synnytys kuvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja missä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

missä?

Vieras
miks ei mistään löydy (edes oikeen netistäkään) synnytys kuvia? onko aihe niin tabu?
liikutaanko tässä "pimeillä vesillä"? Kuvia löytyy kyllä ennen varsinaista syntymää ja sen jälkeen, mutta itse syntymästä ei löydy mitään. Olisiko ne liian rajuja? Vai onko ne piiloteltu kaltaisiltani sairailta ihmisiltä jotka saa niistä muka jotain kiksejä?

Ne on piilotettu,onneksi. Itse en lapsettomana (jos vaikuttaa asiaan) kestä katsoa kuvia/videoita aidosta synnytyksestä. Splätteri kauhuleffat ei haittaa, mutta synnytys..huhheijjaa..

[QUOTE="jaiks";23430075]Ne on piilotettu,onneksi. Itse en lapsettomana (jos vaikuttaa asiaan) kestä katsoa kuvia/videoita aidosta synnytyksestä. Splätteri kauhuleffat ei haittaa, mutta synnytys..huhheijjaa..[/QUOTE]

Kato toi mun laittama video ja kerro mikä siinä on niin kauheeta :D

Kato toi mun laittama video ja kerro mikä siinä on niin kauheeta :D

Onko tossa naisessa jotain vialla, kun pulpauttaa ton vailla tuntoa ulos :D
Järjetöntä, ja nyt kaikki teinitytöt kuvittelee että synnyttäminen on tuollasta :D

Ihme kyllä että hurjemmasta, eli sektiosta muuten on videoita paljon näkyvämmin mutta ehkä se on se pimpsa mikä tekee siitä asiasta niiiiiin nolon ja tabun :D

Onko tossa naisessa jotain vialla, kun pulpauttaa ton vailla tuntoa ulos :D
Järjetöntä, ja nyt kaikki teinitytöt kuvittelee että synnyttäminen on tuollasta :D

No synnyttäminenhän on tuollasta :D Ei mun ensimmäinen synnytys nyt kauhean paljon tuosta eronnut :) Ponnistin polvillani, mutta ei se tuossa vaiheessa tuntunu kauheesti miltään. Tosin taisin mä pienet itkut tirauttaa ku tajusin, että mulla on lapsi :heart:

No synnyttäminenhän on tuollasta :D Ei mun ensimmäinen synnytys nyt kauhean paljon tuosta eronnut :) Ponnistin polvillani, mutta ei se tuossa vaiheessa tuntunu kauheesti miltään. Tosin taisin mä pienet itkut tirauttaa ku tajusin, että mulla on lapsi :heart:

No nii just taas :D Tosi hienoa että sulla on paikat tunnottomat, älä jooko opeta muille sellasta, meinaa voi tulla iaka karseena yllärinä todellisuus, mistä taas helposti jää traumoja.
Hyvä tuuri, että sulla sattuu olemaan tietyt paikat tunnottomammat.

[QUOTE="heh";23430114]No nii just taas :D Tosi hienoa että sulla on paikat tunnottomat, älä jooko opeta muille sellasta, meinaa voi tulla iaka karseena yllärinä todellisuus, mistä taas helposti jää traumoja.
Hyvä tuuri, että sulla sattuu olemaan tietyt paikat tunnottomammat.[/QUOTE]

Mä annoin kato kropan hoitaa itse homman niin tuli luontaiset hormoonihuurut ;) Sen takia ei tuntunut. Jos mä yrittäisin jotain lapsen kokosta sinne tunkea niin khyl vaa sattuis :D

Mä annoin kato kropan hoitaa itse homman niin tuli luontaiset hormoonihuurut ;) Sen takia ei tuntunut. Jos mä yrittäisin jotain lapsen kokosta sinne tunkea niin khyl vaa sattuis :D

Ahaa muilla siis sattuu siksi että käyttävät kipulääkkeitä, vai mitä tarkoitat? Lupaat että synnytys ei tunnu missään jos "antaa vaan luontasten hormonihuurujen tulla"??? :D Et ole tosissasi ethän? Missäs ne minulla oli? ;)

[QUOTE="sama";23430119]Ahaa muilla siis sattuu siksi että käyttävät kipulääkkeitä, vai mitä tarkoitat? Lupaat että synnytys ei tunnu missään jos "antaa vaan luontasten hormonihuurujen tulla"??? :D Et ole tosissasi ethän? Missäs ne minulla oli? ;)[/QUOTE]

Anna hei olla, ei kannata kiistellä tuon kanssa, mitä tahansa hän tekeekin se on oikein ja mitä ei se on väärin, ja niiiiiiiiin teinimäisen ehdottomasti. :D
Kyllä me aikuiset tiedämme että on kipuasteeltaan erilaisia synnytyksiä.

[QUOTE="sama";23430119]Ahaa muilla siis sattuu siksi että käyttävät kipulääkkeitä, vai mitä tarkoitat? Lupaat että synnytys ei tunnu missään jos "antaa vaan luontasten hormonihuurujen tulla"??? :D Et ole tosissasi ethän? Missäs ne minulla oli? ;)[/QUOTE]

No ei se varmaan kaikissa synnytyksissä onnistu =) Mutta olisihan se typerää väittää, että synnytys sattuu aina kauheasti eikä sille mitään voi, kun on monia synnyttäneitä naisia jotka voi kertoa toisin.

No ei se varmaan kaikissa synnytyksissä onnistu =) Mutta olisihan se typerää väittää, että synnytys sattuu aina kauheasti eikä sille mitään voi, kun on monia synnyttäneitä naisia jotka voi kertoa toisin.

Mulla ei tullut mitään tuollaista, vaikka naiivisti uskoin jotain luomusynnytyspaskaa. Seuraavalla kerralla otan kipulääkkeet mitä mahdollista, ensi kerralla viisaampana. :D

[QUOTE="sama";23430129]Mulla ei tullut mitään tuollaista, vaikka naiivisti uskoin jotain luomusynnytyspaskaa. Seuraavalla kerralla otan kipulääkkeet mitä mahdollista, ensi kerralla viisaampana. :D[/QUOTE]

Luomusynnytyspaskaa? =) Ja vaihdat sen heti lääkesynnytyspaskaan?

Pieni kysymys, olitko yhtään opiskellut synnyttämistä vai ajattelitko vaa olla ilman lääkkeitä, pohtimatta asiaa sen pidemmälle?

Luomusynnytyspaskaa? =) Ja vaihdat sen heti lääkesynnytyspaskaan?

Pieni kysymys, olitko yhtään opiskellut synnyttämistä vai ajattelitko vaa olla ilman lääkkeitä, pohtimatta asiaa sen pidemmälle?

Olin, paljonkin. Se ei vaan mennyt oikein, uskoakseni suurimmalla osalla, rippuu tosi paljon myös tuosta alakerrasta, ihan ihmisen anatomiaa tutkiessa.
Lääkkeissä ei ole mitään paskaa, jos se ei ole sellaista "menen synnyttämään ja ennen ku edes tiedän saattuuko se olen päättänyt 100000mg mitä kaikkea haluan!!" ;)
Luomusynnytyspäätös sensijaan on hyvinkin typerä, kun ei voi tietää todellisuutta. Mieluummin avoimin mielin, mutta ottaa lääkettä jos siltä tuntuu. :) Niin on parasta.

Synnytyksen kuuluu sattua, se jos se ei satu on ennemminkin luonnotonta, hyvä tuuri tosin.:D
Synnytys sattuu ihmisellä juurikin sen takia tosi kovasti, kun kävelemme kahdella jalalla, joten lantioluut...no osaatte varmaan itse hakea tiedon vaikka kirjastoista. Kannattaa opiskella asiaa niin tietää. Viisaat ihmiset tietää. :)

[QUOTE="sama";23430133]Olin, paljonkin. Se ei vaan mennyt oikein, uskoakseni suurimmalla osalla, rippuu tosi paljon myös tuosta alakerrasta, ihan ihmisen anatomiaa tutkiessa.
Lääkkeissä ei ole mitään paskaa, jos se ei ole sellaista "menen synnyttämään ja ennen ku edes tiedän saattuuko se olen päättänyt 100000mg mitä kaikkea haluan!!" ;)
Luomusynnytyspäätös sensijaan on hyvinkin typerä, kun ei voi tietää todellisuutta. Mieluummin avoimin mielin, mutta ottaa lääkettä jos siltä tuntuu. :) Niin on parasta.[/QUOTE]

Mun mielestä on ihan tervettä ajatella, että selviää normaalista ruumiintoiminnosta ilman lääketieteellisiä interventioita :) Ja mieltään saa muuttaa kesken kaiken jos siltä tuntuu. Musta se vaan on niin itsestäänselvää, että mieltään saa ja pitääkin muuttaa tosiasioiden mukaan, että mä en ehkä joka viestin perään sitä jaksa laittaa.

Mutta siis en ymmärrä, minkätakia synnytystä pitäisi markkinoida kauhutarinoiden kautta. Tulee nuorille naisille ihan vääriä käsityksiä. Miksei sitäkin asiaa voisi tuoda esille, että se voi olla ihan hyvä, rauhallinen ja voimaannuttava kokemus?

Synnytyksen kuuluu sattua, se jos se ei satu on ennemminkin luonnotonta, hyvä tuuri tosin.:D
Synnytys sattuu ihmisellä juurikin sen takia tosi kovasti, kun kävelemme kahdella jalalla, joten lantioluut...no osaatte varmaan itse hakea tiedon vaikka kirjastoista. Kannattaa opiskella asiaa niin tietää. Viisaat ihmiset tietää. :)

Ei noi ole mitään syitä sille, että pitäisi sattua :) Siinä samalla kun luonto on "vaikeuttanut" synnytystä on myös sama evolutiivinen kehitys johtanu siihen, että kroppa kestää moisen koettelun.

Ei noi ole mitään syitä sille, että pitäisi sattua :) Siinä samalla kun luonto on "vaikeuttanut" synnytystä on myös sama evolutiivinen kehitys johtanu siihen, että kroppa kestää moisen koettelun.

Ymmärrätkö miten evoluutio "toimii"? :D
Miten se että synnytys sattuu tai ei satu vaikuttaa siihen onko nainen hyvä lisääntymään vai ei? :D Ja en puhu nyt siis mistään kauhusynnytyksistä vaan ihan normaalista, mutta kipeästä synnytyksestä. Ei siihen sun evoluutioon vaan "pompi" niitä ihanuuksia sen mukaan mitä ihmiset oikei nvaan haluaa..
Ei se kirahvin kaula kurkottelemalla pitene, vaan kun se kirahvi saa ominaisuudellaan enemmän ravintoa joten on myös terveempi ja lisääntyy enemmän, tadaa! Synnytys kun sattuu ei tähän siis vaikuta, ja itseasiassa jos olet yhtään tutkinut asiaa koskaan, nainen unohtaa suurimman osan kivuista joka taas johtaa siihen, ettei edes kivulias synnytys estä naista tekemästä sen enemoää lapsia kuin luomukivuton ;) Ja ei en puhu traumaattisenkamalista edelleenkään. Vaan normaaleista synnytyksistä.

Ja tiedätkös, ihmiselle on aina ollut luontaista LUONTAISTA käyttää keksintöjään (kipulääkkeet) hyväkseen. :) Muurahainen se rakentaa kekoaan, luonnottomasti? :D

Mutta hei en jaksa keskustella sinun kanssasi enempää kun et selvästikkään ymmärrä edes evotuulioteoriaa hehhehe joten öitä pikkulikka. :) Moikka. ;)

Mistä lyödään vetoa ettei ninaTT vaan voi jättää tätä asiaa ja alkaa vänkäämään, odottakaas, ihan kohta tulee vastaväite. Hän ei voi olla väärässä. :D

Waiting...

Yhteistyössä