wikistä löytyi
tT: lohi on kala
alkaa kohta itkettää
Raveja järjestävä järjestö.Kellään toto 6+6?
blondi se on piiloblondikiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23464368:no okei, mikä kala(kin) on
mulle ei auennu toi 8 ylös... hyvää???
8 ei oo, 5 on mainittu kebab-wikissä rullak.-kohdassaRullakebab ruudussa
pääsanasta ylös lähtevä 8?
koilisiin 5?
ja alempana suo..... lähtevät 4 ja 8+8?
Tais olla ihan L-wikissä, pula-ajan L.rullakebab ylös 8 on ruokapaikka
mikä on L... lähtevä 10?? salee joku helppo mutten silti keksi
Jep, olin väärässä kohdassa. Kiitti, tuo löytyi. Luulin sen tulevan siitä pääsanasta alas 4 kun sitä tuolla aiemmin kyseltiin. Vaan ei taida sitä olla kellään.Ei sitä ennen ole 4 kirjaimista sanaa... Vaan vasemmalle 11.
Uhkapeli wikistä löytyy kolmannesta kappaleesta
Kiitos!8 ei oo, 5 on mainittu kebab-wikissä rullak.-kohdassa
suo 4 on mitä mm suo... ja muut sisuskalut ovat, 8+8 on taas kohtalokas aineenvaihduntasairaus.
Ei löydy, lisävinkkiä?niin ja jos se RAY 4+6 vielä joltain puuttuu niin vinkkinä RAY:n tv-mainos
Otsikolla "Tyypillisiä kebabannoksia" ensimmäisen lauseen viides sana... Enempää vinkkiä ei tuleKiitos!
Kebab 5 koilisiin en kyllä vielä löytänyt, vaikka kokeilin kaikki 5-kirjaimiset kohdasta rullakebab. Jotain lisävinkkiä tähän?
y:llä... siitä jatkoa en oo saanu.Kiitos!
Kebab 5 koilisiin en kyllä vielä löytänyt, vaikka kokeilin kaikki 5-kirjaimiset kohdasta rullakebab. Jotain lisävinkkiä tähän?
googlesta löytyy kyllä, testasin itse.. itellä tuli ihan ekana mieleen jo se mainosEi löydy, lisävinkkiä?
sori,mäkin vissiin väärää neuvoin..y:llä... siitä jatkoa en oo saanu.
vaikee rellu
mä en löydä... tää on niin vaikee, tehnyt tätä mooonta tuntia siitä asti kun aukes ja vasta 2 ruutua auki tää ja edellinen niin vaikeita, siitä edelliset kaikki oon ratkonu ja ikinä ei oo näin hankalaa ollu kun tän ja edellisen kohdallagooglesta löytyy kyllä, testasin itse.. itellä tuli ihan ekana mieleen jo se mainos
en yhtään tajunnut että haetaan sitä kappaletta... kiitosno vaikka tuolta löytyy vasta RAY:n 4+6
Näytä viesti - RAY:n mainos - PMMP
edes tulee 12? ei oo auennu mulla alaspäin ollenkaan...Nyt sain minäkin tuon Ray:n, kiitos sekä samoin myös rullasta
Oisko jollain vinkkiä elokuvaruudun 12, jolla ehkä pääsisi lähemmäs seuraavaa ruutua?