K
"kyselijä"
Vieras
Onko kellään kokemuksia ko.rodusta. Sopiiko lapsiperheeseen? Kotona muita metsästykoirarotuisia koiria on ja pieniä lapsia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja käynti optikolla voisi auttaa;23430406:Mä luin sun otsikkos että "perskarvaton koira harkinnassa" ja mä ihmettelin että no jo on kriteerit koiralle..
Mikä sua perulaisessa mietityttää et sopeisko lapsperheeseen ?
Sosiaalistaminen on hyvin tärkeä alottaa myös perulaisten kohdalla heti kun taloon on pentu tullut. Suomessa kun koirienkin rokotusohjelmat ovat aivan mahtavia, voi rokottamattoman pennunkin kanssa huoleta kuljeskella melkeinpä missä tahansa. Emän suoja kun toimii tuonne melken 6kk ikään asti
Tunnen vain muutamia perulaisia ja luonteet vaihtelevat laidasta laitaan. Perulainen on muuten aivan mahtava agi koira myös![]()
Noi joiden kans harrastetaan on mun mielestä ihan asiallisen avoimia ja niiden hermorakenne on ihan balanssissa. Ei ne vieraita mielistelemään tuu, mut eivät pompi karkuunkaan. Antavat käsitellä ihan nätisti. Ihan mukava rotu, mut tarttee kuljettaa mukana eikä tehdä mitää tissivälikoiraa![]()